31 lipca 2014

WYPOCZYNEK

Kochani!

Szykuje się na wyjazd. Mam listę rzeczy, które trzeba spakować. Trochę muszę dokupić. A potem ogarnąć to wszystko. Finał tego będzie taki, że na około 12 dni znikam z blogsfery. Jedziemy z mężem i znajomymi na zasłużony wypoczynek. Już nie mogę się doczekać :)) Będzie to wypoczynek bez pochłaniaczy czasu takich jak Internet, telefon. Dlatego przez ten czas nie będą się pojawiały nowe posty. Mam nadzieje wrócić wypoczęta z nowymi pomysłami na wpisy.

 (Źródło: http://www.tapetus.pl/)

Życzę Wam udanych wakacji :))
Do usłyszenia niebawem :))

44 komentarze

  1. I słusznie :-)
    Udanych wakacji życzę !

    OdpowiedzUsuń
  2. ale super, wypocznij sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego i udanego wypoczynku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jedź i wypoczywaj, a o internecie na tych kilkanaście dni zapomnij :) Baw się dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę długiego i udanego relaxu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. życzę ładnej pogody :))

    OdpowiedzUsuń
  7. relaksuj się ;) Ja to właśnie robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpoczywaj i wracaj predko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przemiłego wypoczynku życzymy!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Udanego wypoczynku kochana :* i czekam na relację jak już wrócisz :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych wakacji, wypocznij porządnie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Baw się dobrze! :) Udanego wypoczynku!

    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Udanego wakacyjnego sexu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego wypoczynku :*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Pewnie jesteś teraz jeszcze na wakacjach. Mam nadzieję, że dobrze się bawisz ;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ahh zazdroszczę.. ja już po wyjazdach, ale może niedługo coś nowego nam wypali ;) Bawcie się dobrze wypoczywajcie i przywieźcie dużo zdjęć i cudownych wspomnień ;)

    OdpowiedzUsuń