12 grudnia 2012

Jesienne umilacze - podsumowanie

Akcja trwała trzy tygodnie: od 18.11.2012 r. do 09.12.2012 r. Szkoda, że tak krótko. Z jednej strony fajnie było poszukiwać jesiennego umilacza. Teraz pewnie przerzucę się na poszukiwania zimowego umilacza. A z drugiej strony nie zdążyłam w trakcie jej trwania znaleźć umilaczy w niektórych kategoriach w tym czasie. Dlatego znajdują się tutaj dwa kosmetyki opisywane jeszcze przed trwaniem jej akcji. Postanowiłam zaliczyć je do jesiennych umilaczy, ponieważ jeden z nich używam aż do tej pory, a drugi z chęcią bym ponownie użyła.



Moje nominacje są następujące:
  • płyn lub żel do kąpieli:

Wellness & Beauty - kremowy żel pod prysznic pomarańcza i owoc granatu

 

  • peeling lub scrub:

FARMONA Tutti Frutti Brzoskwinia i Mango cukrowy peeling do ciała

 

  • kosmetyk do smarowania ciała (balsam, masło, olejki):

FEMI - olejek antycellulitowy

 

  • aromatyczne mydełko, kula lub sól do kąpieli:

DermaSel SPA sól z Morza Martwego Lawendowa Kąpiel


Liczę na to, że Malina wymyśli kolejną ciekawą akcję.

*********************

Niedawno dołączyłam również do Malinowego Klubu. W ramach testowania z Maliną będę mieć okazję wypróbowania następujących kosmetyków:

- Tołpa mydło borowinowe
- Lirene maseczka samo-wchłaniająca z proteinami ze słodkich migdałów
- Joanna balsam do ciała z zieloną herbatą do skory normalnej i wrażliwej
- Hegron żel mocny
- a to żółte w tle to jest torba ekologiczna, którą dorzuciła Malina :)

30 komentarzy

  1. Och ta nasza Malinka ma wspaniałe produkty. Mam też mydełko to samo i żel do włosów.
    Zbieram się za recenzję pierwszego z produktów i będzie to krem-serum do masażu z tołpy

    OdpowiedzUsuń
  2. peeling musi cudownie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przypomniałaś mi,że miałam w końcu zajrzeć na stronę Femi.

    OdpowiedzUsuń
  4. Peeling mam i ma naprawdę śliczny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. skuszę się na ten peeling;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Moja mama bardzo ceni sobie ten żel Hegron. :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam chęć na ten peeling Farmony :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne podsumowanie, dziękuję:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja muszę też się w dobry peeling zaopatrzyc na zimę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie liczymy na to, że Malina wymyśli jakąś nową, super fajną akcję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. całkiem fajne te twoje umilacze :-)
    ciekawi mnie to mydło borowinowe bo mam ochotę je kupić - czekam zatem na recenzję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. no czekam na jakie opinie nowych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem bardzo ciekawa mydła borowinowego,chyba się skuszę i je kupię przy najbliższych zakupach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tej maseczki jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. malina na pewno wymyśli następny świetny konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  16. olejek antycellulitowy pachnie bosko :) jest prawdziwym umilaczem

    OdpowiedzUsuń
  17. Podsumowanie fajne, ale nie bardzo ogarniam to wszystko- za dlugo nie bylo mnie w blogosferze.

    Powiedz mi prosze, czy ten olejek antycellulitowy zostal umilaczem, bo fajnie pachnie czy np. pomaga? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. stał się moim ulubieńcem za działanie nawilżające na skórę oraz piękny, mocny ziołowy zapach. Ja takie zapachy uwielbiam.

      Usuń
  18. Moim jesiennym umilaczem był olejek Azja z Bielendy. Rewelacyjny! Szczerze polecam, relaks i pięlęgnacja gwarantowane ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam żel Wellness & Beauty tylko o innym zapachu i był całkiem fajny :)

    Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zostałaś wyróżniona u mnie na blogu w świątecznym tagu, zapraszam do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za otagowanie :)) Odpowiedziałam właśnie na TAG.

      Usuń