27 listopada 2011

kosmetyki, które zużyłam w listopadzie


1. Yes To Tomatoes - szampon, o którym pisałam TUTAJ,
2. Yves Rocher - szampon stymulujący przeciw wypadaniu włosów, którego recenzja znajduje się TUTAJ,
3. Belissa na włosy, skórę i paznokcie - zaczełam ją stosować na wzmożone wypadanie włosów w okresie jesiennym. Włosy wypadają mi mniej, ale nie widzę żadnych efektów dzialania na paznokcie i skórę.



4. Iwostin Purritin - krem na noc, którego recenzja jest TUTAJ,
5. Dermactol - krem do stóp, o którym pisałam TUTAJ,
6. Eva natura - sól do kąpieli energizująco-odświeżająca z biokompleksem z bursztynu.



7. L'biotica Biovax - dwufazowa odżywka bez spłukiwania do włosów słabych ze skłonnością do wypadania - bardzo lubię tą odżywkę ze wzgledu na to, że nie obciąża włosów, a także dlatego że jest bardzo wydajna (kupiłam ją jeszcze w styczniu, a używałam minimum raz na tydzień).
8. L'biotica Biovax - intensywna regenerująca maseczka do włosów ze skłonnością do wypadania - miałam możliwość wypróbować próbkę o pojemności 20 ml. Wystarczyla mi na kilka razy. Jej działanie jest o wiele szybciej widoczne niż tej dwufazowej odżywki. Moje włosy po jej użyciu są mocniejsze i odżywione.

15 komentarzy

  1. na paznokcie moge polecic skrzyp z witaminami i drożdzami. Takie białe opakowanie z fioletowo- żółtą nalepką. Ja stosuje ponad miesiąc i moje paznokcie w końcu są twarde i mocne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, gratulację:) Trochę się tego nazbierało:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Biovax lubię, ale czaję się teraz na jakieś tabletki typu belissa:)

    OdpowiedzUsuń
  4. no sporo, krem z iwostin mnie ciekawi poczytam opinie

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem tej dwufazowej odżywki bez spłukiwania, ostatnio myślałam nad zakupem właśnie takiej.

    OdpowiedzUsuń
  6. i have heard great things about the yes shampoo ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dużo tych zużyć :) Zaciekawiłaś mnie tym szamponem z Yes to... - uwielbiam kosmetyki tej serii, ale nie mialam jeszcze szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. też tak rozcinam opakowania by mieć pewność, że wszystko zużyłam :P

    OdpowiedzUsuń
  9. mam mnóstwo próbek z iwostin purritin, ale ciągle zapominam ich użyć... :D

    OdpowiedzUsuń
  10. odpowiedziałam na Twoje pytanie u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uzywalam dluzszy czas Belisse ale jakos specjanyc efektow nie widzialam;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Na wypadanie włosów polecam Ci naftę kosmetyczną, olejek rycynowy i cebulę. Dzisiaj zrobiłam post u siebie na blogu i opisałam jak zrobić całą mieszankę. :) Trzeba też uzbroić się w cierpliwość :)
    Pozdrawiam !:)

    OdpowiedzUsuń