7 lipca 2011

Olay - Complete Care, Touch of Foundation

Jest to krem nawilżający na dzień 
z dodatkiem podkładu koloryzującego Max Factor. 


Według producenta: 
Zawiera składniki, których skóra potrzebuje najbardziej, aby zyskać piękniejszy wygląd:
- nawilżające hydroperełki pomagające zapewnić optymalne nawilżenie skóry do 24 godzin;
- odżywcze witaminy (B3, E, prowitaminę B5);
- SPF 15 - szerokie spektrum ochrony UV;
- dodatek podkładu Max Factor.

Moja opinia:

Plusy:
+  wygodne opakowanie z pompką;
+ przyjemny zapach;
+ delikatnie koloryzuje twarz;
+ lekka konsystencja;
+ łatwo się rozprowadza;
+ nie robi efektu maski;
+ posiada filtr ochronny;
+  oszczędność czasu - za jednym zamachem używany podkładu i kremu;
+ nie podkreśla suchych skórek.

Minusy:
-trwałość - w moim przypadku po około 3 godzinach "znika" z twarzy.

Podsumowując, nie polecałabym tego produktu osobom z dużymi niedoskonałościami cery, ponieważ nie zastąpi Wam podkładu. Myślałam, że będzie to dobry produkt na lato ze względu na to delikatne krycie, jednak na mojej skórze się nie sprawdził.

Cena: ok 35 zł
Pojemność: 50  ml

18 komentarzy

  1. Szkoda że tak krótko się utrzymuje

    OdpowiedzUsuń
  2. A dziękuję Ci bardzo ; *
    Ja poszukuję właśnie jakiegoś dobrego lekkiego podkładu, ponieważ niestety moja cera nie jest zbyt ciekawa. Aktualnie używam jakiegoś z Under twenty, ale nie jest on doskonały, także muszę szukać dalej ; |

    http://panna-perelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny blog :)
    Obserwuję publicznie i liczę na to samo :)
    Pozdrawiam

    passionelka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A miałam go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super blog obserwuję i mam nadzieję ze odwdzięczysz mi się tym samym :D. Mam jeszcze takie pytanie na czym polega ta współpraca, bardzo proszę o odpowiedz. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. O to chyba coś w stylu kremu BB! :DDDD
    Czekałam długo na takie coś! Chętnie wypróbuję. Kolejna rzecz, którą chcę mieć, ech.. :p

    Obserwuję i byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała także na mojego bloga: )
    Pozdrawiam!
    nastoletniazakupoholiczka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Niestety nie byłam na filmie :/

    OdpowiedzUsuń
  8. hmm fjany, ale ja nie lubie się bawic w krmey aniwlżające.. wole normalnie fluid :D:D:D:

    a prostuje poneiwaz mnie denerwuja i sa brzydkie xD

    OdpowiedzUsuń
  9. ja wolę normalne podkłady, bo są trwalsze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam ze te kosmetki są dobre :)

    OdpowiedzUsuń
  11. hmm ciekawe, może też pomyślę o takim kremie koloryzującym na lato, bo obecnie używam podkładu...
    zapraszam do mnie na bloga i zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawi mnie ;)
    Gratuluje podjecia wspolpracy z Synesis! :) Ja tez poki co czekam na paczuszke :) Prawda, ze Pani Maria jest przemila?:)

    OdpowiedzUsuń
  13. łee , tylko trzy godziny ? To mało .

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś otagowana : )
    Miło byłoby, gdybyś odpowiedziała na ten tag.
    Pozdrawiam serdecznie : )
    http://nastoletniazakupoholiczka.blogspot.com/2011/07/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    OdpowiedzUsuń
  15. brzmi ciekawie, ale skoro szybko znika to niedobrze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękujemy bardzo za komentarz, pozdrawiamy i zapraszamy ponownie :)
    + dodajemy do obserwowanych

    P.S. Będziemy częściej zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam ochotę go kupić, ale bałam się, że będzie dla mnie za ciemny (jak większość tego typu produktów) :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow dużo tego masz:D. Super ;)


    Zapraszam jeszcze raz na bloga jest nowy wpis o koszulach - http://ciuszkifajnejdziewuszki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń