16 maja 2013

VIRTUAL lakier do paznokci Fashion Mania

Lakier ten pochodzi jeszcze z kolekcji lakierów wiosna 2012 r. Do mnie trafił razem z kilkoma kosmetykami firmy Virtual, które otrzymałam na spotkaniu blogerek.


Producent pisze o nim, że jest to lakier z winylem do paznokci. Kolekcję tworzą 4 lakiery z opalizującą perłą oraz 6 soczystych kolorów. Mają one szybkoschnącą, elastyczną formułę. Nie zawiera toluenu i formaldehydu.  Ja mam lakier oznaczony numerem 150 o nazwie Chameleon charm. Jest to delikatny fiolet z małymi błyszczącymi drobinkami. Jedna jego warstwa jest bardzo słabo widoczna na paznokciach.


Przy dwóch warstwach kolor wygląda lepiej. Jednak ukazują się prześwity w lakierze. Nie wygląda to łanie.


Dlatego często nakładam trzy warstwy tego lakieru.


Lub nawet 4 !!!


Kolor ten bardzo mi się podoba, ponieważ lubię takie jasne, pastelowe lakiery. Dodatkowo lakier ten ma delikatny połysk. Jednak nie lubię czekać aż wszystkie te warstwy wyschną.

68 komentarzy

  1. Mam jeden lakier z tej firmy, taki malinowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z tej firmy też mam tylko jeden lakier - właśnie ten.

      Usuń
  2. Jaki delikatny a byłam pewna patrząc na buteleczkę,że jednak to mocniejszy fiolet.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak myślałam patrząc na buteleczkę, ale kolor jest znacznie bardziej delikatny.

      Usuń
  3. bardzo ładny delikatny kolorek - sama takimi maluje pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam większość lakierów o jasnych kolorach.

      Usuń
  4. Cztery warstwy ??
    Nigdy w życiu!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja uwielbiam ich lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładny jednak nie miałabym cierpliwości do tylu warstw.

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor nie do końca mój. zresztą kiepskie krycie i tak go dyskwalifikuje w moich oczach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety trochę trzeba się z nim pomęczyć, aby ładnie wyglądał na paznokciach.

      Usuń
  8. Fajny, ale trochę za delikatny jak dla mnie. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak to przy jasnych kolorach. Trzeba troszeczkę tych warstw nałożyć;/ Ale efekt końcowy bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam wszelkie fiolety, w buteleczce bardzo mi się podoba, jednak na paznokciach cały urok pryska :( 4 warstwy to jak dla mnie zbyt wiele :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie podoba mi sie... jakis taki slabiutki ten kolor :(

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny kolor i ten shimmer też mi się podoba, szkoda tylko że krycie ma tak kiepskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. nie lubię lakierów, które nawet przy czterech warstwach mają prześwity:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie uzywałam do tej pory tego lakieru ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Przy czwartej warstwie wygląda najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. kolor fajny, ale wykonczenie srednie

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz bardzo ładne i estetyczne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lakier wygląda bardzo ładnie, ale 4 warstwy to trochę za dużo :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda, że trzeba tyle warstw :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny kolor ;) Ślicznie się prezentuje na paznokciach :)



    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się podoba to jak on się prezentuje na paznokciach.

      Usuń
  21. srednio mi sie ten kolor podoba:(

    OdpowiedzUsuń
  22. 4 warstwy, to dla mnie za dużo, dobrze, że chociaż szybko schnie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Sporo trzeba go nałożyć...Ale cztery warstwy wyglądają bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Niespecjalnie lubię pastele na ubraniach, ale na paznokciach owszem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. taki sobie... moim zdaniem powinien byc lepszy

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale to chyba taki pastelowy fiolet? bo na zdjęciu widać biały :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to jest pastelowy fiolet. Ciężko uchwycić jego kolor na zdjęciach.

      Usuń
  27. ładny delikatny kolor! takie lubie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również - takich jasnych kolorów mam najwięcej.

      Usuń
  28. Bardzo delikatny :) jak fiołeczki (?)

    OdpowiedzUsuń
  29. łooo a ja myślałam, że to szary kolor =D
    dzięki za wizytę!

    zapraszam do siebie na rozdanie! www.cookplease.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczny kolor, ale krycie słabe ;/.

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny kolorek na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczny kolor:D ale żeby 4 warstwy dopiero pokrywały płytkę?? o losie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam lakiery z tej serii, ale chyba żadnego do tej pory nie musiałam nakładać 3 warstwy. W takim razie na ten chyba się nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  34. 4 warstwy? To nie na moje nerwy xD
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam delikatne kolory na paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń
  36. kolor ładny ale krycie słabiutkie :/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładny kolor :) tez nie lubie czekać aż wyschną wszystkie warstwy lakieru

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładny lakier, bardziej mi się podoba jak ma wiele warstw;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Piękny kolorek:) Właśnie takie kolorki uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mam taki sam ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczny kolor szkoda, że tak kiepsko kryje.

    OdpowiedzUsuń
  42. bardzo delikatny ten kolorek, po kolorze w butelce stawialabym na mocniejsze krycie i pigmentacje :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Szkoda, że sporo trzeba go nałożyć.

    OdpowiedzUsuń
  44. Zerknęłam na wasze blogi :))

    OdpowiedzUsuń
  45. Trochę ciężko się z nim pracuje, ale otrzymany efekt podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń