23 sierpnia 2013

GARNIER Hydra Adapt - krem do cery zmęczonej i pozbawionej blasku

Nowa linia Garnier Hydra Adapt liczy pięć kremów przeznaczonych do różnego rodzaju skóry. Na początku nie zwracałam uwagi na te kremy, ale z czasem zaczęło się o nich robić coraz głośniej. W pewnym momencie wszędzie prześladowały mnie ich reklamy - zwłaszcza w gazetach się od nich roiło. Pewnie pod wpływem tych reklam zdecydowałam się wypróbować jeden z tych kremów. Wybrałam dynamizujący krem-żel do cery zmęczonej i pozbawionej blasku. Ma on budzić i rozświetlać skórę. A także ma to być krem nawilżający.


Od producenta:
Odkryj Hydra Adapt 24h nawilżenia: właściwości intensywnie nawilżającego eliksiru roślinnego, bogatego w minerały i składniki odżywcze, pomagają skórze uzupełnić poziom wody. Krem-żel stale zapewnia skórze nawilżenie, jakiego ona potrzebuje. Krem dopasowany do indywidualnych potrzeb: jest wzbogacony w ekstrakt z cytrusów o właściwościach pobudzających. Krem-żel dodaje energii skórze, rozświetla i nadaje jej promienny wygląd. Krem-żel ma nietłustą, żelową konsystencje i szybko się wchłania. Należy nakładać go rano i wieczorem na całą twarz.



Produkt znajduje się w plastikowej tubce. Zaopatrzona jest ona w klips, który łatwo daje się otwierać i zamykać. Jednak na początku używania tego kremu należy uważać, bo wystarczy go tylko leciutko ścisnąć i można wydobyć za dużo produktu. Z czasem ten problem ustępuje, gdy kremu zaczyna ubywać.


Ta wersja kremu posiada opakowanie utrzymane w brzoskwiniowej kolorystyce z pomarańczowymi napisami. Wygląda to bardzo subtelnie i estetycznie. Jak podaje producent jest to krem-żel - ja bym opisała go jako krem mający postać mętnego żelu. Jest to bardzo lekka formuła, która dobrze rozprowadza się po skórze, a także szybko wchłania. Nie zostaje na skórze żadna tłusta warstwa, tylko taka satynowa powierzchnia, na którą dobrze nakłada się potem podkład. Krem-żel ma bardzo przyjemny zapach. Jest on miły i delikatny dla nosa.


Nie mogę zgodzić się z zapewnieniem producenta, że ten krem do twarzy dostarcza skórze nawilżenie na 24h. Jest to fajny, lekki krem na dzień. Jednak na noc muszę użyć już innego, bardziej treściwego kremu. Nadaje się do używania w okresie letnim, ale zimą będzie dla mnie stanowczo zbyt słabo nawilżający. Za to jest bardzo wydajny, ponieważ wystarczy użyć jego niewielką ilość. Jeśli chodzi o obiecywany blask, który krem-żel ma nadać skórze, to niestety nie dopatrzyłam się tego efektu. Krem ten raczej nabłyszcza skórę - wygląda to tak jakby skóra się przetłuściła.

Pojemność: 50 ml

Cena: ok. 16 zł, ale ostatnio kremy te są często na promocji i można je kupić za ok. 10 zł

Dostępność: drogerie stacjonarne i internetowe

Skład: AQUA/WATER, GLYCERIN, ALCOHOL DENAT., DIMETHICONE, BUTYLENE GLYCOL, ACER SACCHARINUM EXTRACT / SUGAR MAPLE EXTRACT, ASCORBYL GLUCOSIDE, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, CAPRYLYL GLYCOL, CARBOMER, CI 14700 / RED 4, CI 47005 / ACID YELLOW 3, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, CITRONELLOL, CITRUS GRANDIS EXTRACT / GRAPAFRUIT FRUIT EXTRACT, CITRUS MEDICA LIMONIUM EXTRACT / LEMON FRUIT EXTRACT, DIMETHICONOL, DISODIUM EDTA, HIBISCUS SABDARIFFA EXTRACT / HIBISCUS SABDARIFFA FLOWER EXTRACT, LIMONENE, LINALLOL, MANNOSE, PHENOXYETHANOL, PROPYLENE GLYCOL, SODIUM HYDROXIDE, SYNTHETIC FLUORPHLOGOPITE, PARFUM / FRAGRANCE.

Używałyście ten krem ???
A może któryś z pozostałych kremów z linii Hydra Adapt ???

55 komentarzy

  1. Mam właśnie tę wersję.
    Jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jaka będzie Twoja opinia na jego temat.

      Usuń
  2. nie widziałam jeszcze tego kremu... ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To niemożliwe - wszędzie pełno jest reklam tej serii kremów. Widziałam je też w drogeriach.

      Usuń
  3. ojejku, jakie tu zmiany zaszły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Troszkę tu pozmieniałam, bo mi się już stary wygląd znudził.

      Usuń
  4. tego kremu jeszcze nie widzialam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może dlatego, że z tej serii bardziej są popularne inne kremy.

