17 kwietnia 2014

Witam wszystkich w nowej odsłonie bloga

Od pewnego czasu zmieniam coś w wyglądzie bloga. Jednak nigdy tak do końca nie potrafiłam tego zgrać tak, aby wyglądało to spójnie, ładnie i wszystko do siebie pasowało. Zaczęłam szukać kogoś, kto by się znał na tych całych kodach html i miał ciekawe pomysły na grafikę. Aż tu nagle dowiedziałam się o Cathy. Jej prace bardzo mi się spodobały. Postanowiłam więc zagadać do niej w sprawie nowego szablonu na bloga. 

Kasia zapoznała się z moimi podstawowymi oczekiwaniami. Chciałam, aby wyglądało to wszystko bardzo prosto, bez dużej ilości grafiki. A z resztą zdałam się na nią. Już pierwszy projekt, który zaproponowała spodobał mi się. Potem ustaliłyśmy ostatnie szczegóły. I tak oto prezentuje się mój nowy szablon, z którego jestem bardzo zadowolona.


Z Kasią współpracowało mi się bardzo miło. Jest ona otwarta na wszelakie sugestie, a przy tym bardzo rzeczowa. Szablon powstał szybko i sprawnie dzięki dobremu kontaktowi jaki z nią miałam. 

Mam nadzieję, że nowy wygląd bloga przypadnie Wam do gustu, 
i że teraz milej będzie się go przeglądało :))

Pozdrawiam Was cieplutko :))

22 komentarze

  1. wygląd teraz jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie - skromnie ale stylowo zarazem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super:) ja też się do tego zabieram jak do jeża, bez pomocy Cathy się nie obejdzie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajna ta nowa odsłona bloga :)
    http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. jest lepiej niż było, mniej różowo

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba wygląd bloga - co najważniejsze jest czytelnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest pięknie, czysto i przejrzyście, ja muszę też jakieś zmiany wprowadzić, a szczególnie podoba mi się pasek menu u góry. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładny nagłówek, prosty ale estetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasia niewątpliwie ma talent:)

    OdpowiedzUsuń
  10. wygląda naprawdę świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie się to teraz prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo przejrzyście to wygląda i nie jest za dużo nawalonych dodatków, więc ja jestem za :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nowa odsłona czytelna, schludna, ale nie oziębła. Profesjonalna ;)
    A mi niestety ambicja przeszkadza w nawiązaniu współpracy z osobą, która rozumie język HTML - i siedzę teraz sama i czytam "HTML dla zielonych" czy jakoś tak :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawdę świetny! : ) Rzekłabym kobiecy! :P

    OdpowiedzUsuń
  15. U Ciebie zawsze mi się podobało :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. zmiany zmiany, wszędzie zmiany ;) Bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak tu ładnie, czysto i przejrzyście :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cieszę się, że nowy wygląd bloga Wam się podoba :))

    OdpowiedzUsuń