6 grudnia 2016

Zakupy listopad 2016

Dziś będzie krótko, ponieważ zakupy kosmetyczne mam nieduże. W listopadzie skorzystałam ze zniżki na hairstore.pl i kupiłam kilka produktów do włosów:
- Matrix Total Results Color Obsessed spraw ochronny 12 korzyści (33,50 zł)
- Matrix Oil Wonders Egyptian Hibiscus olejek dodający blasku włosom farbowanym (31,40 zł)


Chcę także wypróbować ampułki z Kerastase:
- koncentrat odbudowujący (23,90 zł)
- koncentrat odżywczy (23,90 zł)


Wracam też do kuracji odżywką BodetkoLash. Kupiłam ją ze zniżą 20%.


A jak tam Wasze zakupy kosmetyczne w listopadzie ?

41 komentarzy

  1. Minimalistyczne, ale nie ma co kupować na zapas :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście - staram się tak nie robić.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Mają poprawić kondycję włosów. Ciekawa jestem czy faktycznie moje włosy będą po nich ładniej wyglądały.

      Usuń
  3. kuracja BodetkoLash jest naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i małe ale wysokiej jakości :-) Te pomarańczowe ampułki miałam i byłam zadowolona z efektów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ich jeszcze nie używałam, bo robiąc porządki na święta gdzieś je zapodziałam.

      Usuń
  5. Bodetko zdenkowałam już jakiś czas temu i była całkiem niezła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - dobrze się sprawdziła. Dlatego kupiłam kolejną.

      Usuń
  6. Też chyba wrócę do Bodetko :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Olejek dość interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ja w listopadzie byłam bardzo grzeczna i tylko podkład kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Najbardziej zaintrygowały mnie te kapsułki z Kerastase ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja już prawie miesiąc testuję kurację bodetko:)

    OdpowiedzUsuń
  11. BodetkoLash to świetne serum, będziesz zadowolona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, bo to moje drugie opakowanie.

      Usuń
  12. Ciekawe, jak te ampułki się spiszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też ich jestem ciekawa, ale gdzieś je zapodziałam.

      Usuń
  13. chciałabym wypróbować coś z Kerastase, takie ampułki miałam z Loreala

    OdpowiedzUsuń
  14. O widzę, że zaopatrzyłaś się w moje ulubione serum Bodetko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. o bodetko lash słyszałam wiele;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja w tym miesiącu nic sobie nie kupiłam, niestety teraz skupiam się na synku, który niedługo przyjdzie na świat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja w listopadzie nie poszalałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To w sumie też nie są wielkie zakupy.

      Usuń
  18. Bodetko bardzo popularna marka swego czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam żadnego z tych kosmetyków. Osobiście starałam się mocno ograniczyć moje zakupy w listopadzie, w październiku zdecydowanie za dużo wydałam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim rzęsą też by się przydała odżywka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Do włosów polecam uzdatnienie wody kranowej - założyłam na prysznic filtr prysznicowo-kąpielowy z systemem kdf i mam wodę bez chloru i bez fluoru oraz osadu mineralnego a to w pielęgnacji włosów oraz skóry ma duże znaczenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zastanawiam się nad filtrami. Ostatnio nawet czytałam na ich temat kilka artykułów.

      Usuń