2 lutego 2014

BELLA OGGI lakier do paznokci

Posiadam odcień numer 15. Jest to taka średnia zieleń.


Lakier ten pochodzi z serii Gel Effect. Ma ona dawać żelowy efekt na paznokciach bez użycia specjalnych lamp. Musze przyznać, że coś w tym jest. Lakier ma takie kremowe wykończenie, które wygląda jakby był żelowy. 



Lakier ma szeroki, płaski pędzelek. Na początku wydawał  mi się za duży. Myślałam, że ciężko będzie mi się nim posługiwać. Okazuje się jednak, że wygodnie się mi go używa i bez problemów maluje nim paznokcie. Lakier jest dość gęsty, ale mimo to nie sprawia problemów z równomierną aplikacją go. Już jedna jego warstwa wystarczy, aby dobrze pokryć paznokcie (beż żadnych prześwitów). Pasuje mi to, bo nie lubię nakładać kilku warstw dla osiągnięcia ładnego efektu. A dodatkowo dzięki temu lakier szybko wysycha. Bez problemu trzyma się na moich paznokciach 3-4 dni (bez żadnych odprysków). Co jest całkiem niezłym wynikiem. 


Jestem zadowolona z tego lakieru. Dostałam go w ramach współpracy do testów. Chętnie dokupiłabym jeszcze inne kolory. Niestety ciężko jest z jego dostępnością. Niektóre kosmetyki marki Bella Oggi można kupić w sklepie internetowym www.panakotasklep.pl, jednak akurat tego lakieru tam nie ma. Dostępny jest ponoć w wybranych Drogeriach Hebe.

Pojemność: 10 ml

Cena: ok. 17 zł


44 komentarze

  1. kolor śliczny :D no i bardzo wazne że szybko schnie, u mnie to podstawa lakierowa:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny kolor tego lakieru :) I jak ładnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej firmy, ale kolor bardzo ładny:) fajnie, że się spisuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chętnie się z nim zapoznam, bo efekt żelu bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wykończenie całkiem fajne :) ale kolor zupełnie nie mój, chętnie wyporóbowałabym go w jakimś pastelowym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam u kogoś ten lakier w pastelowym fiolecie - też ładny kolor.

      Usuń
  6. Podoba mi się jego kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej marce . Ładny kolorek ; )

    http://dziewczecymokiem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wcześniej też nie słyszałam o tej marce. Dlatego, gdy okazało się, że mogę dostać kilka kosmetyków do testów, postanowiłam je wypróbować.

      Usuń
  8. Fantastyczny kolor!
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładniutki kolor

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o lakierze, ale pięknie się prezentuje. :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor ciekawy choć zupełnie nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz go widzę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, zgodzę się z poprzednikami - kolor śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miałam tej firmy czerwony, strasznie źle się zmywał :/

    OdpowiedzUsuń
  16. Baaaardzo ładny jest kolor tego lakieru, klasa,

    OdpowiedzUsuń
  17. lubię gęste lakiery, kolor genialny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Kolorek całkiem fajny, ale ten pędzelek! pamiętam, że podobne miały kiedyś lakiery Maybelline, które za dobrych czasów brat mi przywoził jak wracał ze studiów ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam 'żelowy' lakier wibo i źle to wspominam. Fatalnie się zmywał i odbarwiał paznokcie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam problemów z tym lakierem. Dobrze się zmywa. Paznokci nie odbarwia, bo używam bazę pod niego lakiery.

      Usuń