5 października 2011

QUIZ COSMETICS - Lakier Safari

Dziś recenzja dwóch ostatnich kosmetyków,
które otrzymałam od firmy Quiz Cosmetics.
Są to lakiery do paznokci z serii Safari.

Od producenta:
Kolekcja najmodniejszych kolorów tego sezonu. Łatwo rozprowadzają się na paznokciach pokrywając je równą i gładką warstwą. Jest trwały, długo utrzymuje połysk. Nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu i dibuthylphtalate.

Pierwszy z nich ma numer 123, a kolor prezentuje się jak na zdjęciach. Odcień ten bardzo mi się podoba. Do lakieru nie mam żadnych zastrzeżeń. Zasycha na paznokciach w ok. 30 minut. Nie odpryskuje się. Tylko po kilku dniach trochę ściera na końcach.

Ozdobiłam go potem trochę brokatem.




Drugi z lakierów ma piękny, mocny, czerwony kolor. Nie wiem jaki to jest numerek, ponieważ starł mi się z buteleczki. Na zdjęciach możecie zobaczyć jak prezentuje się na paznokciach. Ten lakier również lubię. Mam do niego tylko jedno zastrzeżenie - po 2-3 dniach zaczyna odpryskiwać, nie tylko na końcach paznokci, ale i od strony skórek.

Pomalowałam go potem lakierem ze złotymi delikatnymi drobinkami. Zobaczyłam go na kilku zdjęciach na blogach i musiałam kupić.


Wszystkie kolory tego lakieru mozecie zobaczyć tutaj:

Pojemność / Capacity: 12 ml
Cena: 3,68 zł

37 komentarzy

  1. Ładne kolorki :) Podobają mi się obie wersje z brokatem, zwłaszcza ta czerwono-złota.

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam lakier, uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten pomarańcz jest nieziemski !
    a czerwień bardzo fajna ostra i wyrazista ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I ten brzoskwiniowy i czerwony bardzo bardzo mi sie podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. beautiful shades, now following! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. o ta czerwień przecudowna. :D
    zawsze chciała mieć taki lakier taki czerwoony bardzo. :D
    ogólnie lubie lakiery z Safari. :D
    Pozdrawiam. :D i zapraszam do siebie. ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwszy kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. i love these colours! nice taste!
    wish you a wonderful day, dear!
    maren anita

    www.fashion-meets-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. brzoskwiniowy jest bardzo ładny :]

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się strasznie pierwsza wersja z brokatem, druga też bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą serię ;D
    Mam w domu właśnie czerwony, beżowy jasny i brązowy ;d Świetnie się rozprowadzają i w miarę długo trzymają ;d

    zapraszam do mojego świata- closedintheimagination.

    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja się chyba nie doczekam na paczkę od nich :((
    Fajne te lakiery.!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Oierwszy kolorek jest śliczny :D

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ świetna krwista czerwień :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie to wygląda z brokatem :)
    zapraszam!
    http://aboutmeandfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. czerwień to jest to ;)

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Musze zakupić sobie te lakiery,są super;

    OdpowiedzUsuń
  18. czerwony góra jest boksi kocham ten kolor ogolnie:D

    OdpowiedzUsuń
  19. mam oba te lakiery :) moje ulubione !

    OdpowiedzUsuń
  20. That orange color looks so good on you!

    OdpowiedzUsuń
  21. ten czerwony lakier jest taki mrrrrau:D
    zapraszam na mój blog z biżuteryjnymi słodkościami, może znajdziesz coś dla siebie?:)

    http://natajka89.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. A mnie nie przekonała ta marka lakierów. Czytałam gdzieś na forum wizaż albo style.fm że tanie lakiery są dużo słabsze i mniej wytrzymałe. Takie jednodniówki. W tym przypadku chyba by się to zgadzało. Kolorek ładny tylko co z tego jak szybko odchodzi z paznokci. Tani producenci lakierów oszczędzają na komponentach a zarabiają na naiwnie oszczędzających. Ja się na to nie nabieram.

    OdpowiedzUsuń
  23. na wielu blogach widzę te lakiery i same dobre recenzje wyczytuję.. to chyba znak że trzeba zakupic ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. czerwony wygląda obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. czerwony piękny :)
    a pomarancz rowniez ladny, moze byc dla tych ktorzy nie przepadaja na ostrymi kolorami

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam ten pomarańczowy ;)

    Zapraszam do mnie: http://zakochanetrampki.blogspot.com/
    Ja już Ciebie obserwuję ;]•
    Zapraszam też do polubienia mnie na FB http://www.facebook.com/?sk=lf#!/pages/Zakochane-Trampki/226090430779046
    Pozdrawiam Angela ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. wersje z brokatem są urocze ; ) Ja osobiście nie widzę się z czerwonymi pazurkami, ale ten pierwszy ? czemu nie ; )

    OdpowiedzUsuń
  28. mam dużo lakierów od nich! za tą cenę są naprawdę super:) zapraszam do siebie do obserwacji+ robie wyprzedaz szafy, moze znajdziesz cos dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Oba kolorki świetne! Ja mam jeden lakier z Quiz i jestem bardzo rozczarowana jakością :/

    OdpowiedzUsuń
  30. czerwony kolor wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  31. oba kolorki bardzo fajne :) mi ostatnio chodziła po głowie zieleń i skusiłam się dziś na dwie - jedna trawiasta, druga limonkowo-metaliczna :) mam nadzieję, że uda mi się uchwycić jej kolor i pokazać na blogu.

    OdpowiedzUsuń