7 sierpnia 2017

Wspomnienia z podróży

Szykuję dla Was jeszcze jedną relację z ostatniego dnia naszego pobytu w Austrii i Czechach. Pisałam już o pięknym Brnie i dwóch niesamowitych dniach w Wiedniu. A teraz będzie kolej na śliczne czeskie miasto – Ołomuniec. Fajnie, że byliśmy tam początkiem czerwca zanim zaczęły się upały, a przy okazji było też niewiele turystów. Wiem, że Praga jest najbardziej popularnym celem turystycznym w Czechach, ale my chcieliśmy uniknąć tłumów i spokojnie pospacerować.


Przez te cztery dni zrobiliśmy prawie tysiąc zdjęć. Na blogu pokazałam zaledwie małą ich część. A w międzyczasie byliśmy w lipcu w Wieliczce. Ostatni raz byłam tam jeszcze na wycieczce ze szkoły podstawowej i fajnie było sobie przypomnieć to miejsce. Stamtąd doszły kolejne zdjęcia. Najlepiej byłoby wywołać je jak najszybciej i zrobić z nich album – póki jeszcze pamiętamy jak najwięcej szczegółów z tych wyjazdów. 



Dlatego zaczęłam przeglądać w Internecie jakie są dobre oferty cenowe przy wywoływaniu dużej ilości zdjęć. Między innymi trafiłam na stronę Foto4u.pl. Za zamówienie od 1000 zdjęć w formacie 10x15 lub 10x13 koszt wywołania zdjęcia wynosi zaledwie 20 gr od sztuki! Odbitki w interesujących mnie formatach zamówione danego dnia do 22:00 mają szybki czas realizacji – w ciągu 1-2 dni roboczych. Dodatkowo dla zamówienia od 300 zł przesyłka jest darmowa. Istnieje też możliwość darmowego odbioru osobistego w punktach odbioru w całej Polsce. Zdjęcia drukowane są na wysokiej jakości papierze fotograficznym Kodak. Jest też dodatkowa opcja ręcznej korekty zdjęć przez grafika, aby uzyskać efekt równo naświetlonych zdjęć o poprawnej kolorystyce i jakości. 

Moim zdaniem oferta jest atrakcyjna. A co Wy o niej sądzicie? Ktoś może korzystał?

32 komentarze

  1. fajny słońc, zawsze warto robić zdjęcia i mieć pamiątki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak - potem jest co przeglądać i wspominać.

      Usuń
  2. Tam jeszcze nie byłam. Ale chętnie zwiedzam wszystkie miejsca. Więc może i to odwiedze. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też zawsze robię całą masę zdjęć podczas wyjazdów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Potem można sobie przypomnieć jak to było na wyjeździe.

      Usuń
  4. Super sprawa uwiecznić zdjęcia w takim albumie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja muszę w końcu zabrać się za robienie albumów, bo za dużo zdjęć mi się nazbierało.

      Usuń
  5. Świetna wyprawa i cudne zdjęcia :) Zdjęcia to świetna pamiątka na wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Odpowiedzi
    1. Wiele osób robiło przy nim zdjęcia. Stał przed muzeum we Wiedniu.

      Usuń
  7. Dobrze robić tyle zdjęć żeby mieć pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne foty i pamiątka na zawsze:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę robić zdjęcia niż kupować jakieś małe duperelki, które potem tylko się kurzą.

      Usuń
  9. ja chce bardz zacząć wywoływać zdjećia ;)!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już trochę wywołałam, ale trzeba zabrać się za resztę.

      Usuń
  10. Więcej zdjęć, bo te miejsca są piękne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dałam jeszcze kilka w poście o Ołomuńcu.

      Usuń
  11. Oferta jest bardzo atrakcyjna ale kurier jest mega drogi :/

    OdpowiedzUsuń
  12. Dlaczego nie, można w ten sposób. Inaczej możesz gdzieś umieścić w internecie te zajęcia, wtedy będziesz mogła się pochwalić nimi nawet ze znajomymi, z którymi nie widujesz się, bo np. mieszkają za granicą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś tego nie praktykowałam - jak chcą zobaczyć zdjęcia, to niech przyjadą w odwiedziny.

      Usuń
  13. Z chęcią wybrałabym się ponownie do Wieliczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie ja tam byłam drugi raz, aby sobie przypomnieć jak tam jest.

      Usuń
  14. Uwielbiam ZDJĘCIA w formie papierowej i w najbliższym czasie na pewno będę je wywoływała :)

    OdpowiedzUsuń