30 maja 2014

Zakupy w maju

Początek miesiąca miał obfitować w zakupy dokonane w trakcie Rossmannowej promocji -40% na kosmetyki do ust. Owszem w Rossmannie byłam, namacałam wiele testerów. Ostatecznie jednak stwierdziłam, że mam za wiele szminek i błyszczyków na stanie, dlatego najpierw muszę zabrać się za zmniejszenie ich ilości. Będąc tam kupiłam tylko odżywkę do włosów z olejkiem awokado i masłem karite marki Garnier za 7,99 zł.


W Drogerii Natura zaopatrzyłam się w bibułki matujące marki Dermopharma. Zawierają one węgiel bambusowy i kwas salicylowy. Mają mieć działanie antybakteryjne i przeciwzapalne. Kosztują ok. 13 zł za 50 szt. Jak widać na zdjęciu kupiłam się również w olej arganowy (19,50 zł za 30 ml).


Skorzystałam za to z innych promocji. A mianowicie z promocji w drogeriach Flirt i Kosmyk. Zaopatrzyłam się tam w szczotkę TT (za 26,99 zł) oraz gumki do włosów Invisibobble (za 10,99 zł). Jest o nich bardzo głośno, chcę sprawdzić czy są tak fenomenalne jak o nich czytałam.


Spodobały mi się makijaże wykonane pojedynczymi cieniami do powiek z serii Chic marki Pierre Rene. Od razu urzekł mnie piękny różowo-koralowy odcień, który ma oznaczenie 145 Coral. Przy okazji oglądania testerów wybrałam jeszcze ciemny, opalizujący brąz numer 130 Hypnotic. Oba cienie są świetnie napigmentowane. Kupiłam je po 7,90 zł. Jako że w tym miesiącu udało mi się zużyć dwa smarowidła do ust, to parę dni temu dokupiłam jedno na ich miejsce. Wybrałam szminkę "Idealny Pocałunek" z Avonu na promocji za 15,99 zł.

Tak się prezentują całe moje kosmetyczne zakupy z tego miesiąca.
A jak tam Wasze zakupy ???

40 komentarzy

  1. TT ciągle na mojej wish liście :D. Odżywkę z Garniera także kupiłam w maju, ale jeszcze jej nie używałam :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TT było długo na mojej liście. Tej odżywki z Garniera też jeszcze nie używałam.

      Usuń
  2. TT są świetne! Nie miałam lepszej szczotki - za swoją dałam normalną cenę, jednak mam ją już rok i cały czas jest w idealny stanie (osobiście sięgnęłam po wersję kompaktową).
    A olejek arganowy uwielbiam - swego czasu wszystkie moje kosmetyki były właśnie z olejkiem arganowym ;)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak się sprawdzi ta gumka do włosów Invisibobble , sama na nią polowałam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Używam tą gumkę i jak na razie wyrabiam sobie o niej zdanie.

      Usuń
  4. TT uwielbiam, mam identyczny jak Ty od roku. na początku nie wiedziałam jak go trzymać. też chcę sobie kupić te gumki.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne kosmetyki :)
    muszę sobie zakupić taką szczotkę! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię TT :) Mam wersję kompaktową i salon elite, właściwie nie używam już innych szczotek :) Ciekawa jestem tych gumek do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mam TT - jest to rewelacyjna szczotka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Daj znać koniecznie jak sprawdzają się te przewody od telefonu jako gumki do włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Planuje zakup tych cieni ale jakoś mi nie po drodze do natury :(

    OdpowiedzUsuń
  10. olej arganowy to cudowna sprawa! też lubię!
    i też kupuję taką tanią wersję - tyle, ze moja jest z Maroko Sklepu.
    w dużych drogeriach i aptekach spotkać można najczęściej olej tylko w dużych pojemnościach i szklanych butlach, co to miliony monet kosztuje, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Olej arganowy bardzo polubiłam. Fajnie, ze jest dostępny w takich małych pojemnościach. Jest wydajny - wystarczy mi na długo.

      Usuń
  11. Też mam tą szczotkę a i olejek arganowy stosuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. mam TT od 2 czy 3 lat i muszę przyznać, że ta szczotka to moja najlepsza przyjaciółka i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. P.S. Też używam olejku arganowego, czytego z tym że ja zamawiałam na ekobieca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam tam zamówić, ale kupiłam go stacjonarnie.

      Usuń
  14. tę odżywkę wiele osób chwali, sama jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - wiele osób ją chwali, dlatego chciałam ją wypróbować.

      Usuń
  15. Fajne zakupy :) Chciałabym mieć TT ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. TT kupiłam parę miesięcy temu i jestem zadowolona, chociaż jakoś nie odczuwam tego masażu głowy o którym wszyscy piszą:) A gumki też mnie ciekawią:)

    OdpowiedzUsuń
  17. skromnie :) ja w maju niewiele kupiłam, staram się oszczędzać :) odżywkę garnier uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też staram się nie szaleć na zakupach, tylko kupić to co potrzeba.

      Usuń
  18. Zaciekawiłaś mnie tym olejkiem arganowym. Ciekawią mnie także te gumki do włosów, nie miałam okazji jeszcze ich używać.

    OdpowiedzUsuń
  19. Odżywkę znam i lubię, a bibułek jestem bardzo ciekawa :) Ja na razie przystopowałam z zakupami :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kurcze, żałuje że nie kupiłam TT na tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazdroszczę TT, a co do odżywki z Garniera to u mnie kiepsko:(

    OdpowiedzUsuń
  22. Trochę tych nowości wpadło :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Gumki i szczotka to moje hity :-))

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam tą gumkę włosów Invisibobble ale tak jak by podróbkę kupiłam ją w sklepie ze spinkami i takimi różnymi rzeczami do włosów.Fajna jest w ogóle nie wyrywa włosów ale ma wielki minu plącze mi włosy.Ale nie tu gdzie się znajduje tylko niżej tak troszkę dziwnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  25. Też ostatnio nabyłam upragnione TT. Na razie dobrze się sprawuje.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Olej arganowy- u mnie faworyt!
    TT też jest świetna :)
    Sama zastanawiam się nad zakupieniem tej odżywki z Garniera, ale zastanawiam się, czy warto...

    OdpowiedzUsuń