19 czerwca 2017

W tym tygodniu na paznokciach: kropeczki

Witam po krótkiej przerwie. Lato w tym roku powitało mnie chorobą. Złapałam anginę, która przykuła mnie do łóżka i spowodowała, że nie miałam siły na nic. A musiałam szybko wyzdrowieć, bo szykował mi się ważny wyjazd do Wiednia. Obecnie czuję się już dobrze. Jeszcze tylko nie mogę pozbyć się napadów uporczywego kaszlu. Ale dzisiaj chciałabym się skupić na czymś fajnym i przyjemnym dla oka. Ostatnio podobają mi się zdobienia z kropeczkami. Lubię takie delikatne wzorki. A oto co mi wyszło:


Lakiery, które użyłam do wykonania tego zdobienia znajdują się na poniższych zdjęciach. Wszystkie są marki Semilac. Kolory bazowe to róż 047 oraz biel 001. Wzorek z kropek został zrobiony lakierami 098, 039, 033 oraz 166.


Myślę, że całość prezentuje się bardzo dziewczęco. Lubię takie delikatne kolory na co dzień, a zwłaszcza w okresie letnim. W takich paznokciach czuję się bardzo dobrze. Pasują też do wielu codziennych stylizacji.


A Wy lubicie takie zdobienia paznokci?

49 komentarzy

  1. Lubię kropeczki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie zdobię swoich paznokci ale wyszło ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne manicure, ja na swoich nie robię zdobień, nie mam cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam cierpliwości do zdobień, dlatego robię tylko takie proste.

      Usuń
  4. Chyba Ci podkradnę pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądają te kropeczki :) Bardzo mi się podoba :)
    Szybkiego powrotu do pełni zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W sam raz na wakacyjny czas :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Latem zawsze łapie mnie angina, mam nadzieje że w tym roku mi odpuści :) Kropeczki wyglądają świetnie. Podoba mi się ich kolorystyka!

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezentują się bardzo ładnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny pomysł z tymi kropeczkami, podoba mi się ten efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. kropeczki zawsze pięknie wyglądają ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne, bardzo mi się podobają takie delikatne zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Very nice! Thanks for sharing! ������

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo uroczo wyglądają Twoje kropeczki! Dawno nie gościły na moich paznokciach, może zrobię sobie taki manicure na wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. fajny pomysł, bardzo delikatnie a wygląda ale kolorowe semilaci dodają pazura :P

    OdpowiedzUsuń