1 lipca 2014

Moje kosmetyczne skarby: Tangle Teezer

Post rozpoczynający serię prezentacji moich kosmetycznych skarbów postanowiłam rozpocząć od gadżetu, który mam dość krótko, jednak polubiłam go już od pierwszego użycia. Jest to szczotka do włosów Tangle Teezer The Original


Od bardzo dawna kusiła mnie ta szczotka. Czytałam wiele jej recenzji i coraz bardziej chciałam ją mieć. Jednak jest dosyć droga. Zastanawiało mnie czy nie będą to pieniądze wydane na marne. W końcu szczotka to szczotka. Aż w maju nadarzyła się świetna promocja na nie. Udało mi się ją kupić za 26,99 zł. Wybrałam szczotkę we wściele różowym kolorze. Taka najbardziej mi się spodobała.


Polubiłam ją używać już od pierwszego czesania nią włosów. Moje włosy mają tendencję do puszenia się, plątania i kołtunienia. Odkąd mam tą szczotkę to czesanie odbywa się bez szarpania włosów, miękko i gładko po nich sunie. Co prawda sprawia wrażenie, że nie czesze włosów do końca, bo może się wydawać, że ma zbyt krótkie wypustki. Jednak ostatecznie włosy mam rozczesane. Odbywa się to bez ciągnięcia, nie wyrywa też włosów w nadmiarze. Jest idealna do czesania zarówno na sucho, jak i na mokro. Po rozczesaniu włosy nie elektryzują się i nie puszą. 


Teraz już wiem, że jej fenomen to nie mit. Każdemu, kto rozważa jej zakup, polecam tą szczotkę. Nawet jakbym kupiła ją w normalnej cenie, to warta jest każdej wydanej złotówki i nie żałowałabym wydanych pieniędzy. 

A Wy miałyście do czynienia z TT ???
Co sądzicie o tej szczotce ???

53 komentarze

  1. o ile dobrze slyszalam w biedro ma byc podobna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - jest aktualnie podobna szczotka w Biedronce.

      Usuń
  2. Jesli znów pojawi się gdzieś oferta z taką ceną myślę że w końcu ją kupię:) Obecnie mam Dtangler i jest w porządku, ale oryginał nadal kusi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że udało mi się załapać na ta promocje.

      Usuń
  3. wszystkie blogerki teraz mają tą szczotke :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam original dla psa, a dla siebie compact:) fajne są

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam TT również w różowym kolorze i uwielbiam ją. Odkąd ją mam, nie czeszę włosów już niczym innym. To genialny wynalazek, choć komuś może się wydawać drogi, w końcu to tylko kawałek plastiku...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie - tak na początku o tej szczotce myślałam, dlatego tak długo zwlekałam z jej zakupem.

      Usuń
  6. Wszyscy jej używają, a ja jakoś nie mogę się przekonać. PS.: Świetne foty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo nie mogłam się przekonać do tej szczotki.
      cieszę się, że zdjęcia Ci się podobają :))

      Usuń
  7. mam czarnego .. ale coś szybko wlosie sie ugina, ale efekt na wlosach u mnei jest przegenialny miękkie gladkie lsniace wlosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją mam jeszcze krótko i na razie nic z włosiem się nie dzieje złego.

      Usuń
  8. Nie mam tej szczotki, słyszałam, że może niszczyć włosy - powodować rozdwajanie końcówek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie słyszałam o tym. Mi na razie nic złego z włosami nie robi.

      Usuń
  9. Mam ją od kilku dni.Miło masuje skalp,rozczesuje włosy idealnie ale niestety moje włosy i tak się puszą i nie ma siły,która je ujarzmi.Ale zakupu nie żałuję.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam wersję Salon Elite i jestem z tej szczotki bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  11. do tej pory opierałam się szczotce TT, ale im więcej czytam na jej temat tym coraz bardziej chcę ją mieć;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też się sporo o niej naczytałam i stwierdziłam, że muszę ją wypróbować.

