17 września 2017

BLOGERKI NA KAWIE, czyli relacja ze spotkania w Rzeszowie


Wydarzenie to miało miejsce we wtorkowe popołudnie dnia 5 września 2017 r. Inicjatorką, która spowodowała, że spotkanie się odbyło była Kasia, której chciałabym pogratulować wspaniale zorganizowanej imprezy. Bardzo miło spędziłam tu czas. Była to świetna okazja, aby wymienić się doświadczeniami, a także poznać nowe osoby. Jeżeli jesteście ciekawi co się wydarzyło i jakie atrakcje miały miejsce na tym spotkaniu, to zapraszam do dalszej części posta.


Spotkanie odbyło się w bardzo klimatycznej restauracji o nazwie PRETEKST. Nie wiem jak dziewczyny znajdują takie fajne miejsca. To nie było pierwsze spotkanie organizowane przez Kasię, a za każdym razem spotykałyśmy się w ciekawej miejscówce. Ulicą 3-go Maja w Rzeszowie przechodzę bardzo często, ale na tą restaurację nigdy nie zwróciłam uwagi. A szkoda, bo spodobał mi się jej wystrój i panujący tam klimat. Miałyśmy zarezerwowany kącik, tylko dla uczestniczek spotkania, gdzie można było się wygodnie rozsiąść, a także obejrzeć prezentację przygotowaną przez panią Agnieszkę (o tym będzie mowa później). Zresztą sami zobaczcie. 


Po raz kolejny była organizowana zbiórka pieniędzy na Tomka - chłopca u którego zdiagnozowano obustronny niedosłuch i autyzm dziecięcy. Część prezentów od sponsorów została wystawiona na licytacji, a także kartki, aniołki i breloczki wykonane przez mamę Tomka. Udało się uzbierać 769 zł.


Gościem specjalnym spotkania była pani Agnieszka, która jest fotografem produktowym. Przekazała nam garść cennej wiedzy o robieniu zdjęć, która bardzo przyda się przy prowadzeniu bloga. O godzinie 14:00 rozpoczęła się jej prezentacja. Ma ona niesamowitą wiedzę, a także bogate doświadczenie. A do tego wszystkiego dar przekazywania informacji w prosty i zrozumiały sposób. Słuchałyśmy jej z z wielką przyjemnością. Więcej o pani Agnieszce można dowiedzieć się z jej strony LaDetre.


Były także prezenty od sponsorów. Co dostałam pokażę w następnym poście. Chciałabym podziękować Kasi (a także jej pomocnicom) za to, że jednak zdecydowała się zorganizować to spotkanie. Było bardzo miło. A to tego dowiedziałam się sporo nowych rzeczy.


A Wy uczestniczycie w takich spotkaniach?

35 komentarzy

  1. Ja jeszcze nigdy nie byłam, ale mam nadzieję, że wkrótce się uda i będę 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie dawno byłam w Krakowie na spotkaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niektóre ze zdjęć widziałam chyba u Pauliny P. :) Ja nie mam szczęścia do spotkań blogerskich, choć jestem z Jarosławia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, bo część zdjęć jest moich, a część wzięłam z tych, które dała nam do wykorzystania pani Agnieszka.

      Usuń
  4. fajna relacja, bardzo przyjemne miejsce na babskie spotkanie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tęsknię za takimi spotkaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieję, że kiedyś będę miała okazję brać udział w takim spotkaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam takie spotkania. Nie dość, że można poznać cudowne osoboby, to najważniejszy jest cel spotkania. Aby komuś pomóc.
    Obserwuję kochana z wielką chęcią ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeszcze nie byłam nigdy na takim spotkaniu. Fajnie, ze dobrze sie bawiłas :3

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubie takie spotkania gdyz zazwyczaj przebiegaja w fajnej, domowej atmosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam juz szykuje się na łódzkie spotkanie i jeszcze wciąż miło wspominam Gdynię i Seeblogers :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że ja nie mogłam na Seeblogers pojechać.

      Usuń
  11. Super, z chęcią wybrałabym się na takie spotkanie ale mało kiedy bywam w Polsce.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szkoda, że tak szybko minęło ;(

    OdpowiedzUsuń
  13. Przyjemne z pożytecznym, super :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oj a ja tak blisko mieszkam Rzeszowa:/

    OdpowiedzUsuń