23 grudnia 2014

Wesołych Świąt !!!

 
Wesołych świąt!!!
Bez zmartwień, 
Z barszczem, z grzybami, z karpiem.
Z gościem, co niesie szczęście! 
Czeka nań przecież miejsce. 
Wesołych świąt!!!!
A w święta, 
Niech się snuje kolęda. 
I gałązki świerkowe Niech Wam pachną na zdrowie. 
Wesołych świąt! 
A z Gwiazdką!!!! -
Pod świeczek łuną jasną, 
Życzcie sobie jak najwięcej - 
Zwykłego, ludzkiego szczęścia!!!
 

Chciałabym Wam jeszcze pokazać jaką miłą niespodziankę otrzymałam od Pań Erisek. Ciasteczka wiszą już na choince. Pozostanie mi po nich fajne srebrne pudełko, w którym będę przechowywać różne drobiazgi. W paczce był jeszcze taki różowy stwór (w formie maskotki i ciasteczka). Czyżby to maskotka marki Under Twenty, bo widziałam tego stwora na ich stronie internetowej.

20 komentarzy

  1. Wesołych Świąt kochana. Odpoczywaj a po wracaj z kolejnymi postami. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne życzenia ;* wzajemnie - magicznych Świąt ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już wszystkie ciasteczka pożarłam :( :D

    OdpowiedzUsuń
  4. I wzajemnie wesołych! Wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Stwory bardzo świąteczne hihi. WESOŁYCH!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych, zdrowych i pogodnych Świat życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wzajemnie :) Zdrowych i wesołych świąt :)
    Urocze stworki :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Have a very happy holiday.

    OdpowiedzUsuń

  9. W czasie Świąt byłam "offline", więc teraz życzę szczęśliwego 2014!

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam nadzieję, że miło spędziłaś świąteczny czas :)

    OdpowiedzUsuń