      Usuń
  5. oj tak reklamy tego kremu pojawiają się wszędzie :-) ciężko go przeoczyć
    zastanawiałam się nad zakupem którejś wersji, zwłaszcza, że właśnie kończy mi się krem, ale zrezygnowałam - wybiorę coś innego
    ale ogólnie kremy Garniera lubię - za ich lekkość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to jest to bardzo lekki krem. A co do reklam, to kremy te miały ogromną kampanie reklamową.

      Usuń
  6. myśle nad zakupem któregoś kremu z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się chwilę zastanawiałam, na który z nich się skusić.

      Usuń
  7. Pięknie tu u Ciebie :)
    Kremu nie próbowałam, ostatnio troszkę obraziłam się na Garniera ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam matujący krem-srobet, ale nie pasuje mi zbytnio ;)

    Podoba mi się ozdobienie zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Dopiero się wkręcam jak to robić.

      Usuń
  9. Będąc w rossmanie dostałam próbkę kremu do cery tłustej i mieszanej. Po nałożeniu na twarz miałam wrażenie, ze nałożyłam same silikony. Poważnie! Skład tego kremu nie przypadł mi do gustu więc raczej się nie skuszę ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. ostatnio były w biedronce w bardzo fajnej cenie ale jakoś w końcu odłożyłam i się nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiedziałam o tym. Rzadko bywam w Biedronce.

      Usuń
  11. Szkoda, że nadaje efekt przetłuszczenia :/ Reklamy faktycznie wyglądały bardzo kusząco i sama zapragnęłam go wypróbować. Na szczęście póki co mam za duże zapasy, więc musiałam się pohamować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, bo liczyłam na efekt takiego zdrowego rozświetlenia.

      Usuń
  12. Dobrze, że zapłaciłam za niego jedyne 8zł... Prawdziwa porażka wśród kremów nawilżających do twarzy. Poza tym okrutnie mnie zapychał!! Myślę jak go tutaj wykorzystać, do stóp nawet się nie nada :(
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go używam jako taki lekki krem na lato, ale niestety nie nawilża on skóry tak jak to obiecuje producent.

      Usuń
  13. nie miałam go ani innych z tej serii, mnie jakoś nie przekonują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie one długo nie kusiły, ale postanowiłam wypróbować któryś z nich.

      Usuń
  14. nie stosowałam kremów z tej linii ale po Twojej recenzji myślę ,że one sa dla osób mało nie dla skóry mało wymagającej bo jak napisałaś na noc potrzeba czegoś lepszego...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - ten krem sprawdzi się u osób z mało wymagającą skórą. Ja na noc muszę użyć mocno nawilżającego kremu.

      Usuń
  15. Kupiłam go, ale jeszcze nie użyłam. Ciekawe jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. skład mnie zniecheca niestety:P

    OdpowiedzUsuń
  17. nie używałam, ale zastanawiam się nad tym różowym do suchej skóry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się nad nim zastanawiałam, ale skusiłam się na ten.

      Usuń
  18. Mam ten kremik w wersji do cery suchej i bardzo suchej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem - czytałam dziś Twoją recenzje tego kremu.

      Usuń
  19. mnie alkohol na początku składu zniechęcił, chociaż miałam na niego chrapkę.
    Napisy wysłane na maila :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakoś mnie nie kuszę kremy z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam dzisiaj, tyle że do cery suchej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ta recenzja może się komuś przydać. Jest bardzo dobra.:D

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie, ten alkohol na początku odtrąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niestety moja cera kiepsko reaguje na produkty Garnier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja do tej pory nie miałam kremów z tej firmy.

      Usuń
  25. Nie miałam jeszcze żadnego z tych kremów Hydra Adapt. Konsystencja musi być fajna, ale szkoda, że zamiast rozświetlać cerę to ją przetłuszcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie szkoda, że nie daje takiego fajnego efektu rozświetlenia.

      Usuń
  26. Nie widziałam go jeszcze, a co za tym idzie nie używałam :]

    OdpowiedzUsuń
  27. to dla mnie tez nawilżenie byłoby za słabe, na czas letni ok

    OdpowiedzUsuń
  28. ten nas najbardziej kusił.... ale się nie zdecydujemy skoro jak piszesz nie wszystkie obietnice producenta zostały spełnione... żadnego blasku? hmmm....

    A ten z spf 20 miałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miałam tego kremu z SPF. Z tej linii Hydra Adapt mam tylko tej jeden krem.

      Usuń
  29. nie lubię jak cis sie błyszczy na twarzy czy to drobinki czy "zdrowy" blask z tubki- dla mnie to wygląda jak spocona twarz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w większości przypadków też tego błyszczenia nie lubię. Ale miałam kiedyś takie serum, które nadawało skórze pięknego blasku, który mi się bardzo podobał.

      Usuń
  30. Mój różowy bardzo dobrze nawilża, ale w końcu jest przeznaczony do cery bardzo suchej ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. w ogóle mnie nie kuszą takie nowości, sam skład mnie odstrasza ;) zawsze mam wrażenie, że mi się cera zapcha. ale jeśli komuś pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń