16 listopada 2011

CATRICE - lakier do paznokci

Chciałam Wam pokazać dziś parę zdjęć lakieru, który pojawił sie w poście z moimi ostatnimi zakupami. Jest to Catrice numer 560 Rusty But Sexy. Jest to jeden z moich ulubionych kolorów na jesień.




Pierwsze zdjęcia pokazują lakier na drugi dzień po pomalowaniu nim paznokci.
Nałożyłam dwie warstwy lakieru.



A tutaj lakier po trzech dniach na paznokciach. Ściera się troszkę na końcach i raczej nie odpryskuje. Jedynie odprysnal mi na palsu wskazujacym - co widać na zdjeciach. Ogólnie uważam, że jest to dobry lakier. Jest to kolor wsam raz na jesień.


Pojemność: 10 ml 
Cena: 9,99 zł

21 komentarzy

  1. piękny kolorek! nie wiedziałam, że lakiery Catrice są w takiej cenie o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. cieakwy kolorek, nie czesto taki widze;)

    OdpowiedzUsuń
  3. i love this copper color

    OdpowiedzUsuń
  4. ciekawe odcienie, choc nie lubie takich

    OdpowiedzUsuń
  5. faktycznie, barrrrdzo jesienny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jesienny i całkiem dobrze się trzyma. Podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ladny taki inny ciekawa jestem jak by wygladal na moich lapkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem szczerze, że nie do końca przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie przepadam za takimi miedziano-rudymi odcieniami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam i uwielbiam :)
    Z top sealer z Essence trzyma się ładnie bez odprsków nawet 6 dni :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny :) strasznie mi się z czymś kojarzy, ale nie wiem z czym... :>

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, I like your pictures here on your blog!
    All in all it is awesome!
    Keep on the good work :)
    kisses from germany, I hope you will check out my blog :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam i też jest to mój jesienny odcień.

    OdpowiedzUsuń