24 marca 2019

LIRENE MINERAL COLLECTION Minerały z Morza Martwego ultra-wygładzający krem do rąk

Z linii MINERAL COLLECTION marki Lirene miałam już kilka kosmetyków:


Obecnie z tej serii mam ultra-wygładzający krem do rąk. Znajduje się on tubce z zamknięciem na klik. Lubię tego typu opakowania, bo są wygodne w używaniu. Wcześniej miałam krem z YOPE zakręcany malutką nakręteczką, która często mi wypadała z rąk. Kolejnym plusem kremu z Lirene jest to, że szybko się wchłania. Gdy używam go w pracy jest to komfortowe, bo nie pobrudzę nim dokumentów. Dlatego lubię go mieć przy sobie w torebce. 


Krem ma przyjemny zapach. Jest on taki  świeży i rześki. Łatwo się rozprowadza po skórze. Wystarczy użyć niewielką jego ilość. Nawilża w takim średnim stopniu. Sprawdzi się u osób, które nie mają większych problemów z suchością skóry. Chociaż producent obiecuje głębokie nawilżenie dzięki zastosowaniu oleju Babassu i wyciągu z pomarańczy, to składniki te znajdują się pod koniec składu. Dlatego do regeneracji skóry dłoni na wieczór używam inny krem. Ten sprawdza się u mnie do stosowania w ciągu dnia. Krem ma pojemność 75 ml, kosztuje 9,99 zł.


SKŁAD INCI: Aqua (Water), Isopropyl Isostearate, Betaine, Ceteareth-20, Pentaerythrityl Tetraisostearate, Cetearyl Alcohol, Dimethicone, Glyceryl Stearate SE, Orbignya Oleifera (Babassu) Seed Oil, Paraffinum Liquidum (Mineral Oil), Alcohol Denat., Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanolamine, Parfum (Fragrance), Allantoin, Disodium EDTA, Maris Sal, Ethylhexylglycerin, Citrus Aurantium Dulcis (Orange) Fruit Extract, BHA, Phenoxyethanol, Methylparaben.
 
Mieliście ten krem do rąk?
Co o nim sądzicie?

49 komentarzy

  1. Obecnie potrzebuję mocnego nawilżenia i odżywienia, więc ten krem mógłby być dla mnie za słaby.

    OdpowiedzUsuń
  2. to fajny lekki krem, używałam go latem

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam, aktualnie używam kremu do rąk z Bielendy i jest genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie spotkałam się wcześniej z tym kremem, ale chętnie bym przetestowała :D
    Pozdrawiam oraz dziękuję za odwiedziny! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Czyli u mnie by raczej nie dał rady ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest taki lekki krem. Jak szukasz mocno nawilżającego, to trzeba rozejrzeć się za innym.

      Usuń
  6. Niedawno byłam nad Morzem Martwym i wiem ze sprawdzonych źródeł, że te składniki faktycznie działają :))
    Myślę, że z przyjemnością przetestuję te kosmetyki z Lirene :D
    buziaki,
    j.

    OdpowiedzUsuń
  7. Brzmi bardzo ciekawie, ale u mnie bez turbonawilżenia nie da rady. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. DLatego u mnie jest to taki lekki krem na dzień. Na noc mam inny.

      Usuń
  8. Jeżeli średnio nawilża, to raczej po niego nie sięgnę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja również potrzebuję większego nawilżenia...tutaj byłoby za słabo.
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię na wieczór użyć mocno nawilżającego kremu. W ciągu dnia wystarcza mi ten z Lirene.

      Usuń
  10. ja ostatnio zaprzestałam stosowania kremów do rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie wyobrażam sobie nie używać kremu do rąk.

      Usuń
  11. uwielbiam:) piękny zapach i cudowne działanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja w sumie lubię te firmę, choć jeżeli chodzi o kremy do rąk to zawsze biorę te najtańsze. Zawsze sprawdzam skład, żeby przede wszystkim zawierały dużo mocznika,bo wtedy dłonie mam najlepiej nawilżone. Teraz już sceptycznie podchodzę do takich drogeryjnych kremów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z drogeryjnych kremów fajne składy mają te marki Evree.

      Usuń
  13. Nie miałam go i prędko nie kupię żadnego, bo mam trochę w zapasie kremów do rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie mam zapasów. Mam tylko te co używam na bieżąco.

      Usuń
  14. Wolę chyba jednak coś dużo bardziej nawilżającego:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja lubię takie kremy na dzień. Bardziej nawilżające używam na noc.

      Usuń
  15. Czy ja wiem.. jakoś mnie nie zachęcił :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ooo siostra chyba miała balsam do ciała z tej serii i była zadowolona;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też miałam już kilka kosmetyków z tej serii.

      Usuń
  17. Ja ostatnio potrzebuję duużo nawilżenia dłoni. Jakoś trafiałam ostatnio na kila niewypałów:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A próbowałaś kremy marki Evree? Ja je bardzo lubię.

      Usuń
  18. Nie miałam tego kremu, z evelina używam tylko peelingów do ciała.

    OdpowiedzUsuń
  19. Raczej mnie nie kusi, myślę, że mógłby się okazać dla mnie za slaby.

    OdpowiedzUsuń
  20. Niestety jak dla mnie to jest za słaby ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie mialam, uzywam kosmetykow z Bielenda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zdecydowanie to krem dla mnie :) Szybko się wchłania i do tego wygładza rączki? Jestem na tak! :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. MAm i lubię tak samo mgiełkę do ciała

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie znam ale zapewne bym sie z nim polubila :)

    OdpowiedzUsuń