23 września 2016

EVELINE - Express Face Care, czyli krem do twarzy pod prysznic 2w1

Firmy kosmetyczne coraz częściej produkują kosmetyki typu kilka zastosowań w jednym produkcie. Wynika to pewnie z potrzeby, aby nie tracić czasu i za aplikacją jednego produktu załatwić kilka czynności z pielęgnacji na raz. Miałam już tego typu kosmetyki - różnie się sprawdzały. Przeważnie były to produkty do pielęgnacji ciała. Dlatego chciałam wypróbować coś do twarzy. Dziś będzie o kremie marki Eveline - ma on zastąpić mleczko oczyszczające oraz krem do twarzy.


Pomysł jest taki, że stosując ten krem, mamy nim zmyć makijaż, a przy okazji skóra powinna być na tyle nawilżona, aby nie trzeba było aplikować już nic więcej. Jeśli chodzi o pielęgnacje skóry twarzy, to ja wolę się do tego bardziej przyłożyć i zastosować kilka osobnych kosmetyków. Specjalnie przeznaczony do oczyszczania, a potem osobne mające skórę nawilżyć. Ten produkt z Eveline wypróbowałam tak z ciekawości. Czy udało się to połączyć w taki sposób, aby nie szkodzić skórze? U mnie tak średnio się to sprawdziło.


Przedmiot dzisiejszej recenzji mieści się w tubce o pojemnosci 100 ml (za cenę ok. 17 zł), czyli takiej standardowej. Produkt ten wygląda i zachowuje się jak krem. Czyli jest dość gęsty, kremowy i ma biały kolor. Stosuje się go w ten sposób, że rozprowadza się na zwilżoną skórę twarzy i delikatnie masuje okrężnymi ruchami. Gdy chcemy za jego pomocą zmyć makijaż z oczu, to trzeba nieco dłużej masować tę okolicę. Następnie spłukujemy twarz wodą i osuszamy ręcznikiem. W trakcie mycia nim skóry nie tworzy się piana. Dobrze i łatwo zmywa się ze skóry, pozostawiając na niej taką jakby warstewkę ochronną. Po umyciu nie ma mowy o żadnej suchej, ściągniętej skórze. Niby fajnie, ale w moim przypadku warstewka ta szybko się wchłania, a potem i tak muszę dalej użyć innego kremu do twarzy.


W tym kremie pod prysznic dobre jest to, że zaraz po umyciu skóra pozostaje gładka i już częściowo nawilżona. Ja nie lubię uczucia ściągnięcia skóry po umyciu, więc pod tym względem to dobry produkt. Jednak nie zastąpi on kompleksowej pielęgnacji w postaci oczyszczania skóry, kremu i serum. Ja go bardziej traktuje jako łagodny produkt myjący niż kosmetyk pielęgnacyjny. Do porannego oczyszczania twarzy jest dobry. A do demakijażu wieczornego używam go w drugim etapie oczyszczania skóry, czyli gdy już makijaż mam ściągnięty. Ostatnio przejął ten krem mój mąż i chętnie go używa. Trudno go przekonać do stosowania kremów, więc jest to dla niego dobre rozwiązanie.


Krem ten występuje w trzech wersjach: 
- do cery mieszanej i tłustej
- do cery suchej i naczynkowej
- oraz do cery normalnej i wrażliwej.
Ja mam tą ostatnią wersję. Głównie dlatego, że bałam się, że ten do cery mieszanej i tłustej może okazać się za tłusty i treściwy. A ja mam skórę mieszaną, ale za razem wrażliwą.

SKŁAD INCI: Aqua, Petrolatum, Glycine Soja Oil, Butyrospermum Parkii Butter, Glycerin, Cetearyl Alcohol, Corn Starch Modified, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Sodium Hyalouronate, Butylene Glycol, Laminaria Hyperborea Extract, Disodium Cetearyl Sulfosuccinate, Glucose, Sodium Polyacrylate, Polysorbate 20, PEG-20 Glyceryl Laurate, Tocopherol, Linoleic Acid, Retinyl Palmitate, Tocopherol Acetate, DMDM Hydantoin, Phenoxyethanol, Methylparaben, Propylparaben, Ethylparaben, Butylparaben, Parfum, Linalool, Benzyl Salicylate, Butylphenyl Methylpropional (Lilial), Hexyl Cinnamal, Citronellol, Hydroxyisohexyl-3-Cyclohexene Carboxyaldehyde (Lyral), Coumarin.

