3 listopada 2013

Zakupy z października cz. II + paczka

Zapraszam na prezentację drugiej części zakupów, które poczyniłam w październiku. Tym razem będą to kosmetyki pielęgnacyjne.


Skończyły mi się chusteczki peelingujące Cleanic Professional. Spodobało mi się ich działanie, dlatego kupiłam kolejne opakowanie (6,99 zł). Będąc w Naturze zaciekawiły mnie dwa rodzaje plastrów. Jedne stosuje się na czoło i brodę, drugie natomiast na nos. Kosztowały 4,99 zł za sztukę. W SuperPharmie skusiłam się na serum  FLAVO-C. Zamierzałam się do jego zakupu już od dawna. Jako że skończyło mi się serum z Ava Labolatorium, a na dodatek to było na promocji więc je kupiłam. Kosztowało 60,89 zł.



W Hebe na promocji kupiłam intensywnie regenerujący szampon L'biotica Biovax wersję naturalne oleje za 14,99 zł. Do zakupów w SP dorzuciłam też olejek pod prysznic firmy Eucerin. Był na promocji, ale ceny nie pamiętam, bo paragon wyrzuciłam. Prezentowałam Wam niedawno kremy do rak, które aktualnie używam. Będą mi się one powoli kończyć, dlatego zakupiłam nowy. Tym razem firmy The Secret Soap Store wersję zielona herbata. Miałam kilka próbek tych kremów, dlatego zdecydowałam się na pełnowymiarowe opakowanie. Kosztowało 21 zł. Przy okazji skusiłam się też na kulę do kąpieli o zapachu pomarańczy za 9,90 zł. To już było by wszystko co w tym miesiącu kupiłam. Jednak nie jest to koniec kosmetyków, które do mnie trafiły. Kontynuuję współpracę z BingoSpa. Tym razem wybrałam do testów silnie złuszczający preparat do stóp z 50% z kwasami AHA, olej ze słodkich migdałów oraz olej z kiełków pszenicy.

70 komentarzy

  1. oj i znow krem do rąk z shea chodzi za mną :)

    OdpowiedzUsuń
  2. olejek pod prysznic mm...ciekawi mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kuszą mnie ta chusteczki peelingujące ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zanim je kupiłam sporo postów o nich przeglądałam.

      Usuń
  4. Świetne nowości! Ciekawi mnie ten olejek Eurecin.

    OdpowiedzUsuń
  5. Też miałam kilka próbek kremu do rąk z shea i kusi mnie pełnowymiarowe opakowanie.
    Ciekawi mnie preparat złuszczający do stóp.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam kilka próbek tych kremów, dlatego zdecydowałam się na pełnowymiarowe opakowanie.

      Usuń
  6. Sporo tych nowości :) czekam na recenzje .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak tylko przetestuję te kosmetyki, to napiszę ich recenzje.

      Usuń
  7. ja się z tymi chusteczkami za bardzo nie polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja na początku byłam nimi przerażona. Ale teraz bardzo je lubię.

      Usuń
  8. czekam na Twoje zdanie na temat Falvoo C.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ooo, krem TSSS to mój absolutny hit! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszędzie tym kremem kuszą u licha;p chyba też sięp o niego wybiorę xd

      Usuń
    2. Ja też najpierw o tych kremach dużo słyszałam, potem dostałam próbki i jak nadarzyła się okazja, to go kupiłam.

      Usuń
  10. interesuje mnie ten preparat do stóp z BingoSpa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Skusiłam bym się na ten krem do rąk a gdzie go kupiłaś ? :) Widzę,że także z BS wybrałaś silnie złuszczający preparat do stóp ciekawa jestem jak się u nas sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u Ciebie ten preparat - ale się złożyło :))
      A jeśli chodzi o krem, to kupiłam go na stoisku marki TSSS.

      Usuń
  12. Ciekawi mnie ten produkt do stóp z Bingo Spa;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe jak sprawdzi się preparat do stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie lubię tych chusteczek z Cleanic. Dla mnie są za 'ostre'.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie też ;/ Zrobiłam sobie nimi kuku ;(

      Usuń
    2. Ja na początku byłam przerażona ich ostrością, ale teraz bardzo je lubię.

      Usuń
  15. teraz to tylko czekac na relacje z uzytkowania nowosci :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo moje plasterki an czoło i brodę też kupiłam jeszcze; D

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam 2 maski z dermopharmy i nie specjalnie mnie zauroczyły...

    OdpowiedzUsuń
  18. o ten preparat do stóp kupuję ! przyda mi się coś takiego... moje stopy cierpią i płaczą ...

    OdpowiedzUsuń
  19. Serum, szampon i olejek --> będę wypatrywać recenzji na Twoim blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Krem do rąk....ahhhhh :))) No i kula też całkiem całkiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Będę czekała na opinię o Flavo C :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy do tego Flavo C otrzymałaś w gratisie krem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo ta promocja z kremem obowiązuje od 31 października. Moje serum kupiłam jak obowiązywała wcześniejsza gazetka.

      Usuń
  23. chętnie bym wytestowała Bingo spa

    OdpowiedzUsuń
  24. czekam na recenzję preparatu do stóp, bo mnie ciekawi :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakupy świetne, jestem ciekawa jak sprawdzi się u Ciebie ten olejek pod prysznic:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Preparat Bingo Spa mnie strasznie ciekawi, może pomógłby moim piętom :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię te chusteczki :) zawsze można się poratować jak akurat brak peelingu w postaci żelu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. ten preparat do stópek moze być ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam te chusteczki Cleanic :-)) zawsze je kupuję!

    OdpowiedzUsuń
  30. Te chusteczki peelingujące z Cleanic bardzo lubię!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Również miałam kilka próbek kremów do rąk z The Secret Soap Store o zapachu passiflory które mnie po prostu urzekły. Nie wiedziałam że jest jeszcze wersja z zieloną herbatą. Gdybym tylko miała do nich dostęp zdecydowanie skusiłabym się na te 2 zapachy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak passiflora pięknie pachnie. Ja się zastanawiałam też nad wersją o zapachu pomarańczy - też jest śliczna.

      Usuń
  32. Daj koniecznie znać jak się sprawuje szampon od biovaxu!

    OdpowiedzUsuń
  33. Jestem bardzo ciekawa Twojej opinii na temat FLAVO-C :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jesteś kolejną osobą, która mi przypomniała, że zapomniałam kupić te chusteczki peelingujące! :-D

    OdpowiedzUsuń
  35. Te plastry na nos są tragiczne :(
    Chusteczki Cleanic peelingujące, zakupiony przez ciebie krem do rąk bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajne zakupy :) zaciekawił mnie szampon Biovax :) ale pewnie nie nadaje się do włosów przetłuszczających :(

    OdpowiedzUsuń
  37. świetne kosmetyki, dla mnie nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  38. a jakie ciekawe olejki od bingo spa masz...
    ja nie załapałam się na 5 edycję;(

    OdpowiedzUsuń
  39. Fantastyczne NOWOŚCI - miłego użytkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jeszcze nie zabrałam się za te plastry.

    OdpowiedzUsuń
  41. nie miałam żadnego z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń