10 maja 2014

Slempelkowe zdobienie paznokci

Jakiś czas temu skompletowałam sobie do testów od KKCenterHK zestaw do stemplowego zdobienia paznokci. W jego skład wchodzi:




Podobają mi się paznokcie zdobione tą metodą i też chciałam wypróbować jak to będzie. Na blogach można znaleźć wiele tutoriali pokazujących krok po kroku jak się wykonuje takie zdobienia. Przeglądnęłam ich wiele, starałam się postępować zgodnie z instrukcjami. Zdawałam sobie sprawę, że początki nie są łatwe. Trzeba się uzbroić w cierpliwość i ćwiczyć, ćwiczyć, ćwiczyć. Aktualnie już po paru miesiącach mojej męki ze stemplowaniem doszłam do wniosku, że albo ja się do tego nie nadaję, albo mam felerny zestaw do stemplowani.

Na początku zabrałam się za wyczucie jak operować zazierką tak aby nie było to za mocno ani za lekko. Wypróbowałam kilka lakierów, aby ocenić który najlepiej będzie się do tego nadawał. Nie chciałam na początek kupować takich specjalnych do stemplowania, tylko znaleźć jakiś wśród tych co mam. Szukałam lakieru, który będzie maił dobrą pigmentację i krycie. Aby nie był za rzadki, tylko raczej bardziej gęsty.


Uważam, że zdzierka ta niezbyt dobrze usuwa lakier z blaszki. W tych miejscach co nie trzeba lakieru, to go zostawia, a na wzorkach zbiera go nieraz za dużo. Małe wzorki - jak te koty - wychodzą ładnie. Jednak z tymi pozostałymi zdobieniami mam problem. Nie chcą wyglądać tak jak powinny. Nie wiem czy to dlatego, że zdzirerka ta jest cała plastikowa. Gdy oglądałam inne, to końcówkę miały metalową. Powinnam pewnie wypróbować inny zestaw stempli z tą blaszką, aby mieć porównanie czy też tak samo wzorki będą wychodziły.


Co do płytki nie mam zastrzeżeń. Wybrałam akurat tą, bo spodobały mi się te zdobienia. Zwłaszcza te koty. Na początku - aby była gotowa do użytku - trzeba było zedrzeć z niej folię ochronną. Przykładowe zdobienie paznokci wykonane za pomocą tego zestawu prezentuje się następująco:


Zdobicie tą metodą paznokcie ???
Jakie stempelki możecie polecić ???

39 komentarzy

  1. Nie wiem na czym to polega, ale bardzo podobają mi się zdobienia robione tą techniką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podobają takiego typu zdobienia. Żeby mi jeszcze zaczęły takie wychodzić.

      Usuń
  2. Nigdy nie używałam stempelków, fajny kotek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dla tych kotów spodobała mi się ta blaszka.

      Usuń
  3. bardzo lubię stempelki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama długo zastanawiałam się nad stemplami ale cierpliwa nie jestem i dałam spokój :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie używam stempelków do zdobienia paznokci, bo rzadko zdobię je czymkolwiek;)

    OdpowiedzUsuń
  6. MoYou London
    oryginalny Konad

    OdpowiedzUsuń
  7. lubie te stempelki...daja swietne efekty !

    OdpowiedzUsuń
  8. no coś rewelacyjnego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. genialne!


    zapraszam do mnie na konkurs na Dzień Matki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie używam tych stempelków... :>
    miałam kiedyś ale coś jakoś mi nie podeszło :>
    ten kotek wygląda faktycznie fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. od jakiegoś czasu chodzą za mną te stempelki i coraz bardziej przekonuje się do zakupu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie Ci wyszło :)
    Ciekawy produkt :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Niedawno kupiłam zestaw do stempelkowania z Essence. Pierwsze moje podejście skończyło się klapą ... jak będę miała więcej czasu to będę próbować :)

    Te kotki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie udało kupić tego zestawu - wszystkie były wykupione.

      Usuń
  14. Lubie tą metodę chociaż jest czasem upierdliwa.

    OdpowiedzUsuń
  15. Stemple są genialne, mój ulubiony stempel to różowy właśnie z KKCENTERHK. Mam kilka innych, ale ten jak na razie sprawuje się najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. nie mam stempelków ale podobają mi się tak zdobione paznokcie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie robiłam sama sobie stempelków, nie wiem czy by mi wyszło. :)

    OdpowiedzUsuń
  18. PETARDA

    pozdrawiam kochana:*
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  19. bardzo fajna technika! pomysł jest super, nigdy bym nie powiedziała, że to takie banalne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zamiast zdrapki dużo lepiej sprawdza się zwykła, stara karta kredytowa/telefoniczna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Od jakiegoś czasu mam ochotę na zakup takiej płytki , zdobienia są po prostu urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeszcze nie mam żadnego zastawu ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś bardzo chciałam zakupic te stempelki ale każda znajoma mówiła że są beznadziejne i wcale nie da sie nimi uzyskac takiego efektu jak oczekujemy :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gdzieś jeszcze mam swój zestaw do stempelków - może sobie jakiś delikatny zrobię na dniach ;)
    Osobiście polecam wyrzucenie tej zazierki i zdejmować warstwy lakierów przy użyciu np. starej karty bankomatowej - powinnaś od razu lepiej sobie poradzić :D

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za radę :)) Spróbuję tak zrobić i użyć starej karty.

      Usuń