15 lipca 2014

Moje kosmetyczne skarby w kategorii perfumy

Już sporo osób przedstawiło swoje ulubione zapachy. Dziś dołączam do nich i ja :))


Moja kolekcja jest skromna. Nie znam jeszcze wielu zapachów, ale mimo to mam kilka ulubionych. Prefuję zapachy świeże, kwiatowe. W tą kategorię świetnie wpisuje się woda perfumowana DKNY Be Delicious. Uwielbiam ją od pierwszego powąchania. Najbardziej mi pasuje na wiosnę i lato. Jest to zapach przyjemy dla nosa, nie duszący i nienachalny. Dodatkowo buteleczka, w której jest on zamknięty prezentuje się bardzo ładnie. 

Nuta głowy: magnolia, ogórek, grapefruit
Nuta serca: zielone jabłko, tuberoza, róża, fiołek, konwalia
Nuta bazowa: ambra, aromatyczne drzewa


Inny zapach, do którego uwielbiam powracać latem to Elizabeth Arden Green Tea. Tą wodę perfumowaną określiłabym jako cytrusową, orzeźwiającą, ale zarazem bardzo elegancką.

Nuta głowy: rabarbar, mięta, skórka pomarańczy, bergamotka, cytryna
Nuta serca: goździk, jaśmin, zielona herbata
Nuta bazowa: mech dębowy, piżmo, kminek, seler, biała ambra


Kolejnym zapachem, który mnie urzekł jest woda toaletowa Hugo Boss Woman (Red). Koleżanka z pracy ją miała i tak spodobał mi się ten zapach, że musiałam ją mieć. Jest to zapach lekki, przyjemny i dziewczęcy.

Nuta głowy: zielone jabłko, kwiat papai, porzeczka, wodne rośliny, mech
Nuta serca: jaśmin, biała lilia, irys, nektarynka
Nuta bazowa: kwiat wanilii, drzewo sandałowe


Moja najnowsza woda perfumowana to prezent imieninowo-urodzinowy od męża. Jest to Calvin Clein Euphoria. Zapach ten należy do kategorii drzewno-orientalnej. Jest on bardzo zmysłowy i tajemniczy. 

Nuta głowy: sycylijska bergamotka, brzoskwinia, zielone liście
Nuta serca: lotos, champaca, orchidea, białe kapryfolium
Nuta bazowa: drzewo sandałowe, płynna ambra, likier Bailey's


Na koniec chciałam jeszcze wspomnieć o wodzie perfumowanej sygnowanej przez Katy Perry - Killer Queen. Skończyła mi się już ona, Jednak zostawiłam sobie jej buteleczkę, bo to właśnie ona skłoniła mnie do zakupu tych perfum. Ich zapach jest mocny i duszący, przez co nie do końca wpisuje się w moje gusta. Jednak, gdy już się do niego przyzwyczaiłam, to okazał się świetny w okresie jesienno-zimowym oraz na wieczorne wyjścia. 

Nuta głowy: Leśne jagody, Ciemna śliwka, Bergamotka
Nuta serca: Czerwona aksamitna celozja, Naturalny jaśmin Sambac, Tęczowa plumeria
Nuta bazowa: Kaszmeran, Naturalne serce paczuli, Płynna pralinka


Znacie te zapachy ???
Jakie są Wasze ulubione perfumy ???

34 komentarze

  1. znam Be Delicious :) swego czasu namietnie uzywalam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię Green Tea od Elizabeth Arden :) Jego podstawową zaletą jest chyba to, że nie powoduje u mnie migreny :D

    OdpowiedzUsuń
  3. żadnych nie znam niestety, ale swoich ulubienców już tez mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa pierwsze zapachy, są tymi, których nie lubię ;) Nie pasują do mnie w ogóle... Euphorię uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z podanych znam tylko Elizabeth Arden, kiedyś uwielbiałam. Zapach ładny, ale niesamowicie ulotny...

    OdpowiedzUsuń
  6. Green Tea jedynie znam i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ulubionych perfum mam duuużo. ;-)

    Z Twoich mam jedynie "Green Tea", z którą wiążę pewne wspomnienia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatni zapach ma rzeczywiście świetną buteleczkę :). Moje "zbiory" są skromniejsze i właściwie są to w większości mgiełki perfumowane, lub lekkie wody perfumowane.. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice products. I like the bottle designs.

    OdpowiedzUsuń
  10. ja to perfumowo uzależniona żem od Avonu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. zamierzam sobie kupić Green Tea i Euphorię. teraz używam sun oriflame, davidof cool water , loccitane orchidea i neroli, oraz mgiełki zapachowe

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tylko zapachu Katy Perry :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z prezentowanych kojarzę Calvin Clein Euphoria. Zapach świetny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękna kolekcja! Znam wszystkie twoje zapachy, choć żaden z nich do mnie nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam tylko Green Tea i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych perfum. Mają ładne flakoniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tych zapachów, ale ich fiolki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam żadnego z nich, ale mam ochotę na DKY

    OdpowiedzUsuń
  19. Euphorie Blossom mialam, podstawowa wersje jednak tez dobrze znam :) Jabluszko od DKNY jest swietne!

    OdpowiedzUsuń
  20. CK <3 Magia! Euforia to dobra nazwa ;p

    OdpowiedzUsuń
  21. te pierwsze ciekawie się prezentuja:)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja uwielbiam moment de bonheur < 3 sa njalepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  23. nie znam żadnego z nich :)

    OdpowiedzUsuń