1 lipca 2011

GARNIER - REGENERUJĄCY KREM DO RĄK ZNISZCZONYCH

Muszę przyznać, że moje ręce są zwykle w bardzo złej kondycji. Po prostu mam suchą skórę, dlatego staram się używać kremu po każdym myciu rąk, a także na noc. 

Jedenym z moich ulubionych kremów do rąk jest taki oto krem z Graniera. Opakowanie troszkę już "wymęczone", ale to jest już końcówka kremu i muszę kupić nowy.



 Plusy:
- dobrze sobie radzi z popękaną i spierzchniętą skórą dłoni;
- ślicznie pachnie;
- ma przepiękny różowy kolorek;
- ma dużą pojemność bo 100 ml;
- jest tani i wydajny - kosztuje ok 10 zł;
- dłonie są naprawdę gładkie i miękkie;
- szybko się wchłania;
- pozostawia na dłoniach taką silikonową powłoczkę - wiem, że nie każdemu się taki efekt podoba i może to być jego minusem. Mi jednak nie przeszkadza, ponieważ powłoczka ta szybko staje się niewyczuwalna.

 Minusy:
- ja nie dostrzegam żadnych.

Skład: aqua, water, glycerin, peg-2 stearate, cetearyl alcohol, oleth-12, stearyl alcohol, dimethicone, allantoin, disodium edta, ethylhexyl methoxycinnamate, glycyrrhetinic acid, sodium methyl cocoyl taurate, bht, sodium chloride, imidazolidinyl urea, methylparaben, propylparaben, parfum/fragrance, ci 14700, red-4, alpha-isomethyl ionone, benzyl benzoate, benzyl salicylate, butylphenyl methylpropional citronellol, geraniol, hexyl cinnamal, hydroxyisohexyl 3-cyclohexene carboxaldehyde, limonene, linalool.

24 komentarze

  1. ja używam też krem z Garniera tylko z serii dla skóry wrażliwej i jestem z niego zadowolona :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się w 100% - dla mnie ten krem jest też numerem jeden. Zawsze mnie ratuje w zimie, kiedy skóra na dłoniach przesusza mi się koszmarnie i zaczyna schodzić.
    Świetny produkt, wart polecenia, mimo tego, że zostawia film.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. panasonic lumix dmc-fz18 taka "zwykła" cyfrówka.
    Robi zdjęcia praktycznie jak lustrzanka. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki UC Berlin na chwilę obecną można kupić tylko tutaj: http://en.dawanda.com/product/20047713-UC-Sun---Protection-Factor-SPF-10?utm_source=Widget&utm_medium=Widget-JS&utm_campaign=1Sx2RxLISTVIEW&utm_term=widget_4019297

    OdpowiedzUsuń
  5. Też używam i żadnych wad nie zauważyłam ..albo dopiero zauważę:P Bo dopiero przedwczoraj sobie go kupiłam, a raczej dostałam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. właśnie nie kręcę. to niestey moje naturalne włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. nie powiedziałabym, że krem do rąk za 10zł jest tani, ale generalnie słyszałam o tych kremikach same dobre opinie, więc cena w stosunku do jakości jak najbardziej ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam, że jest świetny natomiast ja już mam swój magiczny krem do rąk ;)

    Pozwoliłam sobie na obserwowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wchodzisz na stronę Pustej Miski, klikasz po prawej ''Jak możesz pomóc'', wybierasz jakiś banner i kopiujesz kod HTML. Następnie otwierasz ''Projekt'' na swoim blogspocie, bierzesz ''dodaj gadżet'' w miejscu, w którym zechcesz umieścić banner np. pod nagłówkiem, z lewej strony etc. Wybierasz gadżet ''HTML/JavaScript'', wpisujesz tytuł np. Pusta Miska, a w treści wklejasz skopiowany ze strony Pustej Miski kod HTML.

    Mam nadzieję, że Ci wyjdzie, a jak nie - pisz. Warto pomagać w takich akcjach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. A i chciałabym Cię poinformować, że w Twoich ''Rozdaniach'' jak masz to u Kropeczka33 to tam w linku ''TUTAJ'' przy szczegółach nie przemieszcza nas na stronę rozdania, lecz powiększa obrazek główny z rozdania, popraw link ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cieszę się, że Ci się udało ;) I nie ma za co ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Hm.. Nie jestem przekonana do produktów Garniera, ale na ten krem może się skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  13. no, to naprawdę fajny projekt :-)
    i zawsze można zacząć od jednej pocztówki i jak Ci się nie spodoba to zrezygnować.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fakt, to jest dobry krem :) miałam go kiedyś i byłam bardzo zadowolona. Później kupiłam różowy - to był błąd :P

    OdpowiedzUsuń
  15. nie miałam nigdy kremu do rąk z garniera, zaopatrzyłam się ostatnio w jakiś z linii "zielone opakowania" ale stoi grzecznie i czeka... na mnie :) do przesuszonych rąk dobry jest również krem Nivea SOS który opisywałam kiedyś na blogu.
    z tego co piszesz działa bardzo podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mialam ten krem, dobry byl :)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolorek wpada jak najbardziej w zielony :) chociaż w sklepie sama miałam wątpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. krem jest fajny, miałam i także polecam !;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz bardzo ładny blog:)
    Spróbuję tego kremu :)
    + dodaję go do obserwowania

    Liczę na to samo i zapraszam do komentowania

    http://paulinamichon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Często zastanawiałam się nad jego zakupem, teraz widzę, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  21. Krem jak dla mnie jest za tłusty, ale dobrze nawilża. Niestety po "odstawieniu" go zauważyłam, że moje dłonie zaczęły jeszcze bardziej pękać, co sprawia mi duży ból. Być może to tylko moje odczucie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Również bardzo lubię ten krem,jest to 1 z moich ulubionych mazideł do dłoni.Lubię również krem Kamill Intensiv :) Choc ostatnio myślę,żeby wymienic na coś bardziej naturalnego,bo te kremy mają parabeny i inne niefajne rzeczy w składzie ;/

    OdpowiedzUsuń
  23. Jeśli chodzi o kremy do rąk to preferuję neutrogenę, jednak ostatnio miałam tak suche i mi nic nie pomagało, uratował mnie krem z witaminą a za 2 zł.

    OdpowiedzUsuń
  24. mnie raz na jakiś czas dopada przesuszenie dłoni, szczególnie gdy dużo zmywam :)
    muszę zwrócić na niego uwagę przy najbliższych zakupach bo akurat kończy mi się krem do rąk z avonu.
    Ps.dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń