14 września 2017

GOLDENBOX No 2


Pierwszej edycji tego pudełka nie miałam. Po prostu nie spodobała mi się jego zawartość. Zresztą od dawna nie skusiłam się na żadne pudełko tego typu. Aż do teraz. Druga edycja luksusowego pudełka GOLDENBOX bardzo mi się spodobała i stwierdziłam, że muszą ją mieć. Właśnie wczoraj kurier dostarczył mi przesyłkę. Jej zawartość nie była dla mnie zaskoczeniem, ponieważ wcześniej sprawdziłam co ma być w środku. Box zawiera 5 pełnowymiarowych kosmetyków i 1 miniaturkę.


GUERLAIN Mascara La Petite Robe Noire


Jak dotąd nie miałam jeszcze maskar tej marki (tak poza tym innych kosmetyków też). Czytałam wiele opinii osób z niej zadowolonych, wiec cieszę się, że nadarzyła się okazja, aby ją wypróbować. Zaciekawiła mnie również jej silikonowa szczoteczka, która ma dość nietypowy kształt, dzięki czemu ma malować każdą rzęsę z osobna, a także je pogrubiać i podkręcać. Jest to produkt pełnowymiarowy.  Cena: 144 zł / 10 ml


L'OREAL PARIS Maska Czysta Glinka, redukuje zaskórniki i zwęża pory


Jest to nowość, która dołączyła do trzech wcześniejszych wersji. Nie miałam ich, chociaż wiele czytałam na ich temat. Maska ta dopasowana jest akurat do potrzeb mojej skóry, dlatego tym chętniej przetestuję jak się u mnie sprawdzi. Zawiera 3 mineralne glinki oraz ekstrakt z alg morskich. Jest to produkt pełnowymiarowy. Cena: 34,99 zł / 50 ml


STARA MYDLARNIA Kula z kremem do kąpieli


Uwielbiam takie umilacze kąpieli i chętnie po nie sięgam. Bardzo się cieszę, że mam wannę i mogę rozkoszować się kąpielą z użyciem takiej kuli. Dodam jeszcze, że ona pięknie pachnie. Jest to mocny zapach, ale nie duszący. Pachnie nieco jak perfumy - takie świeże, kwiatowe. Czułam go jeszcze zanim otworzyłam to pudełko. Jest to produkt pełnowymiarowy. Cena 17 zł / ok. 155 g


ORPHICA Eyeliner w kredce


Jest to nieznana mi dotąd marka. A ja lubię testować nowości, więc eyeliner w kredce też się przyda. Jest bardzo miękki i wygodny w obsłudze. Podoba mi się to, że ma wykręcany rysik. Ja będę go raczej stosować jak kredkę do oczu, nie eyeliner. Mam go w kolorze brązowym. Jest to produkt pełnowymiarowy. Cena: 59 zł / 6 g


BANDI Peeling Gommage Jubilee Edition


Tego typu peelingi bardzo lubię, dlatego nigdy ich dość na półkach w łazience. O marce Bandi słyszałam wiele dobrych opinii, więc cieszę się, że jest okazja wypróbować ich kosmetyk, ponieważ do tej pory jakoś mało miałam ku temu okazji. Jest to produkt pełnowymiarowy. Cena: 49 zł / 50 ml


VERDEOASI Krem do ciała Nutri-Intense


Balsamy do ciała zużywam akurat bardzo powoli i długo, bo niesystematycznie je stosuję. Dlatego mi akurat pasuje, że jest to miniaturka o pojemności 10 ml. Jeszcze go nie używałam, ale kiedyś przyjdzie na niego kolej, bo obecnie mam jeszcze balsamy do ciała z Lirene. Cena produktu pełnowymiarowego: 140 zł / 200 ml



Taki box kosztuje 119 zł. Jego zawartość znacznie przewyższa cenę zakupu, dlatego między innymi się na niego skusiłam. Drugi powód był taki, że znalazły się tu kosmetyki, które mi się przydadzą. Ciekawa jestem kolejnej odsłony GOLDENBOX, ale to nastąpi dopiero za kwartał.

Co sądzicie o drugiej edycji GOLDENBOX?
Podoba Wam się zawartość?

34 komentarze

  1. W sumie to on mi się podoba, zwłaszcza ten tusz mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna zawartość, opłaca się kupić to pudełko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że opłaca się, dlatego się na nie skusiłam.

      Usuń
  3. Zawartośc na prawdę świetna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - zawartość mało którego pudełka mi się tak podoba.

      Usuń
  4. Bardzo fajne produkty. Jula do kąpieli bardzo mnie ciekawi. Jeszcze nigdy nie miałam, ale kupię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta kula była świetna. Pięknie pachniało w całej łazience po niej :))

      Usuń
  5. Miałam okazję przetestować maskę L'oreala i byłam bardzo zadowolona. :-) Skóra była dość przyjemna w dotyku, a sama maska wchłonęła się od razu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ją używałam na razie tylko 2 razy. Ale zapowiada się na dobry produkt.

      Usuń
  6. jestem ciekawa tego peelingu z bandi, byłabym zadowolona z zestawu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też jestem go ciekawa, jednak na razie muszę skończyć ten co używam obecnie zanim otworzę nowy.

      Usuń
  7. Całkiem fajne produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow,jaka super zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość jest rewelacyjna! Muszę się porządnie zastanowić nad zakupem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanów się - ja uznałam, że warto kupić to pudełko.

      Usuń
  10. Zawartość jest naprawdę świetna! Najbardziej mnie ciekawi maskara :)
    Z chęcią dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę w końcu te kule przetestować:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kula była świetna. Dała przyjemne uczucie na skórze po kąpieli, a do tego jeszcze miała piękny zapach.

      Usuń
  12. Zawartosc bardzo mi sie podoba. Naj zwóciłam uwage na kulke do kąpieli i glinke :3

    OdpowiedzUsuń
  13. ooooo korci mnie bardzo takie pudło zwłaszcza że ma mazidła wysokopółkowe;)

    OdpowiedzUsuń