18 maja 2020

POLNY WARKOCZ - Oczyszczający koncentrat z olejem lnianym (olejek emulgujący do mycia twarzy)

W ciągu ostatnich miesięcy staram się częściej sięgać po produkty polskich firm. Jedną z takich, które odkryłam jest Polny Warkocz. Sami o sobie piszą, że: "to linia naturalnych kosmetyków inspirowana wiedzą, kulturą oraz dziedzictwem naszych przodków. Radosne święta ognia, wody, słońca i księżyca, urodzaju i płodności tworzą pełen miłości i harmonii z naturą festiwal życia Słowian. Takie właśnie są produkty w serii Polny Warkocz. Proste i harmonijne receptury oparte na wiedzy o naturalnych składnikach, które odpowiednio zestawione wzmacniają swoje działanie, stanowią o ich wartości". Z asortymentu tej matki postanowiłam wypróbować Oczyszczający koncentrat z olejem lnianym. Jest to olejek emulgujący, czyli taki, który w kontakcie z wodą zmienia się w białą emulsję. Dzięki takiej formule jest bardzo łatwy do spłukania.


Koncentrat ten stosuję w drugiej fazie demakijażu. Najpierw przy pomocy Lekkiej Emulsji 2 w 1 marki Shy Deer rozpuszczam makijaż i zmywam jego sporą część. Następnie resztę domywam tym koncentratem. Jego niewielką ilość nanoszę na dłonie i rozprowadzam po skórze. Potem spłukuję. Produkt znajduje się w szklanym opakowaniu z pompką, co sprawia, że wygodnie się go używa. Ma on dość gęstą konsystencję, dlatego nie używam go tak jak zaleca producent, czyli na suchą skórę. Ja wolę go trochę rozmieszać z wodą. A że jest bardzo lekki, to nie pozostawia tłustej warstwy. Skutecznie usuwa makijaż, a przy okazji jest bardzo delikatny. Nie powoduje uczucia ściągnięcia, ani wysuszenia skóry. Producent poleca go do każdego rodzaju cery. Nie narusza warstwy hydrolipidowej skóry, dzięki czemu nie mam problemów z jej nadmiernym przesuszaniem. Jego zapach jest neutralny. Po demakijazu wykonanym opisanym tu duetem moja skóra jest dobrze oczyszczona, a zarazem miękka w dotyku. 


Do kupna tego produktu zachęcił mnie też jego skład. Jest on prosty, a zarazem fajnie skomponowane składniki zapewniają dobre działanie. Produkt ma pojemność 150 ml. Jego standardowa cena to ok. 50 zł. Ja kupiłam go za 44, 99 zł.

SKŁAD INCI: Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Glycerin, Caprylic/Capric Triglyceride, Linum Usitatissimum Seed Oil, Aqua, Ricinus Communis Seed Oil, Sucrose Laurate, Rosmarinus Officinalis Leaf Water, Tocopheryl Acetate
SKŁADNIKIOlej ze słodkich migdałów, Gliceryna Roślinna, Trójglicerydy Kaprylowo – Kaprynowe, Olej lniany, Woda, Zimnotłoczony Olej Rycynowy, Laurynian Sacharozy, Hydrolat z Liści Rozmarynu Lekarskiego, Witamina E.

Używaliście kosmetyków marki Polny Warkocz?
Co o nich sądzicie?

22 komentarze

  1. Dużo czytałam o produktach tej maki, ale jeszcze niczego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zupełnie nie znam, niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie to jest nowa marka, o której usłyszałam kilka miesięcy temu.

      Usuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji używać kosmetyków tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam wcześniej tej marki. Produkt mnie zaciekawił i jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę drogi, ale marka na mojej liście jest :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę tak, ale ma dobry skład i jest bardzo wydajny.

      Usuń
  6. Nie znam tej marki i szczerze mówiąc to pierwszy raz o niej słyszę :p

    OdpowiedzUsuń
  7. oj podoba mi się powyższy gagatek:D chętnie bym go przygarnęła;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Spotkałam się już z kosmetykami tej marki. Super, że to nasza rodzima firma, która ma fajny skład w swoich kosmetykach :) tej emulsji jeszcze nie próbowałam, ale po wcześniejszych próbach z innymi kosmetykami chętnie po nią sięgnę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio większość kosmetyków, które używam jest polskich firm.

      Usuń
  9. Słyszałam o marce ale nic jeszcze nie miałam. Ten kosmetyk wydaje się bardzo ciekawy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z polnego warkocza miałam tylko esencje :) Ciekawa jestem czy u mnie by się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej marki mam tylko ten jeden produkt. Zastanawiam się nad innymi.

      Usuń