7 września 2013

Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear lakier do paznokci

Chciałabym Wam dziś zaprezentować lakier, który kupiłam w lipcu. Jest to Sally Hansen Hard as Nails Xtreme Wear Nail Color w odcieniu 92 Ice Coffe.


Jest to brudny róż, który w słońcu mieni się na złoto. Od razu w sklepie rzucił mi się on w oczy, ponieważ spodobał mi się ten kolor. Tak prezentuje się on w cieniu:


Lakier ten ma świetne krycie, bo wystarczy już jedna jego warstwa, aby dobrze wyglądał na paznokciach. Nie robi prześwitów, ani smug. Niektóre lakiery potrzebują 3 lub 4 warstw, aby osiągnąć taki efekt. Dobrze się nim maluje paznokcie, szybko schnie. Tak prezentuje się ten kolor w słońcu:


Jednak jego wadą jest to, że dość szybko zaczyna odpryskiwać z paznokci. Jego cena detaliczna to ok. 20 zł. Ja kupiłam go na promocji za 11,99 zł.

Jak Wam się podoba ten kolor ???

47 komentarzy

  1. mnie się kolorek nie za bardzo podoba, a samych lakierów od sally hansen nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie za perłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. prezentuję się ok ale nie mój kolor.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie bardzo lubię takie perłowe odcienie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie podoba się kolorek, ale paznokietki tak! Masz cudowne. :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorek jest super, szkoda, że tak szybko odpada.. Ale u mnie i tak żaden lakier długo nie wytrzymuje :))

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo kolorek mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety ja nie przepadam za takimi perłowymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja lubię perłowe odcienie i kolor też mi sie podoba

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, zdecydowanie nie.
    Ani kolor ani wykończenie nie wpisuje się w moje upodobania.

    OdpowiedzUsuń
  11. nie podobają mi sie takie wykończenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. u Ciebie wygląda fajnie, ale to nie mój kolor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi też nie przypadł do gustu:/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygląda ciekawie :) Gdzie go dostałaś?

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz przepiękne paznokcie kochana! :) Aż miło popatrzeć :)
    Sally Hansen nie próbowałam jeszcze w mojej karierze, ten jest troszkę za różowy dla mnie, ale jeżeli lubisz, to oby Ci się sprawdzał jak najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawy kolor ale nie dla mnie. Wole matowe

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolor ładny, ale wolałabym żeby nie był perłowy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kolorek :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor, ale nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Masz piękne pazurki i ten kolorek prezentuje się na nich świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz bardzo ładny kształt paznokcia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor nie podoba mi się, jednak Ty masz bardzo ładne paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. takiego kolorku jeszcze nie miałam, ale na jesień pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak myślę, że na jesień będzie w sam raz.

      Usuń
  24. śliczny efekt, ale ładne pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz cudne paznokcie:) Nie lubię takich kolorów, ale mam z tej serii odcień cosmic blue i jest super!

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię Sally, z tej serii mam dwa lakierki, ale ten wygląda dziwnie ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. te lakiery są wspaniałe!!♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  28. no właśnie słyszałam,że lubi ścierać się z końcówek i odpryskiwać
    szkoda, bo w regularnej cenie do tanich nie należy :P

    OdpowiedzUsuń