29 sierpnia 2014

Moje kosmetyczne skarby: cienie do powiek


Cienie do powiek przez długi czas pałętały mi się luzem w pudełku, w którym trzymam moją całą kolorówkę. Aż pewnego dnia zrobiłam z nimi porządek. Depotowałam je z opakowań i przeniosłam do paletki magnetycznej z Inglota. Od tej pory większość swoich ulubionych cieni mam zebrane razem. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie. Cienie trochę się osypują po każdym użyciu i po pewnym czasie zbiera się sporo pyłu w paletce. Nie lubię, gdy jest ona taka brudna. Jednak wymycie jej nie stanowi żadnego problemu. Wyciągam z niej cienie, myję ją w wodzie, wycieram, a potem na nowo układam cienie.


Cienie, które się tutaj znajdują to:
1. INGLOT Matte numer 330 - matowy cielisty cień
2. MIYO odcień Vanilla numer 04  - matowa wanilia 
3. INGLOT AMC Shine numer 111 - złoty, połyskujący
4. INGLOT Matte numer 351 -  matowy cielisty cień, troszkę jaśniejszy niż numer 330
5. KOBO odcień Natural Shine numer 501 - cielisty cień z różowym połyskiem - nie wygląda na taki, dopiero na powiece widać ten połysk
6. KOBO odcień Golden Rose numer 205 - z tych wszystkich jest to mój ulubiony kolor - śliczny połyskujący róż
7. ESSENCE cień z limitowanej kolekcji Wild Craft
8. MIYO odcień Breeze numer 03 - cielisty cień, ale błyszczący
9. INGLOT Pearl 395 - beżowy, szampański, ma złote wykończenie
10. ESSENCE to jest ten ciemniejszy cień z paletki do brwi
11. INGLOT Pearl  407 - ciepły brzoskwiniowy kolor ze złotym połyskiem
12. L'OREAL z paletki potrójnych cieni - został mi z nich już tylko ten jeden, jasny brąz
13. SLEEK cień z paletki Oh So Special - piękna, mocna czerń o nazwie Noir
14. SLEEK cień z paletki Oh So Special - lekko połyskujący, ciemny brąz o nazwie Celabrate


Pozostałe moje ulubione cienie to:


15. PIERRE RENE cień numer 145 Coral - piękny brzoskwiniowo-koralowy odcień
16. PIERRE RENE cień numer 130 Hypnotic - ciemny brąz
17. L'OREAL color Infaillable numer 004 Forever Pink - połyskujący, jasny róż
18. MAYBELLINE color Tattoo numer 45 Infinite White - biały, kremowy cień. Lubię go używać jako bazę pod inne cienie. Ładnie wydobywa ich kolor.
19. CATRICE z limitowanej kolekcji Pure Chrome - świetnie rozświetla kąciki oczu, ale równie pięknie wygląda nałożony na cała ruchoma powiekę.
20. LILY LOLO mineralne cienie do powiek. O nich napisałam osobną recenzję - TUTAJ.


Miałyście któryś z tych cieni ???
A jakie są  Wasze ulubione cienie ???

28 komentarzy

  1. 17 widziałabym w swoich zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam żadnych z tych cieni, ale wpadły mi w oko te z Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię takie delikatne, cieliste cienie :) moja ulubiona kreska wykonana eyelinerem świetnie się z nimi prezentuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajny zbiór. Widzę,że kolorki takie jakie się u mnie przewijają ostatnio. Pozdrawiam Emm

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie z pierre rene uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  6. Cieni mam sporo, chociaż rzadko ich używam.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy ich nie używałam ;) ale 15 wpadła mi w oko ;DDD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor ten podpatrzyłam w jednym z makijaży Kosmetycznej Hedonistki. Musiałam go mieć.

      Usuń
  8. O, duża kolekcja ;) Ja mam tylko jedną paletkę z MUA, a i tak używam od wielkiego święta ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam jeden z tych cieni od pierre rene i lubie: )

    OdpowiedzUsuń
  10. catrice ma cudny odcień ten złoty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. o kurcze, ale tego nazbierałąs :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To są tylko te moje ulubione. Oprócz nich mam jeszcze kilka innych.

      Usuń
  12. piękne, cień KOBO odcień Golden Rose marzy mi się od bardzo dawna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest piękny kolor. Podoba mi się najbardziej ze wszystkich.

      Usuń
  13. Muszę się zaopatrzyć w cienie Inglota posiadam kilka i bardzo je lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. na cień z KOBO Golden Rose czaje się od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Moje ulubione cienie to Inglot,Sleek i Glazel.A marza mi sie paletki cieni MAP...fajne masz kolorki z Inglota

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię te cienie z Pierre Rene :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nr 6 z KOBO najbardziej przypadł mi do gustu :) muszę się za nim porozglądać w drogerii :)

    OdpowiedzUsuń
  18. paletka magnetyczna fajna rzecz :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Uzbierałaś bardzo ładna gromadkę. U mnie najwięcej jest połyskujących brązów, uwielbiam takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń