9 lipca 2011

TAG: Jak mieszkają Twoje kosmetyki

Odpowiem dzisiaj na TAG i przedstawię jak mieszkają moje kosmetyki.

Zostałam otagowana przez Paule z bloga http://nastoletniazakupoholiczka.blogspot.com/.

Jest mi bardzo milo, że pomyślałaś o moim blogu.


Reguły:
1.Pokaż jak przechowujesz kosmetyki
2. Napisz kto ci przekazał TAG
3.Przekaz go kolejnym 10 blogerką
4.Poinformuj,osobę która cię otagowała o odpowiedzi na tag 
(np. napiszcie to w komentarzach pod tym postem)


 A teraz do rzeczy. W zwiazku z tym, że w łazience mam oświetlenie nie nadające się do robienia makijazu, wszystkie kolorowe kosmetyki trzymam w pokoju na takiej półce. Jedna z półek jest pusta, gdyż trzymam tam krzyżówki lub książki, które w danym momencie czytam.



Na tej półce trzymam cześć z moich perfum, próbki, błyszczyki, eyeliner oraz puder.



Tu natomiast znajduje się kosmetyczka  kremy do twarzy oraz próbki innych kremów i podkładów.



Na tym zdjęciu przedstawiam moje pędzle, ozdoby do włosów i przy okazji pokarze jak mieszka moja biżuteria.



W tym czerwonym pudelku po herbacie Lipton, które widać na wcześniejszym zdjęciu trzymam korale, bransoletkę  i biżuterię zakupioną w Avonie.




Tutaj cała reszta biżuterii - najwięcej znajduje się tu kolczyków. Są tez przywieszki, naszyjniki i ozdoby do włosów.




Została jeszcze kosmetyczka, w której trzymam cienie, kredki, puder, bronzer, korektory i temperówkę.



Od tego momentu zaczną się kosmetyki, które są w łazience. widać tu mieszankę lakierów do włosów, pianek, perfum, kremów do rąk i do stóp, zmywaczy, itp.




Dalszy fragment, który jest kontynuacją ciągu kosmetyków ze zdjęcia powyżej.


Te kosmetyki stoją już w szafce. Są tu głównie maseczki, peeling enzymatyczny, odżywka do włosów, tonik, żel do golenia, woda termalna i oczywiście wsuwki.


Tutaj z kolei peeling, płyn micelarny, żel do mycia twarzy, serum z Biochemii Urody, nafta kosmetyczna, olejek rycynowy i sól do kąpieli. 


Tutaj widać półkę z szamponami.



A na koniec jeszcze lakiery z lodówki. Nie mam ich dużo, ale mi wystarczy tyle. Chciałabym jeszcze kupić pomarańczowy i jakiś jasny odcień różu.



Tag przekazuję:











22 komentarze

  1. Świetnie to wygląda, bo nie jest tego dużo i ładnie jest zorganizowane

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdecznie dziękuję za otagowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli mogę wiedzieć to za ile kupiłaś tą półeczkę? Bo bardzo fajna : )

    OdpowiedzUsuń
  4. jak porządek.. u mnie panuje totalny bałagan :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładna kolekcja :) Dzięki za tag.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow. Trochę ich dużo :)
    Pozdrawiam ;) + obserwuję. ;P
    ..liczę na rewanż. ;*

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za te miłe komentarze :)) Staram się utrzymać wszystko na swoim miejscu, żebym mogła łatwo odnaleźć to co mi w danym momencie potrzeba.

    OdpowiedzUsuń
  8. wzorki są robione stempelkami Konad, polecam tą metodę - zakochana jestem w ich płytkach

    OdpowiedzUsuń
  9. Super :P jaki porządek ;]

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, fajne półeczki:)


    Aaaaaa uwielbiam Placebo to moj najulubieńszy zespół! Kocham Briana, jest boski! Tez go uwielbiasz:D?

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za otagowanie, już brałam udział a wynik mojej zabawy jest tu: http://duzaatakamala.blogspot.com/2011/06/tag-jak-mieszkaja-twoje-kosmetyki.html

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajnie sobie mieszkają :) Niezła kolekcja :)

    Obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony :)

    OdpowiedzUsuń
  13. właśnie ja też nie umiałam nigdzie w Polsce znaleść dopiero w Niemczech ;]

    OdpowiedzUsuń
  14. Hej :)

    wazeline bananową kupiłam na doz.pl (apteka internetowa). Wystarczy, że się zalogujesz i możesz zamówić do wybranej apteki (min za 20 zł) jakieś produkty i nie ponosisz zadnych kosztów przesyłki czy dostawy. Zamówienie zazwyczaj jest na drugi dzień i płacisz dopiero przy odbiorze :)

    pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz bardzo ładne kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. is this ALL your beauty stuff???

    Btw I'm doing a GIVE-AWAY where you can win a cambridge bag and a tanktop with a universal print!

    would be happy if you could join the give-away!


    greetz,

    katja

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow ;) ale masz wszystko uporządkowane ładnie ;D

    +obserwuję i zapraszam do Siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przechowuję w podobny sposób kosmetyki;-). To co można to w łazience, a pozostałe w szafce w pokoju i oczywiście lakiery w lodówce.

    OdpowiedzUsuń
  19. ładna kolekcja,widzę, że tez uzywasz biedronkowego kremu do stóp:)

    OdpowiedzUsuń