19 lipca 2011

Synesis - ECO żel do mycia ciała

Zapraszam dzisiaj na moją recenzję Eco żelu do mycia ciała firmy Synesis. Na samym początku chciałam pokazać jak żel ten był zapakowany. Nie wiem czemu, gdy wspominałam o mojej współpracy z firmą Synesis, poniższe zdjęcie umknęło mi. Teraz to nadrabiam.



Producent podaję, że:
"Niniejszy żel jest pierwszym w Polsce który otrzymał europejski znak ECOLABEL. Znak został opracowany przez Komisję Europejską i jest gwarancją i symbolem dbałości o środowisko i czystości wody. Wszystkie składniki wraz z kompozycją zapachową spełniają najostrzejsze światowe rygory ochrony zdrowia".


Tak się akurat składa, że Siulka zamieściła dziś post, w którym omawia etykiety produktów - podaje tam też informacje o tym znaku - zapraszam TUTAJ.


Plusy:
+ opakowanie - mimo że jest takie zwyczajne i plastikowe nie przeszkadza mi to. Za to jest praktyczne i widać ile żelu jeszcze zostało;
+ delikatny zapach - coś mi on przypomina - może nutkę lawendy ..., choć mógłby być nieco mocniejszy;
+ moja skóra po jego zastosowaniu jest nawilżona;
+ nie miałam uczucia "ściągnięcia" skóry;
+ jest dobry dla osób z alergią i skórą wrażliwą (dałam ten żel do wypróbowania mojej mamie, która posiada taką skórę i nie podrażnił jej);
+ ekonomiczny w zużyciu;
+ mimo iż nie pieni się zbyt mocno, to jest wystarczające, aby pokryć nim całe ciało;
+ świadomość, że nie szkodzimy środowisku i dbamy o swoje zdrowie.

Minusy:
- w sumie to nie stwierdziłam żadnych wielkich minusów. Jeśli jednak mogę się do czegoś przyczepić, to muszę zauważyć, że opisy na opakowaniu są bardzo nieczytelne. Wyraźnie widać tylko nazwę. Z odczytaniem składu musiałam się trochę nagimnastykować i ustawiać butelkę pod rożnym kątem. Jakbym  nie znała tej firmy i nie słyszała o jej produktach, a zobaczyła ten żel w sklepie na półce, to nie chciałoby mi się męczyć z odczytaniem jego działania - po prostu kupiłabym inny produkt.

Skład: Sodium Laureth Sulfat, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Glyceryl Oleate, Sodium Benzonate, Sodium Chloride, Perfum.

Przebadany dermatologicznie. Nie testowany na zwierzętach.

Pojemność: 210 ml
Cena: 19 zł

8 komentarzy

  1. ja się nie skuszę, bo wystarczają mi tansze żele, dla mnie żel ma myć i nie wysuszac skóry, wrażliwej skóry ciała nie mam, więc przynajmniej nie mam takiego problemu jak z twarzą

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Wy męczycie tym zachwalaniem tejże firmy i w końcu będę musiała coś kupić bo nie wytrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna osoba zachwala ten żel.:))
    Chyba będę musiała go zakupić jakoś.;p

    OdpowiedzUsuń
  4. widzę, że kosmetyki Synesis mają same plusy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm. nie słyszałam jeszcze o tej firmie o dziwo! ;. Może spróbuję go gdzieś kupić,dałabyś wskazówkę ? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo z tego co piszesz musi być świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na moim blogu są recenzję kosmetyków Synesis, wczoraj umieściłam. Nie miałam okazji testować tego żelu, ale go sobie zakupiłam i czekam na przesyłkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią bym wypróbowała :) Zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń