6 grudnia 2016

Zakupy listopad 2016

Dziś będzie krótko, ponieważ zakupy kosmetyczne mam nieduże. W listopadzie skorzystałam ze zniżki na hairstore.pl i kupiłam kilka produktów do włosów:
- Matrix Total Results Color Obsessed spraw ochronny 12 korzyści (33,50 zł)
- Matrix Oil Wonders Egyptian Hibiscus olejek dodający blasku włosom farbowanym (31,40 zł)


Chcę także wypróbować ampułki z Kerastase:
- koncentrat odbudowujący (23,90 zł)
- koncentrat odżywczy (23,90 zł)


Wracam też do kuracji odżywką BodetkoLash. Kupiłam ją ze zniżą 20%.


A jak tam Wasze zakupy kosmetyczne w listopadzie ?

40 komentarzy

  1. Minimalistyczne, ale nie ma co kupować na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A co robią te ampułki? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają poprawić kondycję włosów. Ciekawa jestem czy faktycznie moje włosy będą po nich ładniej wyglądały.

      Usuń
  3. kuracja BodetkoLash jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i małe ale wysokiej jakości :-) Te pomarańczowe ampułki miałam i byłam zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich jeszcze nie używałam, bo robiąc porządki na święta gdzieś je zapodziałam.

      Usuń
  5. Bodetko zdenkowałam już jakiś czas temu i była całkiem niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - dobrze się sprawdziła. Dlatego kupiłam kolejną.

      Usuń
  6. Też chyba wrócę do Bodetko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek dość interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w listopadzie byłam bardzo grzeczna i tylko podkład kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zaintrygowały mnie te kapsułki z Kerastase ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już prawie miesiąc testuję kurację bodetko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. BodetkoLash to świetne serum, będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe, jak te ampułki się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich jestem ciekawa, ale gdzieś je zapodziałam.

      Usuń
  13. chciałabym wypróbować coś z Kerastase, takie ampułki miałam z Loreala

    OdpowiedzUsuń
  14. O widzę, że zaopatrzyłaś się w moje ulubione serum Bodetko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o bodetko lash słyszałam wiele;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym miesiącu nic sobie nie kupiłam, niestety teraz skupiam się na synku, który niedługo przyjdzie na świat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w listopadzie nie poszalałam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bodetko bardzo popularna marka swego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Osobiście starałam się mocno ograniczyć moje zakupy w listopadzie, w październiku zdecydowanie za dużo wydałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim rzęsą też by się przydała odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do włosów polecam uzdatnienie wody kranowej - założyłam na prysznic filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf i mam wodę bez chloru i bez fluoru oraz osadu mineralnego a to w pielęgnacji włosów oraz skóry ma duże znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad filtrami. Ostatnio nawet czytałam na ich temat kilka artykułów.

      Usuń