26 listopada 2017

Poprzez zdrową skórę do pięknych włosów, czyli BIONIGREE BASIC_01 serum oczyszczające do skóry głowy

 Serum to stosuje się po to, aby:
- usuwać nadmiar zrogowaciałego naskórka,
- rozpuszczać łój zalegający w mieszkach włosowych,
- regulować pracę gruczołów łojowych,
- łagodzić podrażnienia skóry.


Główne składniki aktywne w nim użyte to: mydło kastylijskie, kwasy AHA, estry oleju z czarnej porzeczki, wiesiołka, ogórecznika i lnu. Preparat przeznaczony jest do wszystkich rodzajów skóry.

Serum może być stosowane przez osoby dorosłe zarówno:
  1. w charakterze profilaktycznym, jak i
  2. w charakterze wspomagającym leczenie m.in. takich dolegliwości jak:
  • łupież
  • łuszczyca skóry głowy
  • świąd skóry głowy
  • grzybica skóry głowy
  • atopowe zapalenie skóry głowy (AZS)
  • łojotokowe zapalenie skóry głowy (ŁZS)
  • egzema



Sposób użycia serum oczyszczającego:

  1. Wstrząsnąć zamkniętą buteleczką serum przed jego użyciem.
  2. Nałożyć na skórę głowy 1-2 pipety lub nasączyć płynem wacik i nanieść na całą skórę głowy.
  3. Po min. 30 minutach (lub po całej nocy - w przypadku użycia serum w charakterze profilaktycznym) od aplikacji serum zmyć je szamponem.

Częstotliwość stosowania serum oczyszczającego BIONIGREE BASIC_01 jest uzależniona od celu jaki chce się osiągnąć:

  • w przypadku profilaktycznego stosowania kosmetyku wystarczy aplikacja raz w tygodniu. 
  • w przypadku stosowania wspomagającego m.in. przy takich dolegliwościach jak: łupież, łuszczyca, świąd skóry głowy, grzybica skóry głowy, atopowe zapalenie skóry, łojotokowe zapalenie skóry i egzemy zaleca się stosowanie od 1 do 5 razy w tygodniu.

Trwałość produktu: serum należy zużyć w ciągu 4 miesięcy od daty otwarcia opakowania.



Konsystencja, aplikacja i wydajność:

Kosmetyk ma płynną konsystencję, dzięki czemu łatwiej jest go aplikować używając do tego pipety dołączonej do opakowania. Serum nakładam rozdzielając pasma włosów i wmasowując je w skórę głowy. Przy pierwszej aplikacji czuć lekkie szczypanie skóry. Nie jest to nieprzyjemne uczucie. Przy kolejnych użyciach produktu szczypanie już się nie pojawiło. Należy unikać kontaktu z oczami. W razie dostania się produktu do oczu należy obficie przemyć je wodą. Serum jest wydajne. Na razie nie widać dużego zużycia, chociaż stosuję je co drugie mycie głowy. 

Zapach:

Serum ma niezwykle charakterystyczny, ziołowo-kwaśny zapach, który jest dość nietypowy, nieco przypominający lekarstwo. Da się ten zapach wytrzymać, chociaż jest on tak średnio przyjemny i dość intensywny.

Działanie:

Serum używam od października, raz na tydzień. Efekty działania były zauważalne już po drugiej aplikacji. Produkt ma właściwości złuszczające, przeciwłupieżowe i antybakteryjne. Po takim oczyszczaniu skóra lepiej wchłania substancje odżywcze, a włosy unoszą się u nasady, optycznie zwiększając swoją objętość. Serum to również koi i łagodzi -wyeliminowało u mnie swędzenie skóry głowy i mały łupież. Podczas jego stosowania nie pojawiły się żadne skutki uboczne: podrażnienie, wysuszenie, wypadanie włosów. Zaobserwowałam, że przetłuszczanie następuje wolniej, a skóra głowy i włosy u nasady pozostają dłużej świeże.

Koszt:

Serum dostępne jest w dwóch pojemnościach:
  • 100 ml za 96 zł
  • 50 ml za 59 zł


Skład INCI:

Produkt nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego, dzięki czemu może być używany przez wegan.
  • aqua (woda) 
  • potassium oleate (oleinian potasu) 
  • potassium cocoate (sól potasowa kwasów tłuszczowych pozyskiwanych z orzecha kokosowego)
  • glycerin (gliceryna)
  • potassium citrate (cytrynian potasu)
  • citric acid (kwas cytrynowy)
  • ethyl linolenate (kwas linolenowy)
  • ethyl linoleate (kwas linolowy)
  • ethyl oleate (kwas oleinowy)
  • ethyl palmitate (kwas palmitynowy)
  • ethyl stearate (kwas stearynowy)
  • ethyl alcohol (alkohol etylowy)
  • menthol (mentol)
  • bilberry fruit extract (ekstrakt z owoców czarnej porzeczki) 
  • sugar cane extract (ekstrakt z trzciny cukrowej)
  • orange fruit extract (ekstrakt z owocu pomarańczy)
  • lemon fruit extract (ekstrakt z owocu cytryny)
  • sugar maple extract (ekstrakt z klonu cukrowego)
  • rosmarinus officinalis oil (olejek z rozmarynu lekarskiego) 
  • parfum (kompozycja zapachowa).

Używaliście to serum oczyszczające do skóry głowy?
Co o nim sądzicie?

25 komentarzy

  1. Czytałam juz dużo o nim, ale nie miałam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też tylko czytałam o tym produkcie. Nie wiedziałam czy go kupić, dlatego ciesze się, że go dostałam.

      Usuń
  2. uwielbiam to serum, tak samo dobrze sprawdził się u mnie szampon i odżywka na skalp. super marka. pomogli mojej skórze głowy,

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też lubię to serum. A jeśli chodzi o inne ich produkty, to miałam tylko próbkę szamponu i odżywki.

      Usuń
  3. Słyszałam o nim dużo, ale nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też tylko o nim czytałam, ale w końcu mam to serum.

      Usuń
  4. Nigdy nie używałam. Póki co moja skóra głowy chyba nie potrzebuje takich zabiegów... ale zapamiętam na wszelki wypadek!
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. TO serum chyba się albo kochać albo nienawidzi xD

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam, ale słyszałam wiele dobrego o tym produkcie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo o nim słyszałam pozytywnych opinii ale sama go nie miałam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie miałam, ale tyle o nim czytałam, że muszę wreszcie je kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie miałam styczności z tym serum.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zwiększona objętość brzmi dla mnie bardzo kusząco! Serum niestety nie miałam jeszcze okazji wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serum to dobrze działa na włosy. W pewnym stopniu też nadaje im objętości.

      Usuń
  11. Czytałam różne opinie, może kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też - z tym, że więcej na pozytywne trafiałam.

      Usuń