17 lipca 2014

ShinyBox czerwiec 2014 - opinia

Shinybox świętuje drugie urodziny. Z tej okazji wydał specjalną jubileuszową edycję pudełka. Znalazło się tutaj 5 pełnowymiarowych produktów, jeden mini produkt oraz prezent dla członkiń VIP. Uważam to pudełko za bardzo udane. Już od kilku miesięcy tak dobrego nie było.


ORGANIQUE peeling solny do ciała (produkt pełnowymiarowy)
Bardzo się cieszę, że ten peeling znalazł się w pudełku. Chętnie go wypróbuję. Na razie jednak go jeszcze nie używałam, ponieważ mam aktualnie trzy inne w użyciu. Najpierw muszę je zużyć. Peeling ten ma pojemność 200 g i kosztuje ok. 40 zł.


SYIS gąbeczka make-up blender edycja limitowana (produkt pełnowymiarowy)
Fajnie, że została dołączona do pudełka. Jest to moje pierwsza gąbeczka, dlatego nie mam porównania jej z innymi. Na razie rzadko jej używam, ale uważam ją za fajny gadżet. Próbowałam nakładać nią podkład mineralny na sucho. Nie jest źle, jak się do niej bardziej przyzwyczaję, to pewnie będę używać jej częściej. Jej cena to 50 zł

 
DOVE antyperspirant Invisible Dry Anty-White Marks (produkt pełnowymiarowy)
Nie używam go. Na razie sobie leży, ponieważ stosuję dezodorant marki Alva oraz antyperspirant z poprzedniego boxa z Rexony. Jego cena to ok. 15 zł za sztukę.


MARION serum chroniące włosy przed działaniem wysokiej temperatury (produkt pełnowymiarowy)
O ile zrezygnowałam z używania prostownicy, to jednak suszarki dalej używam. Dlatego serum to jest przydane. Ma ono konsystencję dość gęstego olejku i przyjemny zapach. Co prawda jest to produkt opary na silikonach, ale nie obciąża włosów, nie powoduje szybszego ich przetłuszczania, nieco je nawet wygładza. Kosztuje ok 10 zł za 30 ml.


MOSQUITERUM spray (produkt pełnowymiarowy)
Komary uwielbiają mnie gryźć, dlatego spray ten jest mi bardzo przydatny. Jego koszt to ok. 20 zł.


ETRE BELLE maseczka kolagenowa w kremie (mini produkt)
Mam aktualnie kilka maseczek do zużycia, dlatego tą dałam siostrze. Pełnowymiarowe opakowanie ma 50 ml pojemności i kosztuje ok 130 zł.


SYLVECO pomadka odżywcza z peelingiem oraz próbki - prezent dla członkin VIP
Tej pomadki już od pewnego czasu byłam bardzo ciekawa, dlatego ucieszyłam się z tego, że znalazła się w pudełku. Dobrym pomysłem było też dołączenie próbek kremów i szamponu. O kremach tych na razie tylko dużo czytałam opinii, fajnie jest móc je wypróbować.


A Wy co sądzicie o czerwcowym ShinyBoxie ???

30 komentarzy

  1. Chętnie wypróbowałabym to jajeczko :D.

    OdpowiedzUsuń
  2. Peeling i gąbeczka najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też bardzo przypadł do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez uważam, że pudełko było udane:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już od paru miesięcy nie było tak dobrego pudełka

      Usuń
  5. Polowałam dziś do 13 na darmowe pudełko. Niestety musiałam wyjść i się nie udało . Podoba mi się peeling.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jakoś te pudla mnie nie kuszą ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. mosquitierum bardzo reklamowany ostatnio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też przypadła do gustu zawartość tego pudełka:). Szczególnie polubiłam pomadkę Sylveco, za to spray moim zdaniem nie działa - komary i tak gryzły ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chciałabym tylko te jajeczko i peeling. Antyperspirantów w sprayu nie używam bo swędzą mnie po nich pachy (jakiejkolwiek firmy nie spróbuje to tak jest) :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna zawartość, w szczególności w oko wpadł mi peeling Organique, uwielbiam ich produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ciekawe te pudełeczko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak dla mnie każdy produkt to nowość.

    weronikarudnicka.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Według mnie to pudełko było bardzo fajne, gdyby każde takie było to na pewno bym je prenumerowała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zdarza się wiele gorszych pudełek, jak, np następne lipcowe.

      Usuń
  14. Nigdy nie kupiłam żadnego pudełeczka, a fajnie byłoby kiedyś je sobie sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam sylveco:) a maseczka za 130 zł? Ciekawe czy działa

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam podobne jajeczko-gąbeczkę real techniques i powiem ci że jestem zachwycona:) Chociaż nie wyobrażałam sobie, jak czymś takim można nakładać podkład:)

    OdpowiedzUsuń
  17. O ciekawe produkty, peeling chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie najbardziej atrakcyjna jest podróbka Beauty Blendera i może dlatego, że nigdy sama bym jej nie kupiła.
    Ciekawe pudełko w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sama bym przetestowała parę kosmetyków;)

    ps. a u mnie? TRENDY NA SEZON JESIEŃ/ZIMA 2014!

    OdpowiedzUsuń