26 marca 2017

Dr Irena Eris Holistic Club

Czy słyszeliście o Holistic Club? Bo ja nie. Jest to program lojalnościowy marki Dr Irena Eris. Dowiedziałam się o nim przypadkiem. Tak się składa, że używam bardzo mało produktów tej marki. Postanowiłam trochę to zmienić. Skończył mi się podkład, dlatego skorzystałam z niedawnych promocji w drogeriach i kupiłam nowy. Tym razem chciałam wypróbować Provoke Dr Ireny Eris, ponieważ zbiera on dużo dobrych recenzji. Po jego wyjęciu z kartonika znalazłam tam jeszcze małą karteczkę z kodem i informacją, że na stronie http://www.club.drirenaeris.com/ można zdobywać prezenty za kody.


Program ten polega na zbieraniu punktów na platformie i wymianie ich na nagrody. Najpierw jednak trzeba się zarejestrować. Kupony znajdują się w kosmetykach, które zapakowane są w kartoniki (ponieważ nie ma do nich dostępu personel sklepów, w których są one sprzedawane). Kod z kuponu trzeba wpisać na platformę klubu. Kupony mogą być 6-znakowe - wymagają one wpisania jeszcze 6 cyfr z kodu kreskowego z opakowania - oraz nowsze 10-znakowe, które nie mają już dodatkowych wymogów. Punkty dostaje się również za korzystanie z usług w Kosmetycznych Instytutach i Hotelach Spa Dr Ireny Eris. Są one automatycznie naliczane na konto - wystarczy tylko na recepcji podać login jaki mamy w programie. 




Za zabrane punkty można wybrać nagrody. Są one pokazane w katalogu w strefie prezentów. Jest ich kilkadziesiąt do wyboru. Mogą to być kosmetyki do makijażu, kosmetyki pielęgnacyjne, vouchery rabatowe lub inne (np. notes). 




Za rejestrację kuponu z zakupu podkładu Provoke otrzymałam 100 punktów. Za kilka dni mam jeszcze otrzymać punkty powitalne za założenie konta w programie. A potem zobaczymy jak to będzie dalej wyglądało z moim kupowaniem kosmetyków tej marki. 



Słyszeliście o Holistic Club?
Co sądzicie o tym programie?

40 komentarzy

  1. Chyba nigdy nie korzystałam jeszcze z kosmetyków pani Eris :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy o nim nie słyszałam, ale post bardzo ciekawy :)
    Pozdrawiam,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wziąłem z punktów parasol ale zostawiłem w firmie :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Po kosmetyki Dr Irena Eris nie mam w zwyczaju sięgać, ale akcje nagrody / prezenty za punkty bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę jak mi pójdzie zbieranie tych punktów.

      Usuń
  5. Ja już dawno w klubie ;) Zbieram na coś fajnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam o klubie, ale nadal jeszcze się nie zarejestrowałam, zaraz nadrobię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli kupujesz te kosmetyki, to pewnie warto się zarejestrować.

      Usuń
  7. Nie słyszałam o tym klubie, muszę się zarejestrować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ten klub to dla mnie nowość:) generalnie raczej nie kupuję tych mazideł za drogie są

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też ich mało miałam, dlatego zastanawiam się jak mi pójdzie zbieranie punktów.

      Usuń
  9. o proszę fajny pomysł z tym programem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł, mam nadzieję, że inne firmy też się zdecydują na takie kluby!

    OdpowiedzUsuń
  11. dobry pomysł, niedawno dowiedziałam się o tym programie, w Toruniu jest nawet instytut dr Eris

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam ostatnio o tym, ale nigdy nie miałam kosmetyków dr Ireny Eris ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Program przemawia do mnie. Tym bardziej że kupuję kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to rejestracja w tym programie może Ci się przydać.

      Usuń
  14. Nie słyszałam o tym klubie, fajnie że marki wymyślają takie rzeczy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny pomysł, ja jeszcze nie używałam nic z klorówki Pani Eris

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z Eris miałam tylko kosmetyki pielęgnacyjne. Z kolorówki mam właśnie ten podkład.

      Usuń
  16. Wieki temu używałam peeling do twarzy i byłam zadowolona, ale z kolorów nic nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam podobnie - kosmetyki pielęgnacyjne jakieś tam miałam, a z kolorówki używam dopiero ten podkład.

      Usuń
  17. A ja się zarejestrowałam ponad tydzień temu, wpisałam kody z 8 kosmetyków, mam 850punktów ale nadal nie mam punktów powitalnych, choć napisali w e-0mailu że zostaną mi dopisane w ciągu kilku dni. Dostałam w prezencie serie kosmetyków i chciałam sobie dokupić krem pod oczy - akurat jest tych punktów powitalnych? Bo na krem muszę mieć 1150 :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sprawdzałam ostatnio i też nie dostałam punktów powitalnych.

      Usuń
  18. Muszę wreszcie przetestować tę markę ❣

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób ją poleca - na przykład ten podkład kupiłam po recenzji Kosmetycznej Hedonistki.

      Usuń
  19. Jeszcze nie używałam żadnych produktów tej marki, ale myslę, że w przyszłości się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znam tej platformy, ale tak rzadko kupuję kosmetyki tej marki, że nie ma sensu zapisywać się do takiego klubu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory też mało miałam ich kosmetyków, dlatego zobaczę czy uda mi się uzbierać punkty na jakąś nagrodę.

      Usuń
  21. Ostatnio zastanawiałam się nad zakupem podkładu ale zrezygnowałam. Dobry jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go testuję. Za mało go jeszcze używałam, aby wyrobić sobie już opinię, ale zanosi się na dobry produkt.

      Usuń
  22. Ile dostaje się punktów powitalnych?

    OdpowiedzUsuń