26 września 2017

Upominki ze spotkania blogerek


Tak jak ostatnio wspominałam - dziś pokażę Wam co przywiozłam do domu ze spotkania blogerek, którego przebieg opisałam w poprzednim poście. Przygotujcie się na sporą dawkę zdjęć :)

FACE&LOOK
 www / FB



NA PIĘKNE WŁOSY
  www / FB / IG



 BASILUR
FB / IG



 BIONIGREE
   www / IG / FB



 EVELINE
  www / FB / IG
 


HEAN
  www / IG / FB



 JORDAN
  www / FB



RONNEY
www / FB



SYLVECO
 www


TARKA I MIARKA
 www / FB



 VICHY / LA ROCHE POSAY
 www / FB


Pozostali sponsorzy spotkania:

43 komentarze

  1. Ale fajne. :D Te próbki sylveco też miałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że czegoś pełnowymiarowego nie dali.

      Usuń
  2. Dużo fajnych rzeczy :) Pachnidełko od Tarka i Miarka też mam :) Bardzo fajny sklep :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne upominki, oczekuję ciekawych recenzji! Z Hean baaardzo mnie kuszą ich matowe, płynne szminki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też one kuszą. Niestety dostałam ją w kolorze, którego nie lubię na ustach.

      Usuń
  4. Duzo fajnych produktow! Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Do serum z Bionigree chętnie wróciłabym:)
    Miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale sporo nowości dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mój wcześniejszy kom. chyba się nie dodał. same super prezenty, przyjemnych testów.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię ten podkład Vichy :) Uwielbiam spotkania, niebawem wybieram się do Krakowa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze czasem coś nowego wypróbować.

    OdpowiedzUsuń