25 kwietnia 2017

BingoSpa sole do kąpieli: z mikroelementami i aloesem oraz mleczna kąpiel SPA

Lubię używać różne sole do kąpieli, ponieważ stanowią one przyjemne urozmaicenie. Miałam już tego typu produkty marki BingoSpa, dobrze działały, więc pora wypróbować następne. Dlatego cieszę się, że mam wannę. Po męczącym dniu miło jest się odprężyć w kąpieli. Tak się składa, że sole te mogą używać też osoby posiadające prysznic, ponieważ istnieje również druga opcja ich aplikacji. O co chodzi - już wyjaśniam.


Posiadane przeze mnie sole do kąpieli można stosować na dwa sposoby:
  • do kąpieli SPA - do wody o temp. ok. 40°C wsypać nakrętkę soli. Kąpiel powinna trwać do 15 minut, podczas której należy masować skórę gąbką lub polewać wodą. Po kąpieli ciało dokładnie spłukać. Najlepszy efekt uzyskuje się stosując sól codziennie przez 7 dni, a następnie raz w tygodniu.
  • do okładów SPA - w nakrętce wymieszać sól z niewielką ilością wody. Otrzymaną papką okładać i delikatnie masować wybrane miejsca ciała. Po 2 minutach dokładnie spłukać. Ten sposób można stosować również pod prysznicem.


Obecnie mam dwie sole do kąpieli marki BingoSpa. Obie znajdują się w identycznych przezroczystych opakowaniach, których nakrętki służą jako miarki. Jest to bardzo wygodne rozwiązanie, ponieważ przeważnie mam problem jaką ilość soli użyć. Z opisywanych powyżej sposobów ich stosowania ja preferuję ten pierwszy, czyli do kąpieli. Za takimi okładami jakoś nie przepadam. Opakowania mieszczą po 550 g produktu, co wystarcza tak na ok. 9 kąpieli. 


Sól o nazwie Mleczna kąpiel SPA zawiera minerały z Morza Martwego, cynk oraz ekstrakty z krwawnika, szałwii, rumianku, nagietka i kasztanowca. Wyglądem przypomina troszkę drobniutki piasek lub mleko w proszku. To dlatego, że drobinki są bardzo malutkie. Łatwo i szybko się rozpuszcza. Nadaje wodzie lekko mleczne zabarwienie. Przyjemnie pachnie. Wyczuwam tu lekkie mleczne nuty zapachowe, ale jest to zapach bardzo świeży. Nie wysusza skóry, ani jej nie podrażnia. Kosztuje 9,90 zł.
Skład: SODIUM CHLORIDE, SODIUM BICARBONATE, FERTILIZER UREA, TITANIUM (IV) OXIDE, ZINC OXIDE, SODIUM LAURYL SULFATE, MARIS SAL, ACHILLEA MILLEFOLIUM EXTRACT (ekstrakt z krwawnika pospolitego), AESCULUS HIPPOCASTANUM EXTRACT (ekstrakt z kasztanowca zwyczajnego), CALENDULA EXTRACT (ekstrakt z nagietka lekarskiego), MATRICARIA EXTRACT (ekstrakt z rumianku pospolitego), SALVIA OFFICINALIS EXTRACT (ekstrakt z szałwii lekarskiej), AQUA, ALCOHO, PARFUM, HEXYL CINNAMAL.



Mam również i drugą sól do kąpieli - ta jest z mikroelementami i aloesem. Producent w jej opisie wspomniał, że wytwarzana jest z naturalnej soli kamiennej i nasycona ekstraktem z aloesu. Jej drobinki są duże i mają kolor zielony. Szybko i bez problemu się rozpuszczają. Lekko barwią wodę na zielono. Ta sól również ma ładny i przyjemny zapach. Nie spodziewałam się tego, ale pachnie tak leśnie. Kojarzy mi się ten zapach tak nieco z odświeżaczami powietrza. Po kilku kąpielach z jej zastosowaniem zauważyłam, że nieco poprawiła ujędrnienie skóry. Kosztuje 7 zł.
Skład: SODIUM CHLORIDE, CALCIUM, MAGNESIUM, SULPHUR OXIDE, CALCIUM SULPHATE, LINUM USITATISSIMUM EXTRACT  (ekstrakt z lnu zwyczajnego), ALOE VERA EXTRACT (ekstrakt z aloesu), CHAMOMILLA RECUTITA EXTRACT (ekstrakt z rumianku pospolitego), OLEA EUROPAEA OIL (oliwa z oliwek), PROPYLENE GLYCOL, PARFUM, LIMONENE, CI 18965, CI 74180.


Lubicie używać sole do kąpieli?

43 komentarze

  1. Kiedyś byłam uzależniona od tej marki :) miałam ją dostępną stacjonarnie u siebie w mieście :) żałuję, że już jej nie ma :)
    Pozdrawiam :) ❤

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo lubię sole do kąpieli, ale moja mama to prawdziwa maniaczka

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię sole do kąpieli, ale o egzotycznych zapachach, np. mango ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię różne zapachy. Te egzotyczne również :))

      Usuń
  4. bardzo kolorowe te produkty, ja rzadko używam sole bo nie mam wanny

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta mleczka kąpiel mnie nęci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za solami do kąpieli. Miałam kiedyś, ale uważam, że był to nietrafiony prezent. Nie przypasowała mi i od tego czasu ich unikam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda, że nie trafiłaś z tymi solami. Ja lubię je używać - po takiej kąpieli skóra jest fajniejsza.

      Usuń
  7. Nie robiłam sobie nigdy takich okładów z soli do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie robiłam takich okładów. Ja sole wsypuję do wody.

      Usuń
  8. Uwielbiam sole do kąpieli, lubię robić sobie domowe SPA. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sól z aloesem wygląda kusząco :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dawno nie używałam soli, ale czasem sięgam:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie próbowałam nigdy produktów tej marki, ale ciagle słyszę same pozytywy dot. ich produktów do kąpieli. Mleczna kąpiel mnie bardziej przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystkie produkty marki BongoSpa się u mnie sprawdziły. Ale ich sole do kąpieli bardzo lubię.

      Usuń
  12. Uwielbiam sole do kąpieli,tę też miałam i bardzo mi odpowiadała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używam soli do kąpieli, ale firmę znam i lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  14. granulki zielone bardzo sympatyczne;D

    OdpowiedzUsuń
  15. - great post,your blog is beautiful!♥
    I follow you,please follow me back!

    anastasjastyles.blogspot.ba <------------- new post

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam tą mleczną kąpiel i pachnie ślicznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam okazję używać soli z aloesem i żałuję, że szybko się skończyła bo kąpiel w jej towarzystwie była bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam moczyć sobie stópki w ciepłej wodzie właśnie z jakąś super solą do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam sole do kąpieli :) NA mleczną kąpiel bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ach mleczna kąpiel mm jak kleopatra ;D

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja lubię sole z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja ostatnio jestem zachwycona kąpielami w soli morskiej, świetnie wpływają na stan mojej skóry!

    OdpowiedzUsuń
  23. w mlecznej bym się wykąpa :)

    OdpowiedzUsuń