Stosowaliście kremy do twarzy pod prysznic?
Co o nich sądzicie?

42 komentarze

  1. Jako właśnie łagodny produkt myjący myślę, że u mnie by się sprawdził no i kto wie może mój mężczyzna też by go zaczął podbierać ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety nie przepadam za produktami Eveline. Ten produkt mogłabym ewentualnie stosować właśnie jedynie jako mleczko do demakijażu... ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam o tym kosmetyku, jeszcze jednak go nie próbowałam. To, co na pewno podobałoby mi się w nim najbardziej to konsystencja- lubię, kiedy takie produkty są treściwe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię używać kilka różnych kosmetyków do twarzy po sobie więc to nie jest produkt dla mnie. Początek składu jak dla mnie jest super.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez wolę używać kilka kosmetyków do demakijażu. Ten wypróbowałam jako taką ciekawostkę.

      Usuń
  5. Nie wiem czy stosowałabym go na co dzień, ale wydaje się być fajną alternatywą na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z pewnością jest to ciekawe rozwiązanie, jednak jesteśmy również sceptycznie nastawione do takich połączeń. Niemniej jednak cieszymy się, że chociaż przypadku oczyszczania twarzy sie sprawdza i nie zapycha cery. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak bardziej z ciekawości go wypróbowałam. Na co dzień wolę bardziej złożoną pielęgnację.

      Usuń
  7. Trochę dziwny wynalazek ;-) Ogólnie wolę tradycyjne metody pielęgnacyjne...polecę go mojemu mężowi :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mężczyźni przeważnie wolą jak najprostsze rozwiązania, więc w ich przypadku to się może sprawdzić.

      Usuń
  8. Do twarzy u mnie takie profukty nie zdają egzaminu, często mnie zapychają. Wolę pianki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pianka będzie znacznie lżejszym produktem niż tego typu krem.

      Usuń
  9. trochę to jest śmieszne, że teraz wszystko robią 'pod prysznic'. niedługo wprowadzą '''żel pod prysznic pod prysznic''' i to dopiero będzie rewolucja;p

    OdpowiedzUsuń
  10. mam , mam , mam :P obecnie używam i jestem zadowolona . Z mocniejszym makijażem jedynie średnio sobie radzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego ja go do zmywania makijażu nie używam.

      Usuń
  11. ciekawy produkt, może kiedyś sięgnę z chęci do eksperymentów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no tak - ja właśnie z ciekawości go wypróbowałam.

      Usuń
  12. No nie wiem chyba bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyki eveline lubię, na razie zatrzymałam się na etapie balsamów do ciała pod prysznic:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie balsamy też próbowałam. Teraz poszłam dalej i coś do mycia twarzy pod prysznic mam.

      Usuń
  14. Ja omijam kosmetyki Eveline szerokim łukiem ;)) Po odżywce do paznokcie która ma ekstrakty rakotwórcze postanowiłam całkowicie odciąć się od tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię firmę Eveline i właśnie skończył mi się żel do mycia twarzy może ja wypróbuję go :)

    OdpowiedzUsuń
  16. myślę że by mi się spodobał:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie jakoś nie kusi żeby go wypróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czegóż to jeszcze nie wymyślą pod prysznic :D Już są balsamy, balsamy brązujące a teraz jeszcze krem - niestety jakoś do mnie nie przemawia.

    OdpowiedzUsuń
  19. U mnie przetestowany do cery mieszanej i tłustej i ogólnie fajny kosmetyk myjący ;) Lubię go też jako maseczkę ;) Fajnie się sprawdza do tego, ale co do zastąpienia kremu to jestem tego zdania co Ty. Osobny krem musi być.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie myślałam o tym, aby wypróbować go jako maseczkę. Ale to mogłoby być dobre.

      Usuń
  20. Jestem szalenie ciekawa tego produktu, choć miałabym problem z wyborem wersji, bo mam cerę suchą, naczyniową i wrażliwą... Rozczarowuje skład, ale pewnie i tak się skuszę, bo markę bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mogłam się zdecydować, którą wersję wybrać.

      Usuń
  21. nie znam, nie próbowałam, ale może by się sprawdził :)

    obserwuję!
    potrzebuję dobrych duszyczek-czytelniczek, dopiero zaczynam z blogowaniem :)
    tysiatestuje.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń