29 lipca 2014

Moje pierwsze hybrydy

Na spotkaniu blogerek w Rzeszowie dostałam między innymi zaproszenie do Douglasa na zabieg pielęgnacyjny na dłonie + hydrydy. Wybrałam się tam wczoraj. Zapraszam Was na prezentację efektów :))


Zajęła się mną przesympatyczna Pani Agnieszka. Najpierw zaprezentowała jakie kolory są do wyboru. Zdecydowałam się na mocny, neonowy róż połączony z odrobiną brokatu. Podoba mi się to połączenie. Świetnie pasuje na lato i wakacje. 

Lakier różowy jest z firmy MISTERO, a jego kolor to Watermelon Aqua Fresca
Lakier brokatowy jest z OPI, nosi nazwę My Favorite Ornament


Na koniec była pielęgnacja dłoni, czyli zabieg parafinowy. Najpierw złuszczanie wykonane peelingiem Talasso-Scrub marki Collstar. Następnie nałożenie parafiny i czekanie w specjalnych rękawiczkach. Szkoda, że nie zapytałam pani Agnieszki jaki krem do rąk użyła, bo potem przez cały dzień pięknie pachniały mi dłonie. Jego zapach utrzymał się aż do wieczora. Ale powróćmy do zdjęć paznokci. Tak prezentują się moje hybrydy :))






Miałyście już lakier hybrydowy na paznokciach ???
Jak długo się Wam utrzymywał ???

42 komentarze

  1. Piękne to świecidełko z OPI :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z Tobą :0

      Usuń
    2. Od razu rzuciło mi się w oczy i musiałam je mieć na paznokciach :))

      Usuń
  2. wonderful nails- love it!
    the colours are amazing.
    Maren Anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze nigdy nie miałam takiego lakieru. Moja znajoma miała i mówiła że dość długo go miała ;) Sama zastanawiam się czy się na taki nie skusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor wybrałaś :) Jeszcze nigdy nie miałam hybryd i męczę się z malowaniem paznokci co 3 dni, takie rozwiązanie to chyba niezła wygoda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hybrydy są świetne. Mam je już ponad dwa tygodnie na paznokciach i nie odprysnęły nigdzie.

      Usuń
  5. Nie miałam jeszcze hybryd.
    Z jednej strony to fajna opcja, ale z drugiej... zbyt często nudzą mi się kolory na paznokciach :) Dwa dni to max i już chcę mieć coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od pewnego czasu nie lubię co chwile malować paznokci, więc hybrydy to rozwiązanie w sam raz dla mnie.

      Usuń
  6. Nie miałam bo lubię zmieniać kolorki na paznokciach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi nie przeszkadza jeden kolor przez długi czas.

      Usuń
  7. Roz mi sie podoba :) jeszcze nie mialam hybryd :)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba, byłabym zadowolona z takich paznokci

    OdpowiedzUsuń
  9. Hybryda to świetne rozwiązanie dla zapracowanych ale też i leniwych :) polecam.
    A kolory dobrałaś idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglądają fantastycznie, zwłaszcza ta czerwona! Nie miałam hybryd.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest właściwie różowy, tylko aparat tak dziwnie go na zdjęciach przedstawił.

      Usuń
  11. slicznie się prezentują:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczny ten glitter OPI:). Ogólnie bardzo ładny mani, nosiłabym z chęcią takie połączenie. Jedynie wydaje mi się, że wyszły dość grubo, ale może to kwestia zdjęcia. Ja staram się nakładać lakier hybrydowy cienko, żeby wyglądał naturalniej :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie miałam nigdy hybryd, ale kiedyś na pewno wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nie miałam tego lakieru na paznokciach, ale wygląda naprawdę świetnie! :)
    Ciekawy blog - obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ten lakier OPI jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  16. Nigdy nie miałam hybrydy, ale nie ciągnie mnie :) Ja to zbytnio lakierowa nie jestem :) Wkurzam się, bo dużo sprzątam i robię w domu, więc żaden lakier nie wytrzymuje dłużej niż 2 dni :P W rezultacie bardzo rzadko mam kolorowe paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tych hybrydach sprzątam gruz po remoncie pokoju, zmywam zaschniętą farbę z podłogi i się trzymają bez problemu.

      Usuń
  17. Śliczne kolorki :) Agnieszka to prawdziwa profesjonalistka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. hybrydów nie miałam nigdy, ale na razie mnie nie kuszą, żeby nosić na swoich:)
    Piękny odcień czerwieni, ja jednak wolę takie odcienie ze złotem, nie ze srebrem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten lakier z OPI jest złoty, tylko tak na zdjęciach nieco dziwnie wyszedł.

      Usuń
  19. Nie miałam nigdy hybrydków, ale muszę nad tym pomyśleć:) Jak sobie pomyśle, że mogłabym cieszyć się nieskazitelnym mani bez odprysków...:)

    OdpowiedzUsuń
  20. za mną chodzi ostatnio taki neonowy kolorek :) miałam hybrydy i mniej więcej 1.5 tygodnia wytrzymały na moich paznokciach :) więc nie jest źle :) plusem jest to że po nałożeniu hybryd mam spokój z malowaniem bo niestety przy zwykłym lakierze na drugi dzień mam już odpryski :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy zwykłym lakierze mam przeważnie tak samo jak Ty.

      Usuń
  21. śliczne pazurki :) ja mam właśnie hybrydę od 16.07 i trzymają się świetnie, jedyny minus to odrosty :D ale w środę jestem umówiona na wizytę więc będą nowe cuda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam już duże odrosty. Jestem zapisana na sobotę, aby zrobić nowe paznokcie.

      Usuń