14 sierpnia 2013

Nowość od L'Oreal Paris - oczyszczający płyn micelarny

Firma L'Oreal wprowadziła na rynek nowe serie kosmetyków do demakijażu. Każda z nich przeznaczona jest do innego typu skóry. Mnie najbardziej zaciekawiła gama IDEAL SOFT, która przeznaczona jest do skóry suchej i wrażliwej. W jej skład wchodzą: płyn micelarny, tonik, mleczko oraz żel-krem oczyszczający. Spośród wymienionych tu kosmetyków zapoznałam się z największą ilością recenzji na temat płynu micelarnego. Widziałam go na wielu filmach na YT oraz w postach na bloggerze. Postanowiłam go wypróbować, bo preferuje płyny micelarne bardziej niż mleczka do demakijażu, a ten micel bardzo mnie zaciekawił.

Od producenta:
Kryształowo przejrzysty płyn oczyszcza i zarazem usuwa wszelkie ślady makijażu z twarzy i oczu. Jest bardzo łagodny i koi nawet wrażliwą skórę. Formula bez zapachu, bez alkoholu. Hipoalergiczny.
Sposób użycia: rano i wieczorem nakładać wacikiem na twarz i oczy. Nie pocierać, nie spłukiwać.
Źródło: opakowanie produktu


Płyn znajduje się w przezroczystej, plastikowej butelce. Jest ona nieco spłaszczona i ma sześcienny kształt. Utrzymana jest w bardzo prostej różowo-białej kolorystyce. Opakowanie zamykane jest na wygodny w otwieraniu i zamykaniu klips. Jest on bardzo szczelny - dzięki temu można zabrać ten płyn ze sobą w podróż, nie obawiając się, że się rozleje. Jedyne zastrzeżenia jakie do niego mam dotyczą otworu dozującego płyn. Wylewa się nim zdecydowanie za dużo produktu. Muszę bardzo ostrożnie przechylać butelkę. Przekłada się to na zmniejszenie wydajności produktu, bo można go sobie za dużo "chlapnąć". Pod względem konsystencji ten płyn micelarny nie różni się niczym od innych produktów tego typu - jest to bezbarwna ciecz. A także zgodnie z tym co podaje producent - jest on bezzapachowy.


Płyn ten spełnia swoje podstawowe zadanie - dobrze i skutecznie radzi sobie z demakijażem. Nie muszę nim zbyt mocno trzeć oczu. Przykładam na kilka sekund na oczy waciki nasączone płynem, a potem lekko je przecieram. Nie potrzeba już żadnych poprawek - makijaż dobrze się zmywa. Ten płyn micelarny ładnie też oczyszcza skórę, nie pozostawia przy tym tłustej warstwy. Jego plusem jest też to, że nie rozciera tuszu na skórze tworząc z nas pandę. Za to pozostawia skórę leciutko nawilżoną. Zapomniałam jeszcze napisać o jednej ważnej rzeczy - nie szczypie w oczy, ani nie podrażnia. Pielęgnacja cery wrażliwej będzie przyjemnością z tym płynem micelarnym.

Pojemność: 200 ml

Cena: ok 14-17 zł

Dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe

Skład: Aqua/Water, Hexylene Glycol, Glycerin, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Polyaminopropyl Biguanide (FIL B54894/1).

Znacie ten płyn micelarny ???
Używałyście go może ???

51 komentarzy

  1. słyszałam, że to odpowiednik Biodermy Sensibio:) nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem - nie miałam jeszcze micela z Bioderny.

      Usuń
  2. mam go i używam :)
    nawet się polubiliśmy, w sumie to pewnie się na niego skuszę ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio dużo szumu o nim na bloganku ;) Muszę wyczaić go i sama sprawdzic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - dużo o nim ostatnio pojawiło się postów.

      Usuń
  4. ooooo cudnie, akurat go na promocji w naturze widzialam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też go widziałam na promocji w Naturze i w SP.

      Usuń
  5. a mnie strasznie szczypie w oczy ;/ poświęciłam mu też osobny post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czytałam Twój post. Szkoda, że Cię w oczy szczypie. U mnie on sprawdza się dobrze.

      Usuń
  6. nie mialam go jeszcze, ale moze sie skusze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wypróbuję na pewno, już dużo dobrego o nim czytałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czytałam wiele pozytywnych jego recenzji, ale zdarzają się osoby, u których się nie sprawdził.

      Usuń
  8. Też preferuję micele w demakijażu, zwłaszcza, że mleczka strasznie mi oczy podrażniają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja po mleczkach widzę przez pewien czas jakby przez mgłę. Nie lubię tego.

      Usuń
  9. Recenzje zbiera bardzo różne, od zachwytu po te gorsze.
    Ale to typowe raczej :)
    Ja, póki co, mam zapas płynu z Biedronki, który świetnie się u mnie sprawdza.
    Zamiennika raczej nie szukam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za tym z Biedronki średnio przepadam. Polubiłam za to micel z Tołpy.

      Usuń
  10. bardzo go lubię, świetnie rozpuszcza makijaż

    OdpowiedzUsuń
  11. kupię;p slyszalam wiele dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też byłam go bardzo ciekawa, gdy przeczytałam opinie na jego temat.

      Usuń
  12. Rzeczywiści jest świetny do oczu, za to go polubiłam. Natomiast niestety, jest również dość niewydajny a co gorsze, zostawia mi na twarzy takie uczucie lepkości i niedomycia...Mi micel służy również do odświeżenia w ciągu dnia, więc nawet prędzej wybaczę niedokładne zmywanie makijażu niż brak odświeżenia czy lepką warstwę.

    PS. Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - jest on mało wydajny. To przez to, że za dużo się go wylewa na wacik. Firma powinna popracować nad lepszym dozownikiem.

      Usuń
  13. jeszcze nie miałam, może się skuszę po wykończeniu zapasów, które zrobiłam słysząc, że biedronkowy płyn zostaje wycofany

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na szczęście tego biedronkowego płynu kupiłam tylko jedno opakowanie.

      Usuń
  14. Nie miałam jeszcze okazji poznać, a zapowiada się interesująco...

    OdpowiedzUsuń
  15. nie używałam, ale planuję zakupić jak tylko skończy mi się micel z AA

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na razie nowego nie kupuję, bo micel z Tołpy czeka już aż zacznę go używać.

      Usuń
  16. koniecznie muszę go wypróbować :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można go dostać na promocji, wiec warto go wypróbować.

      Usuń
  17. mm słyszałam o tych nowościach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sporo o tych nowych kosmetykach L'Oreala słyszałam.

      Usuń
  18. O, pierwszy raz o nim słyszę. Ciekawie się zapowiada:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na bloggerez i YT pełno jest jego recenzji i filmów. Nie dało się o nim nie słyszeć.

      Usuń
  19. loreala lubie, ale tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam dopiero swój pierwszy płyn micelarny od Marion i ciekawa jestem tego od L'Oreal. Mam wrażenie, że mój niezbyt dobrze radzi sobie z demakijażem, ale nie wiem jak to jest z innymi :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lubię tą firmę, więc spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam go,ale jak wykończę swoje zapasy to na pewno się na niego skuszę żeby go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń