6 maja 2013

Color&Soin - farba do włosów

Od producenta:
To produkt do koloryzacji trwalej, wzbogacony cennymi ekstraktami roślinnymi. Dzięki pielęgnacyjnej formule o podwójnym działaniu nadaje włosom wyrazisty kolor, zachowując ich piękno, witalność i pełnię blasku. To trwała farba do włosów, która już od pierwszego użycia barwi 100% włosów, chroniąc je i pielęgnując. Została przetestowana w procesie kontroli dermatologicznej. Farba została opracowana z uwzględnieniem natury włosów, minimalizując podrażnienia skóry i ryzyko wystąpienia alergii. Ponadto dzięki białkom roślinnym i olejkom eterycznym farba powoduje, że włosy błyszczą, są puszyste i miękkie. Color&Soin - paleta 26 odcieni. Bez szkodliwego amoniaku, rezorcyny i parabenu.


Zawartość opakowania:
  • farba do włosów z ekstraktami roślin 60 ml
  • butelka utrwalacza 60 ml
  • saszetka balsamu do włosów 15 ml
  • para rękawiczek ochronnych
  • ulotka
Przygotowanie farby:
Zawartość żelu koloryzującego przelewamy do aplikatora zawierającego czynnik utrwalający. Następnie należy mocno wstrząsnąć, aż do uzyskania jednorodnej mieszanki. Potem odkręcamy końcówkę aplikatora i nakładamy mieszankę na włosy. Pozostawiamy ja na 35 do 40 minut. Po drugim płukaniu włosów nakładamy balsam dołączony do opakowania.

Efekty po koloryzacji:
Nie chciałam zmieniać koloru włosów. Tylko trochę go odświeżyć, a przy okazji pokryć kilka siwych włosów, które pojawiły się. Wybrałam kolor numer 5B, czyli brąz i czekolada. Spodobał mi się odcień pokazany na opakowaniu.


Po koloryzacji okazało się, że otrzymałam najciemniejszy możliwy odcień.

Po farbowaniu włosy wyszły jednolite - bez różnicy między odrostami a końcówkami. Farba nie wpłynęła negatywnie na ich stan - nie są wysuszone, ani zniszczone. Siwe włosy zostały dobrze pokryte. Uzyskałam obiecany przez producenta blask - ja nie widzę tego aż tak bardzo, ale spotkałam się z kilkoma osobami, które zwróciły mi uwagę, że moje włosy pięknie się błyszczą.

Aktualnie po trzech tygodniach od farbowania kolor zrobił się na nieco jaśniejszy, ale nadal jest intensywny.

Cena: 29,89 zł

Skład:
Farba do włosów:
PEG-2 Oleamine, Aqua Puryficata Cocamide DEA, Alcohol Denat., Propylene Glycol, Ethanolamine, Oleic Acid, Tetrasodium EDTA, Sodium Sulfite, Hydrolyzed Vegetable Protein, Sodium Erythorbate, p-Phenylenediamine, p-aminophenol, 4-chlororesorcinol, 2-Methylresorcinol, N,N-Bis (2-Hydroxyethyl) - p-Phenylenediamine Sulfate, 4-Amino-2-Hydroxytoluene, 2,4-Diaminophenoxyethanol HCl.

Utrwalacz:
Aqua Purificate, Hydrogen Peroxide, Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Laureth-3, Ceteareth-20, Oxyquinoline Sulfate.

Balsam do włosów:
Aqua Purificata, Quaternium-83, Rosmarinus Officinalis, Imidazolidinyl Urea, Eucalyptus Globul


Przy okazji chciałam zwrócić uwagę na pewien post o naturalnej farbie, która okazuje się wcale nie być taka naturalna. Jest to farba BIOKAP - a wpis ten znalazłam na blogu Angel - kosmetyki bez tajemnic: "BIOKAP Naturalna farba? Naturalnie jedno wielkie kłamstwo". Gdy zaczęłam porównywać skład farby, której używałam z tą farbą z notatki okazało się, że wiele substancji oznaczonych na czerwono tutaj też się pojawia.

50 komentarzy

  1. Dobrze że dodałaś link do tamtego posta - z chęcią poczytam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja przeczytałam o tej farbie, to uznałam, że dobrze by było aby jak najwięcej osób się o niej dowiedziało.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale to chyba tylko na zdjęciu tak wyglądają, bo za niedługo nic mi nie zastanie jak dalej będą wypadać w takim tempie.

      Usuń
  3. farba godna uwagi, szkoda tylko, ze w sumie nie wiadomo jakiego odcienia uzuc, skoro wychodzi ciemniejszy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczytałam potem o tej farbie i wiele osób pisało, że to co jest pokazane na opakowaniu ma się nijak do tego co się uzyska.

      Usuń
  4. nie słyszałam nigdy o tej farbie, ale faktycznie wydają sie błyszczące na tym zdjęciu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tego blasku tak bardzo nie widzę, ale daje mi do myślenia to, że jak widzę się ze znajomymi to słyszę dużo komentarzy o tym jak mi się ładnie włosy błyszczą.

      Usuń
  5. Chyba nie farb do włosów o idealnym składzie. W każdej znajdzie się coś złego. Kiedyś byłam napalona na te "dobre" apteczne farby. Już mi przeszło! Znalazłam farbę, która jest tania i nie zrobiła kuku moim włosom, a wręcz przeciwnie - ładnie je odżywiła i nadała im piękny kolor i blask ;) Teraz będę wierna venicie multi color ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapewne z farbach będą różne nieciekawe substancje, ale w tym artykule chodzi o to że producent wymienia czego w tej farbie ma nie być, a to i tak jest w składzie.

      Usuń
  6. ja się boję farbować w domu ^^ tym bardziej, że u fryzjera mam włosy farbowane tonerem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bym wolała farbować u fryzjera, ale niestety to drogo kosztuje.

      Usuń
  7. Moja ulubiona farba do włosów. U mnie sprawdza się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. ostatnio przyglądałam się tej farbie w aptece :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od pewnego czasu się na nią zastanawiałam, aż w końcu zdecydowałam się wypróbować.

      Usuń
  9. Nie farbuje włosów, ale ta wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo nie farbowałam, ale gdy zobaczyła te siwe włosy, które mi się pojawiły, to stwierdziłam, że trzeba coś z tym zrobić.

      Usuń
  10. Pierwszy raz widzę tą farbę ;)
    Niestety po ostatnim farbowaniu mam włosy tak ciemne, że nic mnie już nie łapie-pozostaje tylko ściągnięcie koloru albo nie farbowanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Niestety farby dają nam nieźle w kość.
    Ale kolor masz bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spodziewałam się innego koloru, ale ten tez mi się podoba.

      Usuń
  12. Miałam tą farbę i u mnie kolor bardzo szybko się wypukał i chyba się na nią już nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kolor zaczyna jaśnieć z każdym myciem. Jestem ciekawa jak długo się utrzyma.

      Usuń
  13. Farba, to farba, nie uzyskamy raczej efektu bez chemii...

    OdpowiedzUsuń
  14. Niestety..pogoda w majówke była straszna ;C
    ~~
    Jeej. Po tej farbie faktycznie ładnie Ci błyszczą włosy. Ja jak na razie swoich nie farbuję trwałą farbą ;)
    Pozdrawiam i zapraszam na swojego bloga;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak na cenę kolor na włosach a kolor na opakowaniu mnie przeraził,powinni się trzymać jednak kolorystyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się z tym, dlatego nie wiem czy kupie jeszcze ta farbę, bo nie wiadomo jaki kolor się uzyska.

      Usuń
  16. Ta farba mnie strasznie kusi, ale cena powoduje, że na razie zostanie przy swojej Joannie;)

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor ładny wyszedł:) ale no skład nie powala... gdzie tu sama natura haha

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie znam tej marki, dla mnie ważne, żeby pokrył pierwsze siwizny na włosach. Biokapem kiedyś farbowałam, kolor się też utrzymywał ok 3 tyg, jednak siwe pasma było już widać po tygodniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jak na razie kolor na siwych włosach się trzyma.

      Usuń
  19. Nie słyszałam wcześniej o tej farbie i na razie nie zamierzam farbować włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja nie farbuję, ale dobrze wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Również podoba mi się ten odcień z opakowania.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jeszcze nigdy nie malowałam włosów:) boj się, że wszystkie stracę;p

    OdpowiedzUsuń
  23. jakie masz piękne i zdrowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  24. No kolorem jestem oczarowana :)).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też ten kolor się podoba, chociaż nie takiego się spodziewałam.

      Usuń
  25. Pięknie wyszedł kolor na włosach i faktycznie się błyszczą:)
    pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/2013/05/rozdanie-chcesz-to-baw-sie-i-bierz.html

    OdpowiedzUsuń
  26. Włosy wyglądają pięknie i zdrowo tylko ich pozostaje zazdrościć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tylko tak na zdjęciu wyglądają. Ja uważam, że mogło by być lepiej.

      Usuń
  27. ładne masz włoski:) lubię color&soin - bardziej niż biokap:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wow,właśnie szukałam efektu po farbowaniu tym kolorem,teraz mam 6B,ale chcę trochę ciemniejszy odcień i 5B chyba będzie dobrym wyborem. Kolorek wyszedł Ci ślicznie.
    A propo kolorów na opakowaniu farby,wydaje mi się,że nie ma co kierować się kolorami na opakowaniach bo wiadomo to tylko na druku jest i nigdy nie odda prawidłowego odcienia. Ja przy doborze jakiejkolwiek farby zawsze patrze na wzorniki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie miałam możliwości zobaczenia wzorników tej farby. Zamawiałam ją przez internet i miałam nadzieję, że trafię dobrze z kolorem.

      Usuń
  29. Ależ świetne włosy! A kolor przecudowny! Marzy mi się taki chłodny brąz, obawiam się tylko efektu na moich naturalnych ciemnych blond włosach..Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie spodziewałam się, że mi taki ciemny ten kolor wyjdzie.

      Usuń