25 lipca 2014

NOWOŚĆ !!! ZIAJA krem BB

Z kosmetyków, które otrzymałam na spotkaniu blogerek w Rzeszowie najbardziej zaciekawiły mnie kremy BB i CC, które są nowością marki Ziaja. Zresztą nie tylko mnie one zainteresowały. Po komentarzach widziałam, że część z Was również. Od razu zabrałam się więc za ich testowanie. W dzisiejszym wpisie skupie się na kremach BB. O kemie CC będzie osobny post.

Krem BB ma stanowić "nowoczesne połączenie kompleksowej pielęgnacji z działaniem korygującym niedoskonałości skóry. Jest uniwersalnym rozwiązaniem na szybką poprawę wyglądu skóry. Skutecznie zastępuje fluid. Dba o prawidłowe nawilżenie, ochronę i regenerację. Ma lekką konsystencje, łatwo się rozprowadza i natychmiast wtapia w skórę".


Jak wygląda ich działanie najlepiej przedstawię odnosząc się do tego co producent o nich napisał:

- wyrównuje koloryt skóry i podkreśla jej naturalny odcień

Kremy te występują w dwóch odcieniach: odcień naturalny oraz odcień opalony, brzoskwiniowy. Niestety tak się składa, że ten jaśniejszy z nich (czyli odcień naturalny) jest dla mnie za ciemny. Jestem typowym bladziochem. Co prawda aktualnie nieco opaliło mnie słońce, jednak to i tak za mało, aby krem ten pasował do mnie swoim odcieniem. Trochę mnie to dziwi, ponieważ Ziaja jest to polska firma, która powinna wiedzieć jakie odcienie skóry mają Polki. Przydałby się jeszcze trzeci odcień, który byłby jaśniejszy od tych dwóch. Odcień opalony jest tak ciemny dla mnie, że będzie pasował do kogoś bardzo mocno opalonego.


- ukrywa przebarwienia, zaczerwienienia i rozszerzone pory

Jest to krem o bardzo lekkiej konsystencji. To właśnie jest jego głównym plusem. Jest on z rodzaju kremów, które fajnie można na szybko zaaplikować na twarz latem. Jadnak tak się składa, że nie ma on dobrego krycia. Wyrównuje nieco koloryt skóry, ale nie zakrywa większych przebarwień czy innych niespodzianek.

- działa matująco oraz redukuje błyszczenie skóry

Niestety nie mogę się z tym zgodzić. Nie ma on działania matującego. Już zaraz po jego nałożeniu skóra bardzo się błyszczy. Nie jest to ten rodzaj zdrowego i fajnego blasku. Tylko wygląda to tak jakbym miała już podkład zbyt długo na skórze i czas najwyższy byłoby go zmatowić. Dlatego zaraz po nałożeniu go na skórę od razu używam pudru.

- chroni przed promieniowaniem UV i foto-starzeniem

Tak, bo ma filtr SPF15.


Krem do skóry tłustej i mieszanej oprócz tego ma za zadanie dodatkowo jeszcze normalizować wydzielanie sebum, wygładzać nierówności potrądzikowe naskórka, łagodzić oznaki zmęczenia, zapewniać skórze zdrowy wygląd. Używałam właśnie ten krem, ponieważ mam skórę mieszaną. Jakoś nie zauważyłam u mnie żadnego z tych efektów.

Krem do skóry normalnej, suchej i wrażliwej ma dodatkowo nawilżać, uelastyczniać, łagodzić podrażnienia, oraz pozostawiać skórę rozświetloną, wypielęgnowaną i promienną. Tego nie miałam bardzo jak sprawdzić, ponieważ mam ten krem w odcieniu opalonym i jest on znacznie za ciemny jak dla mnie.

Cena ok. 10 zł za 50 ml

Niestety z przykrością muszę stwierdzić, że rozczarował mnie krem BB od Ziai. Jego zaletą jest to, że jest bardzo lekki. Dzięki temu łatwo i dobrze się rozprowadza po skórze. Nie robi smug i plam. Fajny do stosowania latem. Niestety ma małą gamę kolorystyczną (bo tylko dwa odcienie), a jaśniejszy jego wariant jest dla mnie zbyt ciemny. Wpada też nieco w zbyt pomarańczowe tony. Mimo wszystko cieszę się, że mogłam wypróbować te kremy BB.

A Wy mieliście okazje wypróbować te kremy BB ???
Co o nich sądzicie ???

67 komentarzy

  1. Odpowiedzi
    1. Niestety bardzo ciemne

      Usuń
    2. Muszę sie z Twoja opinią calkowiecie nie zgodzić. Kupiłam krem bb (odcien naturalny) jakis tydzień temu całkiem w ciemno, bo chciałam wypróbować cos nowego. Kiedy w domu otworzylam tubke bylam lekko zawiedziona i przerażona jego kolorem, bo wydał mi sie zbyt ciemny jak na moja karnacje (nigdy sie nie opalam)-jednak, kiedy rozproeadzilam go po twarzy z ulga zauważyłam, ze krem swietnie sie rozprowadza i idealnie wtapia w skórę. NIE jest za ciemny-taki sie wydaje w tubce. Gdybym przed zakupem przeczytała Twoja recenzję z pewnością kremu bym nie kupiła, a tak jestem poki co bardzo zadowolona. Tobie on nie odpowiadal, ale dla innych dziewczyn bedzie idealny. Krem nie jest drogi radze wypróbować, a nie kierować sie jedną opinia.

      Usuń
    3. Widziałam, że ma też odcień "jasny", było na stronie ziaji, może być idealny :)

      Usuń
  2. Czekałam na tą recenzję, ale widzę że raczej się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem, że sporo osób było ciekawe tych kremów, dlatego postarałam się jak najszybciej zacząć je testować.

