2 sierpnia 2013

Spotkanie blogerek w Katowicach

Spotkanie odbyło się 27 lipca 2013 r. w Spencer Pub - lokalu utrzymanym w londyńskim klimacie. Znajduje się on na ulicy Wojewódzkiej. Było to świetne miejsce na spotkanie - z miłą obsługą i położne bardzo blisko dworca.
Wszystko zorganizowały:
- Paulina (z bloga http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/)
- Kasia (z bloga http://kasias1980.blogspot.com/)
- Ania (z bloga http://anuszka13.blogspot.com/)
- Marta (z bloga http://marttujest.blogspot.com/)

Spotkanie zaczęło się o 15:00. Na początek była chwila na powitanie i zapoznanie się z innymi uczestniczkami. Następnie Dominika (z bloga 4cholery.blogspot.com) pokazała nam jak kręcić włosy na chustę. Pokaz instruktażowy odbył się na Kasi (z bloga http://codzienna-dawka-piekna.blogspot.com/).

Powstaje nam fryzura w stylu Pin-Up, którą można nosić cały dzień lub zrobić ją na noc. Po rozpuszczeniu włosów mamy otrzymać fale. Zamierzam zaopatrzyć się w odpowiednią chustkę i wypróbować co mi z tego wyjdzie.
Następnie Gosia (z bloga http://gosika90.blogspot.com/) zgłosiła się, aby z instruktarzem Dominiki sama zawinąć włosy na chustę.

Kolejny punkt programu to losowanie upominków. Mi trafił się numer 16. Kryje się pod nim mydło w płatkach z czarnuszki od dystrybutora, którym jest Pachnąca Kraina.


Następnie Angel (z bloga http://www.kosmetykibeztajemnic.pl/) opowiadała nam o glicerynie i innych składnikach kosmetycznych. Czyli rzecz o tym, aby nie pakować na buzię byle czego i żeby nie przepłacać za byle co. Szkoda, że to tak krótko trwało - chętnie posłuchałabym nawet wielogodzinnego wykładu Angel.
Później Marta (z bloga marttujest.blogspot.com) wprowadzała nas w tajniki robienia zdjęć. Wymieniałyśmy się naszymi doświadczeniami. Rozmowa zeszła również na inne powiązane tematy jak np. kradzież zdjęć.
Wszystkie uczestniczki spotkania razem na zdjęciu, które pożyczyłam z bloga Pauliny:


W trakcie spotkania Gosia (z bloga gosiamysz.blogspot.com) rozdała nam przywiezione przez siebie kosmetyki firmy Olsson - jest to skandynawska marka produkująca kosmetyki do włosów. 


 Pozostali sponsorzy spotkania to:

Drogeria Cytrynowa
Blisko Natury
Joanna
Barwa
Mydła Marsylskie
Pachnąca Kraina
Efektima
Dermedic
Flormar
www.allepaznokcie.pl
www.bydziubeka.pl

Była jeszcze zawieszka torcik od Natajki oraz broszka ciasteczko od inaa232.blogspot.com. Niestety nie mam ich zdjęć, ponieważ oddałam je siostrze.

Chciałbym podziękować organizatorkom za świetne zorganizowanie spotkania. Spędziłam tam miło czas :)) Pozdrawiam wszystkich i życzę miłego dnia :))

55 komentarzy

  1. widać spotkanie bardzo Wam się udało,ah,szkoda,że się nie załapalam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. też chętnie posłuchałabym wykłądu ANgel :) a te migające zdjecie jest genialne ^^ patrzyłam z 5 minut na nie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi miło, że się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Barwa chyba najlepsze upominki Wam podarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty też tam byłaś ? Jacie! A ja nic z Tobą nie gadałam ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj szkoda, że nie udało nam się porozmawiać.

      Usuń
    2. Następnym razem musimy się wcześniej umówić na jakiś znak szczególny ;p

      Usuń
  6. fale za pomocą chustki? chciałabym to zobaczyć na własne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wciąż szukam odpowiedniej chustki, aby wypróbować tę fryzurę. Jak ja zrobię, to pokażę.

      Usuń
  7. super że spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja jestem zachwycona tym balsamem perfumowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba dobrze się bawiłyście :D

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ja też chcę kręcić włosy na chustę:]

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zdjęcia, gratuluję prezentów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super spotkanie, uwielbiam takie mydełka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zazdroszczę tych spotkań , blogerki z Wielkopolski spotkajmy się w Poznaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tylko pozazdrościć takiego towarzystwa :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że się spotkałyście :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale fajny plan spotkania miałyście, można było posłuchać i dowiedzieć się wielu pożytecznych informacji :)
    Piękny ten neonek Flormar ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Plan spotkania dziewczyny przygotowały bardzo dobry :))

      Usuń
  17. widać że spotkanie udane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. spotkania blogerek to świetny pomysł ;D

    + obserwujemy?

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Pozazdrościć sama chętnie chciałabym kiedyś wziąc udział w takim spotkaniu, ale jeszcze poczekam ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Spotkanie musiało być niezwykle udane, dawno nie miałam okazji w żadnym uczestniczyć.

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne spotkanie.. chociaż ja za nimi nie przepadam :) a jeszcze nawet nie byłam ;)

    Buziaki
    xo xo xo xo xo

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana mam nadzieję że zapisałaś się na kolejne spotkanie? wpadaj na mojego bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie zapisałam się na to kolejne spotkanie - już nie ma miejsc.

      Usuń
  23. Fajna fotorelacja i prezenty :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  24. widzę ,że genialnie się bawiłyście;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Widać, że była miła zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Takie spotkania są zawsze fajne ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. musiało być fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ależ Ci zazdroszczę :D to musiało być świetne spotkanie, ja mam nadzieję że uda mi się być na jednym spotkaniu blogerów które odbędzie się we wrześniu.

    OdpowiedzUsuń
  29. ale fajnie :) takie spotkania są bardzo przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  30. świetne spotkanie, wykład na temat gliceryny sama bym posłuchała:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Musiało być świetnie :) fajne upominki :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Było super :) Bardzo mi się podobało :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne spotkanie, widać, że dobrze się bawiłyście :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. fajne takie spotkanko, ja nie byłam jeszcze na żadnym :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Zazdroszczę bardzo, marzy mi się takie spotkanie, a widać że super się bawiłyście i było bez spiny :D

    OdpowiedzUsuń
  36. oczywiście trzeba było dodać najbrzydsze zdjecie...

    OdpowiedzUsuń