25 lipca 2011

IWOSTIN - PURRITIN krem na noc

Mając problemy z trądzikiem zdecydowałam się na leczenie dermatologiczne. Po skutecznie zakończonej terapii chciałabym utrzymać efekt gładkiej buzi bez pryszczy. Dlatego zaczęłam stosować na noc Iwostin Purritin. Pierwsze wrażenia były niesamowite - skora gładka, niezaczerwieniona i zmatowiona. Jednak po pewnym czasie regularnego stosowania  skóra przyzwyczaja się do tego kremu i efekt jest o wiele gorszy - rano twarz jest tłusta i świecąca. Stosuję go więc od czasu do czasu przez kilka dni.




Podsumowując:
- szybko się wchłania,
- ma lekką konsystencję,
- łatwo się aplikuje,
-  dobrze nawilża skorę,
- nie wysusza skory,
- zapach dośc charakterystyczny - drzewa herbacianego, 
ale można się przyzwyczaić i mi juz nie przeszkadza,
- delikatny,
- ładne i estetyczne opakowanie,
- wydajny.

Skład/: Aqua, Iwonicz Aqua, Polyglyceryl-3 MethylGlucose Distearate, Isopropyl Palmitate, Glycerin, Ethoxydiglycol, Vitis Vinifera Oil, Glyceryl Stearate, Hydroxyethanol Acrylate/Sodium Acryloyldimethyltaurate Copolymer and Squalane and Polysorbate 60, Cetearyl Alcohol, Lactic Acid, Glycolic Acid, Citric Acid, Malic Acid, Salicylic Acid, Tea, Alantoin, Zinc PCA, Triclosan, Tea Tree (Melaleuca Alternifolia) Oil, Phenoxyethanol, Methylparaben, Ethylparaben, Buthylparaben, Propylparaben, Parfum, Disodium EDTA, PEG-8, Tocopherol, Ascorbyl Palmitate, Citric Acid

Pojemność: 75 ml

23 komentarze

  1. Mam go i się juz przeterminował, bo nie pomagał mi, było tak jak piszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam z tej serii żel do mycia twarzy : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Zaciekawiłaś mnie tym kremem. Nie mam wielkich problemów z cerą, ale troche niedoskonałosci tak, wiec moze byłby dla mnie ok:)

    OdpowiedzUsuń
  5. kiedys miałam go kupic, ale jakos nie przekonuje mnie do konca...

    OdpowiedzUsuń
  6. kiedyś go używałam i całkiem nieźle działał, tylko miał chyba inne opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hmm. Zaciekawiłaś mnie tym kremem.:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakiś czas temu miałam na niego straszną ochotę. Koniec końców nie kupiłam - po Twojej notce wnioskuję, że może to i dobrze.
    Ps. Urocza wiewióra po lewej!:P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej muszę nawilżać skórę aniżeli walczyć z niedoskonałościami i świeceniem, więc produkt zupełnie nie dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam próbki tego kremu;)

    OdpowiedzUsuń
  11. pomimo, że mam 24lata, to niestety mam ten sam problem. Leczę się od 2 lat i przyznam, że tylko to przynosi jakieś efekty, leczenie się na własną rękę nic mi nie dawało.
    Pani dr i mnie poleciła Iwostin, mam całą serię i przyznam, że w połączeniu z lekami na receptę daje świetny efekt. Jestem koszmarnie uczulona na chemię, a Iwostin nie uczula mnie wcale

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam go jeszcze :) ale recenzja interesująca :)
    Pozdrawiam serdecznie! :)
    PS. Jeśli chcesz, zapraszam Cię do mnie na recenzje kosmetyków Academie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Paletkę zamówiłam na Allegro : )

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio zastanawiałam sie nad czyms z tej serii ale w koncu sie rozmyslilam...

    Zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeśli nie masz nic przeciwko temu to na twoje pytanko odpowiem w najbliższych postach z resztą pytań .: )
    Jak masz jeszcze jakieś pytania to proszę zadaj:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Oj też mam problemy z cerą od dawna... może go wypróbuję, zawsze coś nowego :)

    Można go dostać w aptekach czy w drogeriach? I ile kosztuje? :)

    z góry dziękuję za odpowiedź na pytania,
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. zostałaś wybrana przeze mnie do zabawy pt. Trzy rzeczy które chciałabym aby wpadły w moje ręce .

    http://meduza123.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam próbki tego kremu.;)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja mam z tej serii kilka rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. kurczę właśnie szukam czegoś na noc i to było w moich opcjach ;d i teraz już sama nie wiem... ;p pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  21. ja jakiś czas temu zastanawiałam się nad tym kremem, ale bałam się mocnego świecenia... teraz walczę z suchymi skórkami, co przy mojej tłustej skórze zdarza się raz na milion :) o ironio!

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja z Iwostinu używam tylko wodę termalną:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. chcialam sie skusic na niego, a teraz to juz sama nie wiem:( mam z pharmaceris i bardzo sobie chwale, krem peelingujacy na noc

    OdpowiedzUsuń