      Usuń
  12. Ja też chce! :) Boję się, że mi może nie podpasować, ale jestem jej bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo chciałam ją mieć, ale po tym jak obcięłam włosy to chęci jej zakupu zeszły na dalszy plan . Piękne zdjęcia zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam owieczki i długo nie mogłam się do niej przekonać.
    Teraz ja lubię i własnie w krk będzie promocja na nie kompaktową 25zł i mam zamiar sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nadal jej nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mam i jestem mega zadowolona:)) mam ta wersję do torebki również:)

    OdpowiedzUsuń
  17. jakoś jeszcze jej nie zakupiłam, ach....


    Zapraszam do mnie na wakacyjny konkurs! Do wygrania koszulka ze sklepu ROMWE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. nie miałam ale kolor ładny :P
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE
    http://wero-k.blogspot.com/2014/06/zapraszam-na-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  19. dla mnie na sucho za bardzo puszy włosy :p
    ale na mokro jest idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja ja uwielbialam...do czasu!niestety teraz jej nieznosze i bedzie dla mojego psa....nie rozczesuje moich wlosow u nasady i mialm przez nia bardzo splatane wlosy:( dopiero zwykla szczotka sobie poradzila...Szkoda bo TT nie ciagnie wlosow itd,ale w moim przypadku bardzo dlugich i gestych wlosow nie sprawdzila sie:(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie lubię tt. Może inaczej: szczotka jak szczotka. Gdyby nie fenomenalny PR w internecie to mało która z Was by ją chciała. Nie wiem o co tyle huku :/

      Usuń
    2. Tak - PR ma ta szczotka dobry. Gdybym o niej nie czytała, to pewnie bym jej nie kupiła.

      Usuń
  21. Mój ulubieniec, który szczerze polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. mam tą szczotkę w identycznym kolorze od 1,5 roku, jestem jej wielką fanką choć na początku nie wiedziałam nawet jak ją trzymać.

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam ją i nie wyobrażam sobie czesać włosy inną szczotką ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. TT mam i bardzo lubię, jednak ostatnio porzuciłam ją na rzecz grzebienia z TBS.

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam TT :-)) mam dwie i kocham~!

    OdpowiedzUsuń
  26. Na TT musze się w końcu zdecydować :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojj i mnie ona kusi od jakiegos czasu, mysle ze po najblizszej wypłacie będzie to jeden z zakupów ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam i uwielbiam <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  29. nie mam TT mam zwykły grziebień z szerokimi ząbkami i daje rade;D

    OdpowiedzUsuń
  30. mam tą szczotkę od 1,5 roku, bardzo ją lubię i zamierzam kupić wersję kompaktową. na początku nie bardzo wiedziałam jak ją trzymać ale teraz jestem super wprawiona i zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad wersją kompaktową, aby mieć ją do torebki.

      Usuń
  31. Posiadam malutką złotą sprawdza się idealnie, a moje włosy nie są z grupy " najłatwiejsze do ułożenia, czesania"

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  32. Też ją kupiłam, ale w wersji Salon Elite i w wersji kolorystycznej błękitno- różowej. Zastanawiałam się nad wersją Orginal, ale mój budżet nie pozwalał a swoją Elite kupiłam na allegro prawie najtańszą (z pewnością, że nie podróbka).
    Ja w każdym razie jestem również bardzo zadowolona z tej szczotki. Nie spotkałam się na żadnym blogu, forum czy yt, żeby ktoś mówił coś negatywnego o TT, więc coś w tym jest :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mam go ale nie robi szału

    OdpowiedzUsuń
  34. Dość głośno się zrobiło o tej szczotce. Mam średniej długości włosy więc myślę, że powinna się sprawdzić idealnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tych szczotkach jest bardzo głośno. Teraz nie wyobrażam sobie jej nie mieć.

      Usuń