14 kwietnia 2019

Ulubieńcy ostatnich miesięcy - część III: kosmetyki pielęgnacyjne

Dziś zapraszam na trzecią i zarazem ostatnią cześć o kosmetycznych ulubieńcach. Na koniec zostawiłam pielęgnację. Nie ma tych kosmetyków jakoś wiele, ponieważ cenię sobie minimalizm jeśli chodzi o pielęgnację. Bardzo dobrze się to u mnie sprawdza. Chciałabym przedstawić Wam kosmetyki, które pomogły mi uporać się z zimowymi problemami skóry, coś fajnego do pielęgnacji twarzy i włosów.



NEUTREA - SUMMER PEEL oraz HYDRATIN

Na początek kosmetyki, o których już pisałam. Jednak tak bardzo polubiłam ich działanie, że nie mogło zabraknąć ich w tym zestawieniu. SUMMER PEEL jest to krem do stosowania na noc, w skład którego wchodzą trzy kwasy: migdałowy, laktobionowy oraz azelainowy. Natomiast HYDRATIN to krem nawilżający. Razem stanowią świetny duet do pielęgnacji skóry. Na blogu pojawiła się już szczegółowa ich recenzja - nie będę się więc tutaj powtarzać. Odsyłam do jej przeczytania (klik).


BALSAMY OCHRONNE DO UST

Dzięki nim moje usta przetrwały zimę w bardzo dobrym stanie. Miałam wiele tego typu produktów, ale te trzy są moim zdaniem najlepsze. Są bezbarwne, mają fajne składy i nie są drogie. Zimą nie miałam problemu z suchymi, popękanymi czy spierzchniętymi ustami. Pomadkę z Alterry mam zawsze przy sobie w torebce. Natomiast te balsamy w słoiczkach używam grubszą warstwą na usta na noc. Ten z Evree jest multifunkcyjny - można go aplikować na wszystkie przesuszone miejsca na skórze.


  • ALTERRA pomadka z olejkiem z rumianku BIO (klik)
  • EVREE Instant Help Multifunkcyjny balsam Ratunek dla skóry (klik)
  • TISANE Classic balsam do ust (klik)

WHITE AGAFIA szampon pokrzywowy i brzozowy

Lubię używać produkty Babuszki Agafii, dlatego postanowiłam wypróbować jak się sprawdzi White Agafia. Okazało się, że bardzo dobrze.


Szampony te dobrze rozprowadzają się na włosach, ładnie się pienią, a co najważniejsze są skuteczne. Oczyszczają włosy nie plącząc ich przy tym. Polubiłam je używać, głównie dlatego, że są to jedne z lepszych szamponów jakie miałam. Moje włosy je uwielbiają. Są po nich takie miękkie, sypkie i błyszczące. A co ciekawe nawet jak umyję włosy tylko samym szamponem i nie użyję potem żadnej odżywki czy maski, to moje włosy również bardzo ładnie wyglądają i układają się. Do tego nie są drogie, bo kosztują ok. 12 zł. Jedynie nie widziałam ich nigdzie w sklepach w mojej okolicy, dlatego muszę zamawiać je przez internet.


BIELENDA PROFESSIONAL Micelles and Pearl - micelarny płyn do demakijażu

Przeznaczony jest do każdego rodzaju cery. Znajduje się w wygodnym w użyciu opakowaniu z pompką. Świetnie sobie radzi z demakijażem. Wystarczy chwile przytrzymać na powiece wacik nim nasączony, a cienie i tusz świetnie się rozpuszczają i zmywają bez potrzeby mocnego tarcia skóry. A do tego jest bardzo łagodny. Nie zdarzyło mi się, aby szczypały lub piekły mnie po nim oczy. Jest to najfajniejszy płyn micelarny jaki używałam w ostatnim czasie.


Mieliście któreś z tych kosmetyków?
Co o nich sądzicie?
Jacy są Wasi ulubieńcy z kategorii kosmetyków pielęgnacyjnych?

38 komentarzy

  1. niestety żadnego nie miałam, ale pomadki mnie interesują :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam balsam evree w innej wersji i bardzo miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też będą go miło wspominać, bo chciałam go ostatnio kupić i okazuje się, że został wycofany.

      Usuń
  3. Pomadkę z Alterry uwielbiam, balsam Tisane również na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tych produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię balsam Tisane i pomadkę Alterry :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez je lubię - mam ich już kolejne opakowania :))

      Usuń
  6. Niestety nie miałam żadnego ale kuszą:D:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest taka dużo oferta kosmetyków, że nie da się wypróbować wszystkiego.

      Usuń
  7. kocham wszystkie produkty tisane, ta marka jest genialna

    OdpowiedzUsuń
  8. Tisane bardzo miło kojarzę. Reszty niestety nie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam kiedyś szampon White Agafia i mega mi podpasował :D

    OdpowiedzUsuń
  10. I właśnie dlatego lubię takie przeglądy najlepszych kosmetyków - zawsze coś nowego mi wpadnie w oko!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie posty czytać na innych blogach.

      Usuń
  11. No i przypomniałaś mi, że muszę uzupełnić sobie zapasy Tisane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. w sumie nie miałam jeszcze niczego z tych dobroci :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez jak przeglądam posty innych osób, to okazuje się, że sporo rzeczy jeszcze nie miałam.

      Usuń
  13. Miałam tylko pomadkę Alterry, była ok, ale u mnie się sprawdza większość pomadek ochronnych

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie nie - dlatego najczęściej wracam do tych sprawdzonych.

      Usuń
  14. Bardzo lubie cleaner z Bielendy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już mi się skończył. Następny kupiłam też z Bielendy, ale inną wersję.

      Usuń
  15. Nie miałam żadnych z tych kosmetyków, rzadko przykładam uwagę do pielęgnacji, ale muszę to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja miałam tylko pomadkę z Alterry i to jest petarda :) Fajna na suche usta, ale lubię też nakładać na suche skórki :D Bardzo fajnie nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  17. Miałam Tisane i był świetna, aktualnie używam tej pomadki z Alterry i też jest super.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pomadka z Alterry nie podeszła mi zapachem:(

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś balsam do ust TISANE i byłam z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń