19 listopada 2013

GARNIER OLIA farba do włosów

Kupiłam ją parę miesięcy temu. O farbach do włosów Garnier OLIA zrobiło się głośno, zaciekawiły mnie one, dlatego postanowiłam wypróbować je również i ja. Wybrałam odcień 6.0, czyli jasny brąz. Moja farba do włosów przeleżała sobie chwilkę, ale nadeszła pora wreszcie ją użyć. Producent pisze o niej, że:

Pierwsza trwała farba do włosów z zawartością 60% olejków
Maksymalnie nasycony kolor
Do 100% pokrycia siwych włosów
Zdrowiej wyglądające włosy
Optymalny komfort skóry głowy

Farby do włosów Garnier Olia to przełomowa linia, przy jej tworzeniu zastosowano 21 patentów. Olejki wnikają w głąb włosa a także pielęgnują na zewnątrz. Dzięki temu mamy maksymalnie nasycony kolor, a siwe włosy są pokryte w 100%.


Zawartość opakowania:
  • tubka kremu utleniającego 60g
  • tubka z kremem koloryzującym 60g
  • maskę do włosów Jedwabista Miękkość i Blask 40 ml
  • para rękawiczek
  • instrukcja obsługi

Przygotowanie farby i koloryzacja:
Należy wymieszać krem utleniający z kremem koloryzującym. Powstaje z tego 120 ml emulsji, która wystarcza, aby pofarbować włosy półdługie. Nie bawiłam się w farbowanie włosów w domu. Byłam zapisana na ścięcie włosów, więc wykorzystałam to, aby przy okazji zafarbować je u fryzjerki. Postępując zgodnie z instrukcją nałożyła mi farbę na suche włosy i pozostawiła ją na 30 minut. W między czasie lekko moczyła włosy wykonując masaż, aby rozdzielić zlepioną farbę. Po spłukaniu farby zastosowała dołączoną odżywkę.


Efekty i wrażenia po koloryzacji:
- dobrze pokrywa odrosty i pojawiające się gdzieniegdzie siwawe włosy.
- do wyboru jest spora gama odcieni brązu. 
- wiedziałam, że nie uzyskam bardzo jasnego brązu na włosach, bo po poprzednim farbowaniu wyszedł mi ciemny brąz. Jednak rozjaśniłam nieco ten kolor. Ja uzyskałam ten trzeci wariant kolorystyczny. Tylko niestety ciężko jest mi go dobrze oddać na zdjęciach. 
 

- dodatkowo zyskałam we włosach złote refleksy, które fajnie wyglądają w słońcu. 
- uzyskany kolor wygląda bardzo naturalnie. 

Cena: ok. 20 zł (ja kupiłam moją na promocji za 16,99 zł)

Używałyście tej farby do włosów ???
Co o niej sądzicie ???

35 komentarzy

  1. fajna promocja Ci się trafiła, miałam ten odcień bardzo dobrze wspominam. Mi też pasuje znowu farbować włosy ech..

    OdpowiedzUsuń
  2. Używałam i planuję powrót bo byłam z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  3. NIe używałam, bo za dużo negatywnych opinii się naczytałam. Zresztą nie kupuje tak drogich farb. Moimi faworytami są Joanna i Marion, które są dość tanie, a bardzo ładnie się na włosach utrzymują ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. używałam, polubiłam się z nią, super blasku nadała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też zauważyłam u mnie, że daje takie fajne refleksy na włosach.

      Usuń
  5. Bardzo ładny efekt. Najważniejsze, że czarny nie wyszedł bo i tak jasne brązy u mnie się sprawują;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie uzyskałam czarnego koloru. Podejrzewam, że byłby jeszcze jaśniejszy, ale po poprzednim farbowaniu miałam bardzo ciemne włosy.

      Usuń
  6. Miałam koloryzację tą farbą. Nie należy do najgorszych ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny efekt dała, myślałam, że będzie jak to zwykle bywa przy drogeryjnych farbach brąz wyjdzie prawie czarny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po farbie L'Oreal uzyskałam prawie czarny kolor włosów, chociaż miał być brąz. Ta farba rozjaśniła mi włosy.

      Usuń
  8. ja ostatnio farbowałam jasnym brązem od Londy i mam prawie czarny, więc Garnier lepiej się sprawdził z tego co widzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niestety wlosy farbuje tlyko i wylacznie u fryzjera ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przeczytałam wczoraj twój wpis przed snem na telefonie i śniło mi się,że chodziłam po mieście z tą farbą na włosach :) hi hi
    Także ją miałam i jest bardzo wydajna jak by było jest 20ml więcej to na moje długie włosy by tylko jedna wystarczyła aż byłam zszokowania.Przyjemnie pachnie nawet tata tak powiedział,ale nie utrzymuję się zbyt długo na włosach.Teraz się zastanawiam czy się znowu na nią skusić czy iść do fryzjera.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem czy kupię kolejną, bo zastanawiam się teraz nad wypróbowaniem henny.

      Usuń
  11. Najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie używałam ale kiedyś zamierzam przetestować, ładny brąz, dla siebie wybrałabym jaśniejszy albo ciemny blond

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja już mam taki odrost, że wyszło naturalne ombre ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie, że się sprawdziła :) Ja nie farbuję włosów

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja niestety rozjaśniam włosy pasemkami... więc to jest jeszcze gorsze niż farbowanie.

    OdpowiedzUsuń
  16. aktualnie przestałam farbowac włosy ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moich w sumie zbyt często nie farbuję. Tak co 3-4 miesiące.

      Usuń
  17. kiedyś mnie kusiła bo cena była też w promocji . A chciałam brąz , a tera zmieniłam kolor włosów i muszę przejrzeć znów jakie kolorki mają dostępne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się długo zastanawiałam nad wyborem koloru, bo kilka mi się podobało.

      Usuń
  18. Nigdy nie używałam :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Lubię farby Garniera :) właśnie muszę sobie jakąś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. hejka, ja teraz ma czerwone ombre, jeśli chodzi o efekty odświeżenia koloru to uzyskałam identyczny farbą Garnier Olia za 20 zł co i Joanną za 6 zł, oraz Syoss- mówię tu o odcieniach czerwonych, także już przepłacać chyba nie będę. Choć muszę powiedzieć, iż farba Garnier Olia ma wyśmienitą odżywkę do włosów, która jest w zakręcanej tubce (nie męczysz się z otwieraniem mokrymi rękami saszetki) i starcza na 4-5 myć włosów. Moje włosy po tej odżywce są mięciutkie i super się rozczesują (a uwierzcie mi mam włosy strasznie plączące się i trudne do rozczesania). Używałam dziesiątki farb do włosów przez wiele lat i tylko w tej farbie miałam taką genialną odżywkę. Szkoda, że nie da się jej kupić tak oddzielnie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń