16 sierpnia 2013

Nissiax'owy sernik :))

Serniki uwielbiam jeść, ale nie lubię ich piec. Tak w ogóle to nie lubię piec żadnych placków. Dlatego rozglądam się za przepisami łatwymi i szybkimi do przygotowania. Taki właśnie przepis jakiś czas temu zaprezentowała nam Nissia. Od tamtej pory robiłam go już kilka razy. Podzieliłam się przepisem ze znajomymi, którzy też polubili ten sernik. Wykonuje się go bardzo szybko - około 20-30 minut. 


Na początku trzymaliśmy się oryginalnego przepisu. Jenak ostatnio zachciało nam się modyfikacji. Dodaliśmy do sernika rodzynki, a na wierzchu polaliśmy śmietanką ubitą z kisielem. Wychodzi z tego coś jakby ptasie mleczko :)) Specjalistą od mieszania wszystkich składników był mój mąż. Szalał po kuchni z mikserem :))
Tutaj układamy już drugą warstwę herbatników:
Gotowy sernik tuż przed degustacją:

Listę potrzebnych składników, a także sposób jak zrobić taki sernik zobaczycie w filmiku Nissi:


Znacie ten przepis ???
Próbował go ktoś może zrobić ???

49 komentarzy

  1. Pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obecnie poszukuję przepisu na tiramisu, ale ten faktycznie wydaję się genialnie nieskomplikowany:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakieś dobre tiramisu też bym zjadła :))

      Usuń
    2. ja też niże nissiax poda i na to kiedyś przepis :)

      Usuń
  3. Mój brzuszek chętnie przygarnąłby jeden duży kawałek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak ja nie lubię blogów kulinarnych, bo od razu robię się głodna.
    To jest przepyszne, super cudo ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale bym zjadla takiego serniczka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale mi zrobiłaś smaka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda przepysznie i pewnie tak samo smakuje :D

    jeśli masz chwile zostaw po sobie slad u mnie- www.madeleinelife.blogspot.com
    spodobalo Ci się choć troszkę? dodaj mnie do obserwowanych, a na pewno się odwdziecze ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie odwrotnie - upiec sernik mogę, ale nie za bardzo za lubię jeść

    OdpowiedzUsuń
  9. Kochana ! Jestem w pracy, głodna, ale narobiłaś mi smaka szok !! ZARAZ idę po coś do jedzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O Boże wygląda zabójczo pysznie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku, ale byśmy pożarli......

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo możliwe, że spróbuje go zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda świetnie ;) Pewnie jeszcze lepiej smakuje ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. no no chyba jutro go zrobię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie umiem piec, ale muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  16. Też go przygotowywałam jakiś czas temu.
    Wyszedł świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda pysznie, ale ja nienawidzę serników :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znak ale ja kocham piec i kocham serniki wiec chętnie sprobuje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować bo świetnie wygląda i zapewne tak smakuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie piekłam sernika. A Twój... oj kusi!

    OdpowiedzUsuń
  21. nie lubię w ogóle serników -,-

    OdpowiedzUsuń
  22. kurczę, zjadłabym z chęcią :) Ale chyba zrobiłabym 2 razy masa i u góry kremówka posypana kakao ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. ale świetnie, jednak ktoś robi te rzeczy z filmików:)

    OdpowiedzUsuń
  24. O boziu narobiłaś mi apetytu! A dietę przecież trzeba trzymać!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale pyyysznie wygląda! Mniami:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Omonionononononononononono. Nic więcej nie dodam! :D

    Na moim blogu oczekuje już na opinię nowy post (pt.SPLIN). Jedno pytanie - masz jakieś życzenia odnośnie postów - powiedz mi czy chciałabyś coś przeczytać konkretnego np. o mnie? Odpowiedz u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale mi smaka narobiłaś, serniczek musi byc pyszny ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłodniałam przez Ciebie ;p

    OdpowiedzUsuń
  29. Wygląda pysznie! Uwielbiam serniki :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale narobiłaś mi ochoty!!:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wygląda pysznie, ale świętokradztwem dla mnie są rodzynki w serniku :P

    OdpowiedzUsuń
  32. mmmm ale pycha wygląda. Ale rodzynki out..

    OdpowiedzUsuń
  33. Mniam mniam... Ale wygląda smakowicie...

    OdpowiedzUsuń