21 lipca 2011

RISOTTO

Postanowiłam zamieścić dziś kolejny przepis na szybkie i proste w wykonaniu danie. Tym razem będzie to popularna włoska potrawa, przejęta przez wiele kuchni europejskich. Bardzo ją z siostrą lubimy i przygotowujemy co jakiś czas. Wprowadziłyśmy też nasze modyfikacje.


Składniki:
- szklankę ryżu
- 2 szklanki wody 
- 6-7 dużych pieczarek 
- 20 dkg sera żółtego
- sól, pieprz do smaku
- przyprawę do kebaba


Przygotowanie:
1. Ryż wsypać do sitka i opłukać pod zimną wodą;
2. Następnie ryż ugotować;
3. Pieczarki pokroić i usmażyć;
4. Ser zetrzeć;
5. Połączyć wszystkie składniki, doprawić solą, pieprzem i przyprawą do kebaba.

W oryginalnym przepisie doprawia się tylko solą i pieprzem. Jednak nam lepiej smakuje, gdy dodamy także  przyprawę do kebaba.

Czas wykonania: ok 20-30 minut.

11 komentarzy

  1. już to kiedyś jadłam,nawet kilka razy! Pycha ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja mama robi najpyszniejsze Risotto na świecie ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Umnie tez jest przepis na szybkie risotto

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tego nie jadłam - chętnie by, spróbowała ale nie umiem gotowac :D

    OdpowiedzUsuń
  5. mniam, muszę koniecznie spróbować!! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam dzisiaj na obiad :)
    Uwielbiam je :D
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog,


    zapraszam do mnie,

    ogranizuje giveaway :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pysznie to wygląda, jestem fanką włoskiej kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie robiłam nigdy sama Risotto, dlatego chętnie skorzystam z przepisu;-). Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń