15 marca 2020

KLEPACH PRO - pigment do powiek z serii UltraKameleon

Ostatnio skupiłam się głównie na kosmetykach pielęgnacyjnych. Dziś natomiast chciałabym zaprezentować ciekawy pigment, który niedawno odkryłam. Z tego co słyszałam, to pigmenty te są bardzo popularne za naszą wschodnią granicą. U nas dopiero powoli stają się znane. Ja dowiedziałam się o nich z filmików na YT. A że jestem sroką i uwielbiam wszystko co się błyszczy, to postanowiłam wypróbować. 


Na początek kupiłam tylko jeden pigment z serii UltraKameleon. Po pierwsze dlatego, że jest jeszcze mało opinii o nich u nas. Jestem nimi zaciekawiona - może później dokupię ich więcej. A poza tym są dość drogie. Pigment pojemności 0,4 g kosztuje ok. 36 zł. Ja kupiłam mój na promocji za około 31 zł. Jednak nadal uważam, że to sporo, dlatego mam tylko jeden.


Ciężko było mi się zdecydować, który kolor wybrać, ponieważ występują w wielu pięknych odcieniach. Dlatego postawiłam na taki, który będzie neutralny i pasujący do różnych makijaży. Padło na odcień numer 719. W opakowaniu wygląda na brązowy. Jednak po aplikacji na powiekę ukazuje swoje prawdziwe oblicze. Jest to kolor różowy mieniący się na złoto. Ja bardzo lubię takie odcienie. Z oferty pigmentów podoba mi się też numer 710, 711 i 720.


Pigment ten charakteryzuje się dobrą pigmentacją i wysoką jakością. Daje piękny efekt, który można różnicować. Gdy chcę, aby był intensywny aplikuję go na bazę np. Glitter Primer z Nyx. Podbija to kolor pigmentu, a także jego trwałość. Tworzy się wtedy z niego piękna tafla. Jednak nie zawsze pasuje taki efekt. W makijażu na co dzień lubię czasem użyć po prostu sam pigment (bez bazy), tak delikatnie, aby uzyskać tylko taki mały błyszczący akcent. 


UltraKameleon znajduje się w plastikowym, zakręcanym słoiczku. Posiada sypką formułę. Wygodnie nabiera się go z tego małego słoiczka. Ja aplikuję go palcem - tak się jakoś nauczyłam używać pigmenty. Wtedy mam dobre wyczucie jak go rozłożyć na powiece. Jednak można też robić to za pomocą pędzla z syntetycznego włosia.

Słyszeliście o pigmentach Klepach Pro? 
A może je mieliście?
Co o nich sądzicie?

42 komentarze

  1. Bardzo podoba mi się efekt z bazą *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale różnica jak jest z baza! :D Nie znam jeszcze tych pogmentow :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tych pigmentów. Bardzo lubię dodawać je w makijażach ;) Ja polecam z Kobo i Inglota :)

    OdpowiedzUsuń
  4. odcień idealny dla mnie:D myślę że i do manicure można go użyć jako pyłek!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czy używałabym go do manicure, ponieważ mi wszystkie pyłki szybko się ścierają. Wolę pomalować paznokcie lakierem z drobinkami.

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ale czasem lubię też ten delikatny efekt, tak na co dzień.

      Usuń
  6. Piękny jest, ja zawsze do makijażu dodaję taki lekki błysk i ten by mi służył zapewne często :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tak samo. Próbowałam pomalować się matowymi cieniami i czuje się w nich źle. Musi być błysk.

      Usuń
  7. Ale śliczny pigmencik, bardzo fajny uniwersalny odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolor mi się podoba, ale nie przepadam za sypką formą cieni/pigmentów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja,zapisuje do kupienia :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. z bazą naprawde robi wrażenie ;)!

    OdpowiedzUsuń
  11. Tworzy piękną, błyszczącą taflę. Szkoda tylko, że cena nie jest niższa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Uuuuu....ależ on się pięknie mieni! To był świetny zakup!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z tego zakupu i często go używam. Również pozdrawiam :))

      Usuń
  13. Pierwszy raz spotykam się z takim pigmentem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te pigmenty to nowość na naszym rynku. W dodatku nie jest o nich bardzo głośno.

      Usuń
  14. Piękny kolor, kocham ciepłe tony, złoto chętnie bym zobaczyła taki w mojej kolekcji

    obserwuje :)
    https://milentry-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tych pigmentach, ale odcień wybrałaś boski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciężko było się zdecydować, bo jeszcze kilka mi się podobało.

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. Zdjęcie mi trochę słabo wyszło, bo bez bazy też jest ładny.

      Usuń