      Usuń
  3. Widziałam w sklepie testery tych kremów i też zauważyłam że stanowczo za ciemne dla mnie, nawet na lato. Teraz wiem, że nie ma czego żałować

    OdpowiedzUsuń
  4. A szkoda, bo oglądałam go niedawno i już miałam brać, bo ziają lubię. Szczególnie rozczarowało mnie to (jak ja to nazywam) tandetne błyszczenie a'la nadmiar kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam z ziai jakiś krem z filtrem chyba 50 co ma pełnić funkcję podkładu. I tez jest strasznie ciemny. W ogóle ciężko o dobry jasny kosmetyk

    ...

    OdpowiedzUsuń
  6. Dla mnie troszkę za jasne bo jestem strasznie opalona :) Raczej się nie skuszę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. zdecydowanie wolę podkład

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciężko znaleźć dobre kremy BB :(

    OdpowiedzUsuń
  9. raczej się nie skuszę, za ciemne odcienie do mojej jasnej karnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kremy BB dostępne na Polskim rynku zawsze mnie zawodzą.

    OdpowiedzUsuń
  11. Very nice. They look great.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie, ale ciągle szukam czegoś dla siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam podobne odczucia jak kosmetyczna24 - zaden krem bb mi nie odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety nie przetestuje z powodu koloru. Gdyby pojawił się za jakiś czas nowy odcień to może :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakoś mnie nie kusili ale to i dobrze

    OdpowiedzUsuń
  16. ja nie używam kremów bb potrzebuje większego krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to te kremy nie będą dla Ciebie, ponieważ krycie mają malutkie.

      Usuń
  17. Ja ciemniejszy oddałam mamie.. Jaśniejszy czeka na swoją kolej, bo mam otwartych sporo innych tego typu rzeczy, które muszę najpierw wykończyć.. Obawiam się jednak, że nawet ten jaśniejszy będzie dla mnie zbyt ciemny bom bladolica..

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie odcień jasny też byłby za ciemny.

    OdpowiedzUsuń
  19. Zapowiadalo sie ciekawie, ale efekt blysku jaki opisujesz, nie zacheca do kupna, zatem jako posiadaczka skory mieszanej, sie wstrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam kupić i widzę, że dobrze, iż się nie zdecydowałam!
    Zawiódł mnie ostatnio krem i tonik z nowej linii Ziaja...
    Dzięki za recenzję:*

    OdpowiedzUsuń
  21. Jestem fanką kremu tonującego na niedoskonałości z serii Nuno i myślałam, że ten krem BB będzie lepszą wersją tego kremu. Jednak z tego co czytam tak nie jest. A szkoda! Kolory faktycznie ciemne przez to raczej się nie skuszę na kupno tego Bibika ;/

    OdpowiedzUsuń
  22. Nawet nie wiedziałam że Ziaja również ma kremy BB, ale chyba kolorki będą zdecydowanie za ciemne dla mnie gdyż jestem bladzioszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie jestem przekonana do tego typu kremów BB.. jak do tej pory to chyba żaden się u mnie nie sprawdził :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Opakowania mają ciekawe, ale fanką Ziaji nie jestem, więc nie kupiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie lubię takich produktów, ale szkoda że czujesz się rozczarowana,

    OdpowiedzUsuń
  26. Maziałam się nimi w sklepie firmowym Ziaja i stwierdziłam, że to odcienie nie dla mnie - strasznie ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiedziałam że maja taki produkt, szkoda że taki ciemny :(

    OdpowiedzUsuń
  28. ja nie mialam i w sumie dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie wiedziałam, że ziaja tez to ma;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie będę raczej testować, bo kolorki są za ciemne, no niby teraz jestem opalona, więc ten jaśniejszy może byłby dobry, ale podkład na teraz już mam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Szkoda, bo ciekawiła mnie ta nowość.. ale jednak potrzebuję krycia i matowienia.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja jeszcze nigdy nie używałam kremu BB :)

    OdpowiedzUsuń
  33. mnie zaciekawiłaś tym że ziaja ma bb ;o

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie no jakoś mnie to obrzydza, ziaja i podkład. Nie mogę, odrzuca mnie to xd.

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie wiedziałam, że Ziaja ma kremy bb :)

    OdpowiedzUsuń
  36. w moim przypadku kremy bb, nawet te najjaśniejsze dostępne w naszych drogeriach również są za ciemne.

    OdpowiedzUsuń
  37. szkoda, że twarz się po nim świeci, to tak jak po Garnierze, więc nie dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie wiedziałam,żę ziaja wypuściła na rynek swoje kremy BB, szkoda,że tak kiepskie

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten naturalny chyba byłby dla mnie odpowiedni, ale za Ziajką nie przepadam jeśli chodzi o fluidy. Póki co lubię tylko ich płyny do mycia :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam firmę Ziaja i w sumie bez zastanowienia kupiłabym taki krem, ale patrząc na odcień i kolejnego producenta co wydaje się, że zapomniał iż my jesteśmy jasnoskóre- nie skuszę się i pozostanę przy podkładach.

    OdpowiedzUsuń
  41. nie lubie kremow bb bo producenci mysla ze 100% polek ma taki sam odcien cery a tak nie jest

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja używam bb kremu soraya so pretty i nie wiem czy odważę się z nim rozstać :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Ziaja - Ziai !!!! Proszę nauczcie się odmieniać!

    OdpowiedzUsuń
  44. Kupiłam do cery tłustej krem BB, ale po pierwszym nałożeniu mogłam stwierdzić ,że jak dla mojej cery jest za ciężki ,twarz się błyszczy mam cerę mieszaną i bardzo wrażliwa

    OdpowiedzUsuń