11 listopada 2017

BASILUR - zielona herbata w wersji CHARMING


Dziś mam coś dla miłośników zielonej herbaty. Ja taką piję, dlatego lubię eksperymentować i szukać jej nowych smaków. Tak się złożyło, że na spotkaniu blogerek (tym, które odbyło się we wrześniu w Rzeszowie) marka BASILUR przekazała każdej uczestniczce herbatę do wypróbowania. Mi trafiła się wersja CHARMING - zielona herbata cejlońska, wysokogórska, liściasta z dodatkiem wiórków kokosowych oraz nutą róży, bławatka i granatu. Brzmi interesująco, nieprawdaż?


Zacznę od tego, że znajduje się ona w metalowej puszce w kształcie bukietu. Jest to fajne rozwiązanie, ponieważ po wypiciu herbaty opakowanie to możemy przeznaczyć na trzymanie w nim czegoś innego. Ale jednocześnie jest to fajny pomysł na prezent dla kogoś, kto lubi pić zieloną herbatę. Zwłaszcza, że w środku oprócz opakowania z herbatą znajduje się jeszcze dodatkowe z torebkami do jej zaparzania. Opakowanie mieści 100g herbaty. Cena takiego zestawu (opakowanie, herbata, torebki do zaparzania) wynosi 47,95 zł.


Herbata ma kilka wymienionych aromatów, które się w niej znajdują m.in. nuty bławatka i granatu. Jednak wiodącym i najmocniej wyczuwalnym jest różany. Dzięki temu bardzo pięknie pachnie. Zapach róż unosi się po całej kuchni w momencie jej zaparzania. Miłośnikom takich aromatów powinna się ta herbata bardzo spodobać. A jeśli chodzi o dołączone do niej wiórki kokosowe, to są one tu bardziej do dekoracji, bo nie wyczuwam ich.


Sposób parzenia:
Łyżeczkę herbaty zalać gorącą wodą o temperaturze pomiędzy 70 st. C a 80 st. C. Czas parzenia powinien wynosić od 3 do 5 minut. Liście zielonej herbaty można parzyć dwu- lub trzykrotnie. Pierwsze parzenie powinno trwać ok. 3 min, a każde następne wydłużamy o 1 min.


Na stronie http://sklepzherbatami.pl/ dostępne są jeszcze 4 wersje tych herbat:
- CRIMSON - czarna herbata cejlońska, liściasta z dodatkiem kwiatów pomarańczy, płatków bławatka i amarantusa oraz nutą truskawek i róży;
- ROMANCE - czarna herbata cejlońska, liściasta z dodatkiem kwiatów pomarańczy, róży, płatków amarantusa oraz nutą róży i bergamotki;
- SERENE - zielona herbata cejlońska, wysokogórska, liściasta z dodatkiem jabłka, pąków jaśminu, oraz nutą płatków róży, bławatka i jabłka;
- PEONIES - czarna herbata cejlońska z dodatkiem owoców mango, papai, płatków róży i kwiatów nagietka oraz nutą pomarańczy, truskawki, brzoskwini i ananasa.

Lubicie zieloną herbatę?

12 komentarzy

  1. Ja miałam zieloną herbatę niestety nie mogę pić zielonej ( bo bardzo źle się po niej zawszę czuje i nie mogę spać) dlatego musiałam oddać koleżance.

    OdpowiedzUsuń
  2. opakowanie jest urocze, zielona herbata to moja ulubiona ze wszystkich

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna jest ta puszka po herbatce :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna puszka. Lubię zieloną herbatę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nie przepadam za zieloną herbatą, ale mój Mężuś bardzo lubi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zielonej nie piję, ale z tej firmy mam herbatki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musi być pyszna! Ja mam Serene i uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię herbaty Basilur, ale tej wersji jeszcze nie próbowałam.

    OdpowiedzUsuń