4 listopada 2017

NEO NAIL - kolekcja STAR GLOW - lakier hybrydowy ECLIPSE


Po dwóch tygodniach na paznokciach z lakierem Falling Star nadszedł czas na zmianę koloru. Paznokcie ostatnio mi tak szybko rosną, że odrost miałam już na tyle duży, więc trzeba było coś z tym zrobić. Dodatkowo już nie mogłam się doczekać aż użyję ten drugi nowy lakier, czyli ECLIPSE.


Tym razem też pomalowałam go na czarnym lakierze bazowym, aby jak najlepiej wydobyć efekt jaki daje. W bezbarwnej bazie mamy tu zatopioną kombinację pomarańczowych i złotych drobinek z malutką domieszką fioletu. Uzyskane efekty bardzo mi się podobają. Zresztą sami zobaczcie.


Dodatkowo lakier ten spodobał się mojej mamie, która też chciała mieć pomalowane nim paznokcie. Jednak w delikatniejszej wersji, czyli Eclipse na beżowym lakierze - Neo Nail Natural Beauty. Uzyskany efekt jest bardzo delikatny. Drobinki nie są tak bardzo widoczne. Stanowią tylko taki mały akcent.


Jak podoba Wam się taki efekt?

38 komentarzy

  1. na ciemnym lakierze efekt bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale fajny efekt , podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie sie bardzo podoba ten efekt

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie również, dlatego skusiłam się na ten lakier.

      Usuń
  4. świetny efekt :)

    Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego wieczoru :)
    ANRU,

    OdpowiedzUsuń
  5. Te ciemne bardzo fajnie wyglądają :) Ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak uważam, że na ciemnym tle najlepiej widać jaki efekt daje ten lakier.

      Usuń
  6. Fajny akcent na jesień i zimę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie tak. Pewnie latem tez da się używać ten lakier, ale na jaśniejszej bazie.

      Usuń
  7. Dziś będę właśnie robić sobie pazurki za pomocą lakieru z tej serii ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Paznokcie wyglądają rewelacyjnie! Uwielbiam takie drobinki!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Zgadam się, bo najlepiej widać kolor tych drobinek.

      Usuń
  10. Ciemny kolor jest dużo ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten lakier wygląda po prostu bosko!
    Zarówno w ciemniejszej jak i jaśniejszej wersji prezentuje się elegancko.
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jasnej wersji trochę ginie ten efekt. Jednak nie każdy lubi takie ciemne paznokcie.

      Usuń
  12. Piękne idealne teraz na jesień i zimę.

    OdpowiedzUsuń