10 lipca 2014

Relacja z Wakacyjnego Spotkania Blogerek

Jak już wiecie 5 lipca byłam na spotkaniu blogerek w Rzeszowie. Miało ono miejsce w restauracji "Konfitura". Mieści się ona na ulicy Słowackiego. Niby jest to w centrum, niby wiele razy tamtędy przechodziłam, ale nie zwróciłam uwagi, że tam taka restauracja jest. Dzięki temu spotkaniu odkryłam nowe miejsce na mapie Rzeszowa. Wystrój restauracji jest bardzo ładny, ciekawie pomyślany i bardzo klimatyczny. Karta zawiera interesujące napoje, jak na przykład z arbuza. Ja skusiłam się jednak na koktajl truskawkowy.


Organizatorką spotkania była Kasia z bloga Malowana Słońcem. Wszystko świetnie przygotowała. Na godzinę 14 powoli schodziły się uczestniczki, a w między czasie przeglądałyśmy menu i rozmawiałyśmy na różne tematy.


Na spotkaniu miałyśmy kilku gości. Najpierw Pani Regina - przedstawicielka marki Ziaja, która to marka jest znana zapewne każdemu. Porozmawiałyśmy z nią o firmie i o ulubionych kosmetykach marki. Pani Regina opowiadała nam dodatkowo jeszcze o analizie kolorystycznej. A następnie przedstawiła nowości, które dostałyśmy do przetestowania. Był tam m.in. krem BB, który zaczęłam już nawet używać.

Potem zjawili się dwaj panowie, którzy stworzyli nową markę kosmetyczną na rynku. Opowiadali jak zrodził się pomysł, do jej powstania - otóż na ćwiczeniach w laboratorium. Firma funkcjonuje od  marca tego roku. Nosi nazwę Proastiq. Jest to firma z podkarpacia (a dokładnie z Sokołowa Małopolskiego) produkująca dermokosmetyki dla skóry zmęczonej i zestresowanej, których głównym składnikiem jest Astaksantyna. To najsilniejszy znany nauce antyoksydant wystepujący w naturze, produkowany przez algi. Aktualnie w sprzedaży mają krem na dzień i na noc. Trwają prace nad kremem pod oczy. Mi się do testów trafił krem do twarzy na dzień. Jestem bardzo ciekawa efektów jego działania.


Na koniec gość specjalny, czyli właścicielka i założycielka szkoły wizażu i stylizacji "Maguillage Art" - Aleksandra Bożek. Opowiedziała nam o swoim autorskim programie, o zajęciach w szkole i o analizie kolorystycznej. Niestety nie zrobiłam żadnych zdjęć z tej częsci spotkania.

Ze spotkania wyszłam bogatsza o nowe informacje. Nie tylko te od firm kosmetycznych, ale też od dziewczyn, bo polecałyśmy sobie różne kosmetyki. Szkoda, że nie zrobiłam więcej zdjęć. Pisząc tego posta posiłkowałam się kilkoma zdjęciami od Eli z bloga "Młoda mama w świecie mody".
Na spotkaniu bawiłam się świetnie i mam nadzieję, że będą jeszcze kolejne takie spotkania. Upominki otrzymane na spotkaniu pokażę Wam w następnym poście.

35 komentarzy

  1. Fajnie, że spotkanie się udało :)

    OdpowiedzUsuń
  2. było bardzo sympatycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne spotkanie, żałuję, że nie wiedziałam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka fajna miejscówka, też jej nie znałam, a często przechodzę nieopodal ;)
    Co do spotkania, musiało być świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miło powspominać. :) Musimy to koniecznie powtórzyć. :) Dzięki za udział. Pozdrowionka :*

    OdpowiedzUsuń
  6. widać ,ze spotkanie się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Ci fajnie :D zazdroszczę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda super, takie spotkania są bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. tu jest jakoś inaczej .. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Farciary... ja też bym chciała.... Do najbliższego spotkania mam 120km, ale w końcu się wybiorę ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie spotkania są zawsze super !

    OdpowiedzUsuń
  12. W takim razie gdybym znowu przeoczyla, prosze poinformuj mnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna relacja, piękne klimatyczne miejsce spotkania, uśmiechnięte dziewczyny. Ja nie byłam jeszcze na żadnym spotkaniu i bardzo nad tym ubolewam .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze to nadrobisz. Ja byłam już na kilku spotkaniach.

      Usuń
  14. Bardzo jestem ciekawa tej nowej marki :) Będę śledzić ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno było fajnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Może kiedyś będę na takim spotkaniu i osobiście poznam atmosferę jaka na nim panuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię takie spotkania :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Musiało być ekstra gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  19. lubię takie spotkania!


    ps. a u mnie? MOJE MAGAZYNOWE STYLIZACJE I MAKIJAŻE

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. Heh - akurat w takim momencie było zdjęcie robione.

      Usuń
  21. wyobrazam sobie jak fajnie musialo byc :D:)

    OdpowiedzUsuń
  22. musiało byc swietnie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. ta nowa marka może być ciekawa ;) dopiero zaczynam swoją przygodę z blogowaniem i też jestem z podkarpacia ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Dorzucam swoje trzy grosze - relacja ze spotkania :)
    malowanasloncem.blogspot.com/2014/07/blogerkowo-w-rzeszowie-5-go-lipca-2014-r.html
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń