3 lipca 2011

Parę zdjęć na poprawę humoru :))

Witam wszystkich !!! 

Jest mi bardzo miło, że obserwuje mnie coraz więcej osób. 
Bardzo się cieszę z każdego komentarza zostawionego pod moim blogiem. 
Chcę podziękować wszystkim tym, którzy chętnie odpowiadają ma moje liczne pytania.
Parę osób zasypałam pytaniami dotyczącymi ustawień na blogu, gdyż dopiero od niedawna zaczęłam prowadzić bloga i wielu rzeczy jeszcze nie wiem. 
Przydatne są również wszystkie te odpowiedzi zawierające informacje o kosmetykach. 

Bardzo Wam wszystkim dziękuję !!! 

Chciałabym podzielić się dziś z Wami paroma zdjęciami, które zrobiłam jeszcze w czerwcu na spacerze. Pogoda dzisiaj dalej nie za specjalna. Wieje silny wiatr, słońce chowa się za chmurami, dobrze, że deszcz nie pada. Niestety pogoda taka ma utrzymać się jeszcze przez parę najbliższych dni.

Na poprawę humoru parę zdjęć wykonanych w pewien słoneczny dzień. 
Zacznę może od róży, gdyż uwielbiam je ze wszystkich kwiatów najbardziej.


A tu parę innych:




22 komentarze

  1. Lipiec nawala ;(.

    Bardzo szybko rozwijasz bloga ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Polecam to masło, jednak tak jak mówiłam, raczej inny zapach :p

    OdpowiedzUsuń
  4. i to za jaką cene kochana xd heh

    OdpowiedzUsuń
  5. u mnie ciągle leje deszcz ;((
    aż trudno uwieżyć, że jest lato.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne zdjęcia. U mnie pada ;/.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kwiaty, najbardziej podobają mi się stokrotki- są takie urocze. Dodaje do obserw.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kupiłam ją na allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że pogoda się poprawia, to kwiaty nie tylko na zdjęciach będą poprawiać humor.

    Obserwuję i zachęcam do tego samego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie pogoda też do bani :/
    Śliczna różyczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. pogoda jest tragiczna..;/ ale cóż..
    a zdjęcia przyrody bardzo ładne! :)
    pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie tutaj, obserwuję i będę wpadać. Pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie ładne te kwiatuszki :)
    dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczniutkie :)
    Zapraszam na www.katsuumi.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wypróbuj i daj znać jak się sprawuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Też mam ochotę na słońce... :) No ale nie zawsze ma się czego chce. http://lovehaberdashery.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Miło popatrzeć na tak śliczne kwiatki w słońcu, szczególnie kiedy, za oknem deszcz;-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Czarujmy słońce, żeby zostało do weekendu ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te irysy na tle nieba są urzekające!
    Dodaję do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń