19 października 2017

NEO NAIL - kolekcja STAR GLOW - lakier hybrydowy Falling Star


Mój mąż się nieraz śmieje, że nie przejdę obojętnie wobec wszelkich błyskotek. Dlatego to nie jest dziwne, że bardzo zaciekawiły mnie lakiery hybrydowe z nowej kolekcji Neo Nail. Nosi ona nazwę STAR GLOW. Kolekcja składa się z ośmiu kolorów. Najchętniej kupiłabym połowę z nich. Jednak na początek skusiłam się na dwa: Falling Star oraz Eclipse.


Na razie użyłam jeden z nich - FALLING STAR. Jest to bezbarwny lakier, w którym zatopionych jest mnóstwo mieniących się na różne kolory drobinek. W przypadku Falling Star to miks fioletu i różu ze szmaragdowymi akcentami. Piękno tego koloru zostanie świetnie wyeksponowane na czarnym lakierze bazowym.


Podobne efekty można też uzyskać wcierając ozdobny pyłek. Jednak ja wolę lakier z zatopionymi w nim drobinkami. Jest to znacznie prostsza forma aplikacji. A dodatkowo bardziej trwała - pyłki potrafią zetrzeć się na końcach paznokci i potem nie wygląda to już ładnie. Lakiery z kolekcji Star Glow mają ma 6 ml pojemności i kosztują 34 zł za sztukę. Mi udało się kupić je troszkę taniej, bo na promocji w związku z wprowadzeniem ich na rynek.

Podoba Wam się taki efekt ?

24 komentarze

  1. Efekt jest kosmiczny ! Bardzo mi się podoba poza tym jestem typową sroczką więc nic w tym dziwnego :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda ślicznie, jak powiedziała Martiii wręcz kosmicznie:) Sama wolę brokaty, za tymi wzrokami co masz nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja za to nie lubię brokatów. Próbowałam wielokrotnie ich używać, ale źle się czułam w takich zdobieniach.

      Usuń
  3. wow, efekt jest nieziemski, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Efekt jest śliczny i jest to łatwe do zrobienia :))

      Usuń
  4. Piękne paznokcie, miałam baze z Neo ale przestała się sprawdzać, teraz mam indigo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam bazę Semilac. Z NeoNail mam tylko kilka lakierów.

      Usuń
  5. Rewelacyjny efekt :) Świetnie wyglądają pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ladny ten kolor, ale ja bym go wrzucila tylko na serdeczny palec a na reszte dala czarny, ladnie by to wygladalo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak też można, ale ja chciałam na wszystkie, aby lepiej ten efekt widzieć.

      Usuń
  7. Ale boski efekt na paznokciach! Nie wiedziałam, że mają takie lakiery!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny efekt na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli mam być szczera to nie podobają mi się te kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdemu podoba się co innego. Mi akurat bardzo się podobają.

      Usuń
  10. Tak, bo jest to łatwiejsze w aplikacji niż wcieranie pyłku.

    OdpowiedzUsuń